Dan heeft het probleem slechts een andere vorm aangenomen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
Binnenkort moeten die gasten die hier te lang verblijven een Nederlands kenteken dus dan is een deel van je probleem opgelost.
Kunnen we geen teken van herkenning plakken aan die auto's met Polen erin?quote:Op donderdag 4 september 2014 19:22 schreef voederbietel het volgende:
Binnenkort moeten die gasten die hier te lang verblijven een Nederlands kenteken dus dan is een deel van je probleem opgelost.
Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kunnen we geen teken van herkenning plakken aan die auto's met Polen erin?
Wat zal ik zeggen knul, soms zit het leven snoeihard tegen.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, ik had nog lege wodkaflessen staan hier
Ik heb nu iets anders wat snoeihard is, maar dan gaan we offtopic.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen knul, soms zit het leven snoeihard tegen.
Hier hebben veel Nedserlanders ook last van.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:20 schreef Koempel020 het volgende:
Mijn probleem met Poolse kentenplaten is vaak dat ze nergens kijken en gewoon afslaan, ongeacht of de ander voorrang heeft of niet
Geen idee, maar ik heb het over de Polen die zich gedragen als Nederlandse vrouwen in het verkeerquote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef john-hert het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn alles behalve klachtwaardig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |