mss welquote:Op donderdag 4 september 2014 18:26 schreef wuuht het volgende:
Goed moment om te kappen met die troep
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:26 schreef wuuht het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:26 schreef wuuht het volgende:
Zolang ik er zin in had ging ik niet stoppen, maar nu smaken ze gewoon niet meer, dus de zin zal waarschijnlijk ook wel wegtrekken.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben inmiddels al meer dan 2 jaar gestopt.
Misschien is hij nog geen 50.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:32 schreef Grietje-tit het volgende:
Waarom rook je geen sigaartjes? Doe ik ook.
ik rook ook sigaartjesquote:
ben niet zo classy :pquote:Op donderdag 4 september 2014 18:32 schreef Grietje-tit het volgende:
Waarom rook je geen sigaartjes? Doe ik ook.
Ja man, ging geleidelijk. In het begin de laatste paar trekjes, daarna de helft van de sigaret en nu na 2 trekjes, hup weg ermee.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar heb ik helaas nog nooit last van gehad. Bijna een jaar gestopt nu maar ik zou 'm nog steeds met smaak oproken.
Jongen, ik was 20 en toen rookte ik complete havana's en bolknakken. We hadden een leraar en van hem mochten we roken in de klas (hij rookte zelf ook en het woord rookverbod moest nog worden uitgevonden). Nou dat heeft hij geweten. Samen met mijn schoolvrinden rookte ik een mooie Cubaanse long filler. Er kwam ook een fijne hoeveelheid rook vanaf.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:35 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ben niet zo classy :p
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:49 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Jongen, ik was 20 en toen rookte ik complete havana's en bolknakken. We hadden een leraar en van hem mochten we roken in de klas (hij rookte zelf ook en het woord rookverbod moest nog worden uitgevonden). Nou dat heeft hij geweten. Samen met mijn schoolvrinden rookte ik een mooie Cubaanse long filler. Er kwam ook een fijne hoeveelheid rook vanaf.
Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:49 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Jongen, ik was 20 en toen rookte ik complete havana's en bolknakken. We hadden een leraar en van hem mochten we roken in de klas (hij rookte zelf ook en het woord rookverbod moest nog worden uitgevonden). Nou dat heeft hij geweten. Samen met mijn schoolvrinden rookte ik een mooie Cubaanse long filler. Er kwam ook een fijne hoeveelheid rook vanaf.
Dat klinkt zo fucking fantastisch. Maar goed, the times they are changin' en zo voorts. Nu gaat alles over superfoods en tarwegrasquote:Op donderdag 4 september 2014 18:49 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Het was ook verschrikkelijk leuk. Sfeertje in de klas. Ik mijmerde over Cuba bij het wegblazen van aromatische rookwolken, die het zwate bord grijs verduisterden. Het gaf mij moed om huiswerk te maken. En fietsend naar huis, baarde ik opzien met het laatste restje peuk geklemd tussen mijn kiezen. Ik denk nog vaak terug aan die tijd. En als dan een oude spijkerbroek vind die nog ruikt naar het welgerookte tabak van hoge kwaliteit, drijven mijn gedachten af, als rookwolken in een klas.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:13 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat klinkt zo fucking fantastisch. Maar goed, the times they are changin' en zo voorts. Nu gaat alles over superfoods en tarwegras
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef hottentot het volgende:
Zou me heerlijk lijken als ik die peuken smerig zou vinden.
Das vrij normaal, heb ik ook. Sowieso rook ik liever shag (veel minder droog) maar het rollen en de eerste twee, drie trekjes zijn best 'lekker', daarna word het alleen maar minder.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
2 trekjes en weg smaak en dit terwijl ik er wel echt trek in had
dit iddquote:Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef hottentot het volgende:
Zou me heerlijk lijken als ik die peuken smerig zou vinden.
Ik rook Gauloises (zonder additieven) en schiet ze. Beste qua prijs en kwaliteit imo. Weet niet of ze gebleekt is of niet. Echt zware, donkere shag is wat te zwaar voor me.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Das vrij normaal, heb ik ook. Sowieso rook ik liever shag (veel minder droog) maar het rollen en de eerste twee, drie trekjes zijn best 'lekker', daarna word het alleen maar minder.
Wel zware shag he, geen gebleekte rotzooi.
Heel even wennen aan zware shag (pak meestal Van Nelle of de 3 kwart Javaanse Jongens) maar daarna wil je niks andersquote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ik rook Gauloises (zonder additieven) en schiet ze. Beste qua prijs en kwaliteit imo. Weet niet of ze gebleekt is of niet. Echt zware, donkere shag is wat te zwaar voor me.
Ben jaloers, wat dat betreft ben ik een ruggengraatloze slappeling als het op stoppen met roken aankomt.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben inmiddels al meer dan 2 jaar gestopt.
Terwijl je er maar een week last van hebt en het je klauwen met geld scheelt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ben jaloers, wat dat betreft ben ik een ruggengraatloze slappeling als het op stoppen met roken aankomt.
Ik durf het niet eens op te rekenen wat ik het afgelopen 12 jaar heb weggepaft. Had me ws een mooie vakantie naar de Malediven kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je er maar een week last van hebt en het je klauwen met geld scheelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |