quote:Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef hottentot het volgende:
Zou me heerlijk lijken als ik die peuken smerig zou vinden.
Das vrij normaal, heb ik ook. Sowieso rook ik liever shag (veel minder droog) maar het rollen en de eerste twee, drie trekjes zijn best 'lekker', daarna word het alleen maar minder.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
2 trekjes en weg smaak en dit terwijl ik er wel echt trek in had
dit iddquote:Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef hottentot het volgende:
Zou me heerlijk lijken als ik die peuken smerig zou vinden.
Ik rook Gauloises (zonder additieven) en schiet ze. Beste qua prijs en kwaliteit imo. Weet niet of ze gebleekt is of niet. Echt zware, donkere shag is wat te zwaar voor me.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Das vrij normaal, heb ik ook. Sowieso rook ik liever shag (veel minder droog) maar het rollen en de eerste twee, drie trekjes zijn best 'lekker', daarna word het alleen maar minder.
Wel zware shag he, geen gebleekte rotzooi.
Heel even wennen aan zware shag (pak meestal Van Nelle of de 3 kwart Javaanse Jongens) maar daarna wil je niks andersquote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ik rook Gauloises (zonder additieven) en schiet ze. Beste qua prijs en kwaliteit imo. Weet niet of ze gebleekt is of niet. Echt zware, donkere shag is wat te zwaar voor me.
Ben jaloers, wat dat betreft ben ik een ruggengraatloze slappeling als het op stoppen met roken aankomt.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben inmiddels al meer dan 2 jaar gestopt.
Terwijl je er maar een week last van hebt en het je klauwen met geld scheelt.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:25 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ben jaloers, wat dat betreft ben ik een ruggengraatloze slappeling als het op stoppen met roken aankomt.
Ik durf het niet eens op te rekenen wat ik het afgelopen 12 jaar heb weggepaft. Had me ws een mooie vakantie naar de Malediven kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl je er maar een week last van hebt en het je klauwen met geld scheelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |