Ja, die geeft geen stemmen om er iemand uit te krijgen maar om een signaal af te geven. Of zo.quote:
Simpele, a-sociale, egoïstische, lamme graftak.quote:
Ik snap écht niet waarom ze niet gaat. Dit is toch niks?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is puur jaloezie. Ze kunnen het niet uitstáán dat ze een top 1 heeft.
Dat begrijp ik ook niet. Laat dat stel toch ploffen en ga lekker naar huis en verder met je zangcarrière. Zonde van je tijd om daar bij dat miserabele zootje te blijven zitten.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik snap écht niet waarom ze niet gaat. Dit is toch niks?
Ze krijgt zo wel veel meer bekendheid!quote:Op donderdag 4 september 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Laat dat stel toch ploffen en ga lekker naar huis en verder met je zangcarrière. Zonde van je tijd om daar bij dat miserabele zootje te blijven zitten.
Nu?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom komt Charlotte nou slijmen dat het allemaal niet persoonlijk is?
Charlotte geeft 3 stemmen en vertelt dan even persoonlijk tegen hen dat het niet zo bedoeld is en dat ze hen zéker niet weg wil hebben.quote:
Mee eens, lot wil haar weghebben, dan doet ze het maar lekker zelfquote:Op donderdag 4 september 2014 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Charlotte geeft 3 stemmen en vertelt dan even persoonlijk tegen hen dat het niet zo bedoeld is en dat ze hen zéker niet weg wil hebben.
Isa heeft het door en is er (terecht) klaar mee.
Ik ook. Het is eigenlijk niet goed voor me.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Van sommige programma's word je vrolijk. Van dit programma word ik enorm kribbig
Masochisten zijn wequote:Op donderdag 4 september 2014 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook. Het is eigenlijk niet goed voor me.
Tuurlijk dat is het.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is puur jaloezie. Ze kunnen het niet uitstáán dat ze een top 1 heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |