quote:Op donderdag 4 september 2014 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
hier een collectie ariana fotows
http://unodex.minus.com/mbiZYY1MpEl7vG
tregten klagt
scheer je weg haterquote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef darkmond het volgende:
Kutmuziek. Kan d'r stem niet uitstaan. Haar kop trouwens ook niet.
Ben je homoseksueel dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef darkmond het volgende:
Kutmuziek. Kan d'r stem niet uitstaan. Haar kop trouwens ook niet.
quote:
Nee. Maar de manier van hoe ze op elke foto staat gewoonquote:
Deze man weet.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat is Ali, een buitenlander, die heeft liever iemand met een snor en rughaar.
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen die dit niet lekker vinden.
ben geen satanist manquote:Op donderdag 4 september 2014 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had idd nie verwacht dat een satanist zon engel lekker zou vinde
ik mis wel der rode haarquote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Is niet slecht nee. Maar die stem gewoon... bleh.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
zelden iemand zo goed live hore zinge
10 kg make upquote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen zonder make-up lekker vindenquote:
Nee man, check die hele laag op haar gezicht. Ik walg daar gewoon vanquote:Op donderdag 4 september 2014 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is wel cute, alleen oogt ze zo jong door haar geringe lengte en haar kinderlijke gezichtje.quote:
Niet janken, is gewoon een lekker wijf.quote:
Ze weegt 30 kg, daar kan nooit 10 kg make-up opquote:
Vergeet vooral niet dat geile kinderlijke stemmetje. Stel je eens voor dat je haar laat squirten.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ze is wel cute, alleen oogt ze zo jong door haar geringe lengte en haar kinderlijke gezichtje.
ik ken haar al langer, maar ze is pasgeleden door de radio opgepikt waardoor mijn interesse opnieuw gewekt is.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je hebt weer een nieuw tienersterretje gevonden?
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat geile kinderlijke stemmetje. Stel je eens voor dat je haar laat squirten.
Praat niet alsof je d'r buurjongen bent.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ken haar al langer, maar ze is pasgeleden door de radio opgepikt waardoor mijn interesse opnieuw gewekt is.
Ja, gewoon goed, zoals je er 10tallen ziet als je eens in een stad rondloopt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet er gwn nog goei uit zonder makeup
dat jij dr niet speciaal vind betekent niet dat andere dat vindenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, gewoon goed, zoals je er 10tallen ziet als je eens in een stad rondloopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |