quote:
Je snapt toch wel dat degene die het domein hebben geregistreerd (Marik Computers) waarschijnlijk niet dezelfde personen zijn als die deze site hebben gemaakt? Zo te zien leveren zij gewoon diensten (op een redelijk amateuristische wijze, dat wel) en hebben ze TS wat euro's lichter gemaakt door hem van een domeinnaam te voorzien.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Draak van een zin, en gezien jullie/jouw website is dat idd niet jullie core business. Tenminste, dat hopen we dan maar.
PS: Doe Marius de groeten.
Misschien heeft'ie dat wel in IE6quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja nu content vak nog in een egale kleur
HTMquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:09 schreef Berkery het volgende:
Mijn tip, begin hier eens, je kan er nog wat van leren:
Teach Yourself HTM Programming
Damn.. die site is nice zeg!! Mega chill.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien kun je op deze websites wat leuke ideeën opdoen voor je eigen website:
http://www.taxipoll.nl/taxipol.htm
Google zag er op dag 1 al prima uit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
laat die mensen maar praten
zo zag mijn eerste site er in 1998 ook uit, en nu ben ik de oprichter van google
Google was ook vast niet de eerste website van Larry en Sergey.quote:Op maandag 15 september 2014 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Google zag er op dag 1 al prima uit.
Volgens Google wel.quote:Op maandag 15 september 2014 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Google was ook vast niet de eerste website van Larry en Sergey.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |