quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen paniek hier!
Ik tolerereer jullie Cos'sers ook
Is het hebben van kiezen daar geen voorwaarde voor?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
René heeft kiespijn, de tandarts komt zo.
Kernfysicus en "vrouw"quote:Op donderdag 4 september 2014 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Het zuiggebit krijgt het er warm van.
ja ik ook niet, maar wat heeft dat met verspilling te makenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wanneer ik eieren koop,hoef ik ze niet kapot van de vloer.
hij is altijd zo overtuigd van zijn eigen gelijk dat ik er soms misselijk van wordt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zoiets zegt hij net ja, hij tolereert haar
hij neemt haar misschien kwalijk dat ze tijd en aandacht van nico krijgt, dat gaat ten koste van hem
rienk is wellicht de enige daar die isa echt haatquote:Op donderdag 4 september 2014 15:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rienk moet Isa echt niet. Ik vermoed zelfs dat hij de schuld van het mislukken van zijn relatie deels bij haar legt.
Oeh een deukje in je meestal heldere analyses..quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook niet, maar wat heeft dat met verspilling te maken
denk je dat het zo ver gaat?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
rienk is wellicht de enige daar die isa echt haat
Bij hem ga je er echt in geloven dat tandarts staat voor psych, er valt geen kies te ontdekken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is het hebben van kiezen daar geen voorwaarde voor?
o, wat word ik hier blij van.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen paniek hier!
Ik tolerereer jullie Cos'sers ook
Ik val net binnen vertel me over de diefstal ?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
yep
en daar komt alle commotie vandaan nu
langs de andere kant
hoe kun je in hemelsnaam iets "handig"brengen als het om diefstal gaat ?
Jaloezie is bij Rienk zijn probleem met Isa. Inderdaad omdat Nicoline en Isa vriendinnen zijn .quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zoiets zegt hij net ja, hij tolereert haar
hij neemt haar misschien kwalijk dat ze tijd en aandacht van nico krijgt, dat gaat ten koste van hem
ja dat snap ik, daar waren we ook over uitquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh een deukje in je meestal heldere analyses..![]()
Goede eetbare eieren bewust kapot gooien.. is verspilling
Jammer hij mag van mij wel ff lijdenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
René heeft kiespijn, de tandarts komt zo.
en juist hij zou niet mogen hatenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Mag dat wel van GOD hatenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
oud nieuwsquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef selam het volgende:
[..]
Ik val net binnen vertel me over de diefstal ?
Fantoompijn. Mensen hebben ook jeuk aan een teen die geamputeerd isquote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is het hebben van kiezen daar geen voorwaarde voor?
script?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef Giggio het volgende:
wie heeft rienk de verkeerde pilletjes gegeven?
And suddenly, out of nowhere, he became a wizard.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tssss. Daar is een heel handig truukje voor: Je doet eerst 3+3, dat is 6. Dan doe je er nog eens 3 bij tot je bij de 30 bent. Dat is teveel want dat is 10 keer zoveel dus moet je dat er aftrekken. Ergo: 3x9=0
tegen Ies zelf?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:39 schreef Capaja het volgende:
rienk bediend isa van advies
lief van hem he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |