Amen!quote:
Verschrikkelijk! Ik hoop dat de komende winter zoals de laatste zal zijn.quote:
Ik ben jaloers!quote:
Zou niet te jaloers zijn hoor. Is op het werk en daarna moeten we nog zo'n 3 uur luisteren naar mensen en nog sociaal zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 17:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Hier zal het spaghetti worden.
Maak me gekquote:Op donderdag 4 september 2014 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou niet te jaloers zijn hoor. Is op het werk en daarna moeten we nog zo'n 3 uur luisteren naar mensen en nog sociaal zijn
Ok, je hebt kou en je hebt kouquote:Op donderdag 4 september 2014 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amen!
[..]
Verschrikkelijk! Ik hoop dat de komende winter zoals de laatste zal zijn.
Nu klinkt het idd een stuk minder leukquote:Op donderdag 4 september 2014 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou niet te jaloers zijn hoor. Is op het werk en daarna moeten we nog zo'n 3 uur luisteren naar mensen en nog sociaal zijn
In bed heb ik eigenlijk nooit last van kou, ik ben op de een of andere manier altijd een kacheltje. En ik slaap nu ook gewoon onder een dekbed, wel een zomerdekbed.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, je hebt kou en je hebt kou
Nu met de herfst en wat lagere temperaturen, ben ik blij dat ik weer onder een echte deken kan kruipen ipv een dekbedovertrek
Ik ook niet, zelfs in de winter slaap ik nog meestal onder m'n zomerdekbed.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:47 schreef Belsezar het volgende:
In bed heb ik eigenlijk nooit last van kou, ik ben op de een of andere manier altijd een kacheltje. En ik slaap nu ook gewoon onder een dekbed, wel een zomerdekbed.
Damn.....quote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb 2 weken geleden al weer met 2 dekbedden geslapen
Ja en ik heb geprobeerd om gewoon een dikke vetlaag aan te leggen. Je weet wel, zoals eendjes en beren. Maar het helpt nietquote:
Voor de rest is alles goed met je?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb 2 weken geleden al weer met 2 dekbedden geslapen
Het was hier koud ja!quote:Op donderdag 4 september 2014 17:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor de rest is alles goed met je?
2 dekbedden in de zomer waarbij het in de nacht niet kouder is dan een graad of 11?quote:
Seabertquote:Op donderdag 4 september 2014 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik heb geprobeerd om gewoon een dikke vetlaag aan te leggen. Je weet wel, zoals eendjes en beren. Maar het helpt niet
En nu zit ik met een dikke vetlaag
Soms 4quote:Op donderdag 4 september 2014 17:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 dekbedden in de zomer waarbij het in de nacht niet kouder is dan een graad of 11?
Hoeveel dekbedden heb je nodig als het -10 is?
Bedankt, nu zit het liedje in mijn kop...quote:
Godver.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit het liedje in mijn kop...
Holy guacamole, ik begin al te zweten als ik eraan denkquote:Op donderdag 4 september 2014 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Soms 4
Maar dan is het echt heel koud
Ik vind dat echt heerlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy guacamole, ik begin al te zweten als ik eraan denk
Kolere! En dan zeker ook nog een kruik erbij?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Soms 4
Maar dan is het echt heel koud
Mijn exen en scharrels kropen altijd vanzelf naar mij toe omdat ik zoals ik al zei een kacheltje benquote:Op donderdag 4 september 2014 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk
Ik deel ook niet. Mijn lief en ik hebben aparte dekens
Ik heb een tweepersoons dekbed, daar kun je jezelf beter in rollen
Herkenbaar, alleen als ik echt wil gaan slapen, moeten ze toch weer even naar hun eigen kantquote:Op donderdag 4 september 2014 18:00 schreef Belsezar het volgende:
Mijn exen en scharrels kropen altijd vanzelf naar mij toe omdat ik zoals ik al zei een kacheltje ben
Aparte dekens (en/of aparte matrassen), dat heb ik dus nooit begrepen. Je wil toch tegen elkaar aanliggen als geliefden?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk
Ik deel ook niet. Mijn lief en ik hebben aparte dekens
Ik heb een tweepersoons dekbed, daar kun je jezelf beter in rollen
Ja het is zeldzaam voor mij dat ik in slaap kan vallen terwijl we knuffelen.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:01 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen als ik echt wil gaan slapen, moeten ze toch weer even naar hun eigen kant
Nou als ik Rhutjes vriendje was snap ik het wel als ze soms 4 dekbedden nodig heeft. Dan liever een eigen dekbed.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aparte dekens (en/of aparte matrassen), dat heb ik dus nooit begrepen. Je wil toch tegen elkaar aanliggen als geliefden?
Bah, beesten in bed. Dat is voor mij een afknapper.quote:
Geen beest in bed voor Bels?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bah, beesten in bed. Dat is voor mij een afknapper.
Dat wel natuurlijk!quote:
No pussies?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk!
Maar geen katten/honden in bed
Goddammit!quote:
prrrrrrquote:
Ja, vermaak ons dan!quote:
exact!quote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 4 september 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo ik? Ik zit op de fiets momenteel
Wij hebben graag dat je ons vermaaktquote:
Maar maar.. Ik riskeerde me lijf puur door te postenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben graag dat je ons vermaakt
Filmpjes!quote:Op donderdag 4 september 2014 23:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. Ik riskeerde me lijf puur door te posten
Jaquote:
Goddamnitquote:
Ik weet het niet meer, lieverdquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je reageer best langzaam. WAar ben je allemaal mee bezig m'n jong?
Jaquote:
Wat ben je nu dan aan het doen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaDat meende ik. Dat ik het niet meer wist ook
Muziek aan het luisteren.quote:
Dat is gewoon even wennenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Muziek aan het luisteren.![]()
Ik weet niet waarom, maar ik voel me ellendig. Ik blijf eenzaam en alleen achter en zo
Maar...maar... Ik wil dat helemaal nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon even wennen
Daarna word je gewoon net zo'n verstokte vrijgezel als Q en ik
Same herequote:Op vrijdag 5 september 2014 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar...maar... Ik wil dat helemaal niet![]()
Look at me, ik ben een enorme loner, maar wil niet alleen zijn
quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga de date zaterdag maar cancellen denk ik, want volgens mij ben ik er nog niet aan toe
Gewoon gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga de date zaterdag maar cancellen denk ik, want volgens mij ben ik er nog niet aan toe
Ja, ik denk dat het anders een puinzooi gaat worden. Het kan misschien een ONS worden, maar dat wil ik niet met haar. Daar is ze te leuk voor. Maar anders ga ik weer te snel verliefd worden en zo. Dat heb ik wel gehad hoop ik. Wil ik.quote:
Briljant nummerquote:
Nee, in dit geval bestaat er een gerede kans dat de soep alleen maar meer gebonden wordt. Geloof mequote:Op vrijdag 5 september 2014 01:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon gaan.
Zelfs al loopt het helemaal in de soep, is het netto-resultaat nog steeds beter dan wanneer je gecancelled zou hebben.
Sorryquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:22 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed ik ben pleitte, word hier zelf depri van![]()
Truste alvast
Meh. Zo voelt het wel.quote:
Nee joh, no problem. Eigen sores, niet jouw probleemquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh. Zo voelt het wel.Sorry dat ik jou/jullie ermee lastig val
De enige die dat kan is verhuisd naar Schotlandquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh, no problem. Eigen sores, niet jouw probleem![]()
Kan je alleen niet altijd even goed tips geven
Dat is wel fucked upquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De enige die dat kan is verhuisd naar Schotland![]()
![]()
Vandaar jullie maar lastig vallen
It is as it is, my love.....quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel fucked up
En dat mag gewoon natuurlijk
Dikker dan de pap die afzeggen oplevert?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, in dit geval bestaat er een gerede kans dat de soep alleen maar meer gebonden wordt. Geloof me
Dan ga je voor de ONS, maar bel je terug ipv een barneytje te doen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het anders een puinzooi gaat worden. Het kan misschien een ONS worden, maar dat wil ik niet met haar. Daar is ze te leuk voor. Maar anders ga ik weer te snel verliefd worden en zo. Dat heb ik wel gehad hoop ik. Wil ik.
Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dikker dan de pap die afzeggen oplevert?
Niks mis met een ONS, maar niet met haar.quote:[..]
Dan ga je voor de ONS, maar bel je terug ipv een barneytje te doen?
dan denk ik dat je er goed aan doet te cancelen. Vooral als je gewoon eerlijk uitkegt waaromquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Niks mis met een ONS, maar niet met haar.
Volgens mij ben je het grosley aan het overthinken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het anders een puinzooi gaat worden. Het kan misschien een ONS worden, maar dat wil ik niet met haar. Daar is ze te leuk voor. Maar anders ga ik weer te snel verliefd worden en zo. Dat heb ik wel gehad hoop ik. Wil ik.
hoezo? Ik ben niet continu bang om gedrogeerd of verkracht te worden maar er zit wel een kerb van waarheid in die dingenquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/l(...)eing-a-woman#14f88c5
jezus, zeiken wijven dan echt werkelijk overal over? Zit er dan echt 0,0 logica in zo'n vrouwenhoofd?
Zal komen omdat het zo'n hele lijst isquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben niet continu bang om gedrogeerd of verkracht te worden maar er zit wel een kerb van waarheid in die dingen
zoals?quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal komen omdat het zo'n hele lijst isEn er zitten echt dingen bij waarvan mannen al sinds voor de oerknal zeggen dat het nergens op slaat
.
2, 10, 11, 12, 15, echt allemaal totale onzin dingen die vrouwen verzinnen of die andersom net zo hard gebeuren, maar mannen moeten niet zo zeuren natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoals?
Maar veel gedoe komt van vrouwen onderling hoor. Zoals 'slut shaming'
nou die dingen overkomen mij serieus welquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2, 10, 11, 12, 15, echt allemaal totale onzin dingen die vrouwen verzinnen of die andersom net zo hard gebeuren, maar mannen moeten niet zo zeuren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |