Dikke proficiat maat, en het was al zo'n feestdag.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we niet verbaasd gaan zitten doen.
Ik ga me vanavond helemaal vol vreten.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dikke proficiat maat, en het was al zo'n feestdag.
Ik heb ook boonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb ook boonen
Max de Breij dames en heren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel matig. Bij een Degenkolb zou je verwachten dat een Boonen er nog over kan, dat is geen Kittel of Bouhanni qua snelheid.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:55 schreef Wombcat het volgende:
Boonen 2eEigenlijk werd zijn sprint perfect aangetrokken door Degenkolb, maaar hij komt er niet overheen.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook (was meer een sneer naar Wuyts die de 2e plek van Boonen als een teken van vooruitgang schijnt te zien. Lijkt mij eigenlijik niet, want Boonen zat echt perfect in positie. Degenkolb ging vrij vroeg aan, en daar zou een goede Boonen dan overheen moeten kunnen komen imo. De dagen van Boonen als sprinter zijn dus echt definitief geteld, als je daar nog enige twijfel over had).quote:Op donderdag 4 september 2014 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eigenlijk wel matig. Bij een Degenkolb zou je verwachten dat een Boonen er nog over kan, dat is geen Kittel of Bouhanni qua snelheid.
Hij zou wel etappes kunnen winnen, hij wordt alleen gewoon liever zevende.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:01 schreef baggerbaas het volgende:
Mondory weer lekker constant op plek 7
Mja, Boonen heeft dit jaar niet zo heel veel gesprint en toch een paar keer Greipel geklopt (en Hofland en Bos, al stelt die laatste niet zoveel meer voor), dus hem helemaal afschrijven zou ik niet, ik denk eerder dat het niet al te best zit met zijn vorm voor het WK.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook (was meer een sneer naar Wuyts die de 2e plek van Boonen als een teken van vooruitgang schijnt te zien. Lijkt mij eigenlijik niet, want Boonen zat echt perfect in positie. Degenkolb ging vrij vroeg aan, en daar zou een goede Boonen dan overheen moeten kunnen komen imo. De dagen van Boonen als sprinter zijn dus echt definitief geteld, als je daar nog enige twijfel over had).
Degenkolb lijkt dit seizoen toch wat snelheid gewonnen te hebben. Zoveel trager dan Bouhanni schat ik hem op dit moment niet in. Boonen wordt tegenwoordig de halve tijd weggedrumd en als hij wel goed zit lijkt hij een laatste jump te missen. Dat is ook niet gek voor iemand met zijn karakteristieken. Zorgelijker (voor de renner) vind ik het dat ook Sagan al het hele jaar niet die laatste jump heeft. Al kan dat op zijn leeftijd volgend jaar best anders zijn, bij Boonen verwacht ik dat niet meer.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eigenlijk wel matig. Bij een Degenkolb zou je verwachten dat een Boonen er nog over kan, dat is geen Kittel of Bouhanni qua snelheid.
?????????????quote:Op donderdag 4 september 2014 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En z'n ploeggenoot Hutarovich die vlak achter hem eindigt doordat hij al veel te vroeg voorin zit. Als die iets beter samenwerken, maken ze veel meer kans om een keer te winnen, maar daar lijken ze bij AG2R nooit aan te doen, die sprinten altijd lekker voor zichzelf..quote:Op donderdag 4 september 2014 18:01 schreef baggerbaas het volgende:
Mondory weer lekker constant op plek 7
Wuyts had 10 jaar geleden al met pensioen moeten gaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:26 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens mij heeft Wuyts een bril nodig. Sinkeldam zag hij de hele tijd aan voor Arndt, zelfs toen diens rugnummer in beeld kwam, en Boonen had volgens hem maar een wiellengte achterstand, maar dat was meer dan een fietslengte...
Waar slaat deze post op?quote:Op vrijdag 5 september 2014 03:11 schreef GGMM het volgende:
Ben geen fan van de Vuelta a Espana. Eén en al doping.
Doe mij maar gewoon voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |