quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
HWJ was gewoon een kloon van F_D
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:51 schreef eend112 het volgende:
Oh laat maar. FHF. Dat is ook niet iets om over naar huis te schrijven hè.
vind je van niet danquote:
Nee.quote:
Ik neem mijn woorden terug dacht dat FHF zo goed als dood was maar dat is niet zoquote:
altijd alleen maar serieus reageren overalquote:
Allang gedaanquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef deadprez het volgende:
Ey Toto, ik verwacht wel dat je een goed woordje voor me doet achter de schermen hè.
doet hij al voor mijquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef deadprez het volgende:
Ey Toto, ik verwacht wel dat je een goed woordje voor me doet achter de schermen hè.
En het is sowieso een tof forum vind ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug dacht dat FHF zo goed als dood was maar dat is niet zo
quote:
Deze is wel onwijs grappig, ik leg echt in een deuk hier:quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:36 schreef HPLC het volgende:
Dood hier ineens. Dit was toch de leukste SC van FOK!?
quote:
Allemaal zwerversquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
En het is sowieso een tof forum vind ik.
Als je alleen maar zuur kan doen mag je ook wel optyfen hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:54 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Deze is wel onwijs grappig, ik leg echt in een deuk hier:
[..]
Zie je toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |