Prima. Alleen zal dat het iets moeilijker maken om onbevangen antwoord te geven op de vraag: Kun je hier makkelijk verdwalen? Als je zelf de weg, heen en terug, moet vinden heb je misschien eerder oog voor mogelijke dwaalsporen.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede keuze
Maar ik vind elke andere gids die bij de zoekacties betrokken was ook prima.
Ging het alleen daarover?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:48 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Over dingen uit de context halen, dat ging heel ergens anders over. Het zal je niet verbazen maar ook daar ging F door de mangel. Naar aanleiding daarvan kwam de oproep. Een expat postte ernstige verdenkingen over F
Dat is zeker waar. Er was geen discussie over de kliniek, alleen 1 inwoner die het opnoemde.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ging het alleen daarover?
Ik heb meegelezen op die pagina, en er werd werkelijk van alles en nog wat geschreven. Het was bijna net zo erg als hier
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:52 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Prima. Alleen zal dat het iets moeilijker maken om onbevangen antwoord te geven op de vraag: Kun je hier makkelijk verdwalen? Als je zelf de weg, heen en terug, moet vinden heb je misschien eerder oog voor mogelijke dwaalsporen.
Vooropgesteld, ik zeg niet dat het zo is. Maar als 508 het keerpunt was.. en 507 kwam erna, kan het nog zijn dat Kris even terug naar de oever liep, omdat ze meende iets te zien in het water, of wat dan ook..quote:Op donderdag 4 september 2014 17:46 schreef Gorraay het volgende:
De volgorde waarin 0507 en 0508 zijn genomen staat niet echt ter discussie, neem ik aan? 0507: Kris vóór het oversteken van het beekje, 0508: Kris erna. Acht seconden daartussen lijkt ook heel aannemelijk. Welk nut zou het handmatig terugzetten met 58 seconden kunnen hebben, zelfs voor iemand die kwaad wil?
Het lijkt me wat leuker met Chani dan Plinio.. hij is royaal met fruit uitdelen en levert rap vertelde verhalen voor zijn geldquote:Op donderdag 4 september 2014 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
Dat lijkt me een goede keuze
Maar ik vind elke andere gids die bij de zoekacties betrokken was ook prima.
dat is 506 lolquote:Op donderdag 4 september 2014 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, speurneuzen. Kunnen jullie je niet met iets belangrijkers en nuttigers bezighouden? Zoals bijvoorbeeld kantklossen?
Nah ja, het gaf me ook weer de gelegenheid om het verder uit te leggenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:36 schreef Deiner het volgende:
[..]
Mijn excuus voor het harde hakken.
laatste oproep was toch 11 april?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ze hebben geprobeerd naar 911 te bellen op 2 april 10:53, staat in een nieuw artikel. Volgens hetzelfde artikel is dat de tweede en laatste poging
Even afwachten hoe het nu zit. Misschien hebben ze het alleen over de telefoon van Kris.
http://laestrella.com.pa/(...)ca-llegaron/23801882
Omdat het benoemd is. Dan ga ik er vanuit dat het relevant is.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als je de blog idd niet gelezen hebt heeft deze discussie weinig zin. Van de mensen uit Boquete was bijzaak, gewoon een kanttekening. Waarom draaf je daar zo op door?
Inhoudsloos, snerend. Voor het geval het niet duidelijk was: dat zijn voor mij wel degelijk belangrijke vragen om te beantwoorden als je deze getuigenverklaringen zou willen 'gebruiken', het was niet bedoelt als grap of sneer. Het staat je vrij om hier niet op te reageren.quote:ga het daar lekker vragen
Ja, dat zeiden ze in de EenVandaag uitzending: meerdere oproepen van 1 t/m 8 april, en op 11 april.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef ToniB het volgende:
[..]
laatste oproep was toch 11 april?
Het staat er nogal stellig: "Het deelrapport van het Nederlandse instituut onthult dat er twee hulpoproepen zijn gedaan." Op 1 april om 4 uur 's middags probeerden ze het Nederlandse 112 te bellen. Is 10.53 op woensdag 2 april niet erg laat? Misschien hebben ze eerst geprobeerd de weg zelf terug te vinden (bij verdwaling) of op eigen kracht terug te strompelen (bij een verwonding)? Of herinnerden ze zich toen pas het andere noodnummer, 911?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ze hebben geprobeerd naar 911 te bellen op 2 april 10:53, staat in een nieuw artikel. Volgens hetzelfde artikel is dat de tweede en laatste poging
Even afwachten hoe het nu zit. Misschien hebben ze het alleen over de telefoon van Kris.
http://laestrella.com.pa/(...)ca-llegaron/23801882
Ha, deelrapport. Dat kan van één telefoon zijn. Bedankt Gorraay.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:40 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het staat er nogal stellig: "Het deelrapport van het Nederlandse instituut onthult dat er twee hulpoproepen zijn gedaan." Op 1 april om 4 uur 's middags probeerden ze het Nederlandse 112 te bellen. Is 10.53 op woensdag 2 april niet erg laat? Misschien hebben ze eerst geprobeerd de weg zelf terug te vinden (bij verdwaling) of op eigen kracht terug te strompelen (bij een verwonding)?
schuschuho, je moet die foto even ergens anders uploaden, imgur bv. Hij is alleen zichtbaar als je bent ingelogd op WS.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef schuschuho het volgende:
Omdat jullie ergens anders mee bezig zijn! Nogmaals.....
Op ws hadden ze deze foto staan. Als je hem vergroot is het net of er iemand loopt met iets/iemand op zijn rug.
http://www.websleuths.com(...)d=57940&d=1409531793
Ik snap alleen niet dat je uitgebreid reageert op een post over 2 blogs die je niet gelezen hebt. Ik zou dan zeggen, sorry kan ze niet openen dus kan ik er ook geen zinnig woord over zeggen. Daarom ga je zo door over die inwoner van Boguete, omdat je de rest gemist hebt. De links doen het bij mij wel, ik weet niet waarom bij jou niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Omdat het benoemd is. Dan ga ik er vanuit dat het relevant is.
Maar goed, ik houd mijn mond al tot de blog het een keer doet hier want het wordt er niet echt gezelliger op hier geloof ik en tot die tijd zal mijn standpunt in deze niet echt veranderen.![]()
Wat ik wel echt jammer vind... en dat wil ik wel even gezegd hebben... juist bij vage zaken met zoveel kanttekeningen als deze is het verhelderend meerdere standpunten te hebben en die ook te mogen en durven uiten (mits het een beetje binnen de grenzen van het normale blijft natuurlijk en niet totaal disrespectvol is naar de families of andere betrokkenen toe). Krijg het idee dat je dat hier niet echt vrij staat, helaas, soms krijg je gelijk gesnauw (waarmee ik niet op jouw post doel, overigens, Grijzemassa, gewoon even voor de duidelijkheid).
Vind dat echt zonde soms. We zitten hier allemaal omdat we het een vreemde zaak vinden en er meer over willen weten, niet voor ons ego. Laten we elkaar vanaf nu op een normale manier proberen aan te spreken, geldt voor mij, geldt ook voor anderen hier.
[..]
Inhoudsloos, snerend. Voor het geval het niet duidelijk was: dat zijn voor mij wel degelijk belangrijke vragen om te beantwoorden als je deze getuigenverklaringen zou willen 'gebruiken', het was niet bedoelt als grap of sneer. Het staat je vrij om hier niet op te reageren.
Als jij die getuigenverklaringen ergens voor wil gebruiken,dan moet je contact opnemen met dequote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef blondetrien het volgende:
getuigenverklaringen zou willen 'gebruiken
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:43 schreef schuschuho het volgende:
Omdat jullie ergens anders mee bezig zijn! Nogmaals.....
Op ws hadden ze deze foto staan. Als je hem vergroot is het net of er iemand loopt met iets/iemand op zijn rug.
http://www.websleuths.com(...)d=57940&d=1409531793
Heeft geen zin want jullie zijn toch met andere dingen bezig! Ga lekker verder kijken op ws want daar zijn ze al een stuk verder met het onderzoek! (door deze foto) Dus ratelen jullie maar lekker door over instellingen van camera's en verschil in tijd!quote:Op donderdag 4 september 2014 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
schuschuho, je moet die foto even ergens anders uploaden, imgur bv. Hij is alleen zichtbaar als je bent ingelogd op WS.
wie loopt daar dan ?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:49 schreef schuschuho het volgende:
[..]
[..]
Heeft geen zin want jullie zijn toch met andere dingen bezig! Ga lekker verder kijken op ws want daar zijn ze al een stuk verder met het onderzoek! (door deze foto) Dus ratelen jullie maar lekker door over instellingen van camera's en verschil in tijd!
Ik reageerde op een post over een open instelling, maar realiseerde me niet (concludeer ik dan maar nu denk ik), dat in die blog stond dat mensen in hun eentje konden gaan wandelen... verder was mijn reactie in het algemeen dat soms door mensen heel snel conclusies worden verbonden aan verslaafden / mensen die op de een of andere manier anders zijn. Nogmaals, ik realiseerde mee niet dat je die info dat ze vrij loslopen uit die blog haalt, ik dacht dat de post er los van stond, wellicht niet goed gelezen ofzo (gaat allemaal vrij snel hier merk ik, nu alweer wat pagina's verder), vandaar de - zo blijkt - misvatting waarvoor bij dezen mijn excuses. Dat de blog niet opent zou ook nog aan mijn pc kunnen liggen aangezien ik het vandaag al bij twee andere websites meemaak... probeer het gewoon tegen de avond opnieuw.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat je uitgebreid reageert op een post over 2 blogs die je niet gelezen hebt. Ik zou dan zeggen, sorry kan ze niet openen dus kan ik er ook geen zinnig woord over zeggen. Daarom ga je zo door over die inwoner van Boguete, omdat je de rest gemist hebt. De links doen het bij mij wel, ik weet niet waarom bij jou niet.
Dus je geeft commentaar op 2 blogs die je niet kan openen en op een fb pagina die je ook nooit gelezen hebtquote:Op donderdag 4 september 2014 18:52 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post over een open instelling, maar realiseerde me niet (concludeer ik dan maar nu denk ik), dat in die blog stond dat mensen in hun eentje konden gaan wandelen... verder was mijn reactie in het algemeen dat soms door mensen heel snel conclusies worden verbonden aan verslaafden / mensen die op de een of andere manier anders zijn. Nogmaals, ik realiseerde mee niet dat je die info dat ze vrij loslopen uit die blog haalt, ik dacht dat de post er los van stond, wellicht niet goed gelezen ofzo (gaat allemaal vrij snel hier merk ik, nu alweer wat pagina's verder), vandaar de - zo blijkt - misvatting waarvoor bij dezen mijn excuses. Dat de blog niet opent zou ook nog aan mijn pc kunnen liggen aangezien ik het vandaag al bij twee andere websites meemaak... probeer het gewoon tegen de avond opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |