En ja, Isa afzeiken, met zijn beperkte observatie vermogen...quote:
Wanneer ik eieren koop,hoef ik ze niet kapot van de vloer.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
verspilling van voedsel?
breek me daar de bek niet van open
kijk een bij ene supermarkt/slager/groenteboer wat er daar weggegooid wordt iedere dag, om je kapot te schamen, alleen maar omdat de consument zogenaamd al die keuze wou
Rienk moet Isa echt niet. Ik vermoed zelfs dat hij de schuld van het mislukken van zijn relatie deels bij haar legt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef Ransjih het volgende:
lau B en rienk vonden het eieren gooien ook denigrerend
maar dat was isa ook volgens rienk
rienk zegt dat isa het gesprek erna zo deed dat ivan en ruud sorry zeiden zodat ZIJ het hadden gedaan
HUh? Maar dat was toch ook zo?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:36 schreef Ransjih het volgende:
lau B en rienk vonden het eieren gooien ook denigrerend
maar dat was isa ook volgens rienk
rienk zegt dat isa het gesprek erna zo deed dat ivan en ruud sorry zeiden zodat ZIJ het hadden gedaan
Marijke .H.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:37 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Mondje getuit, borsten vooruit.
Fixedquote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dikke memmen De wonders van BH's en suggestie
oh isa bashen weer
Zit een deuk in d'r pads.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dikke memmen
oh isa bashen weer
wat een gelul weer van rienk.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef Capaja het volgende:
lot had het wel gestolen/achter gehouden
daar geef ik ies gelijk in
zoals zo vaak had ze het misschien handiger kunnen brengen, maar het feit was dat lot dat geld achter had gehouden
OMG die fokking trol gaat er met de dag erger uit zien... dacht dat de grens al bereikt was....quote:Op donderdag 4 september 2014 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Het zuiggebit krijgt het er warm van.
Dat is IMHO het grootste probleem van Isa, "hoe" iets te brengen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:38 schreef Capaja het volgende:
lot had het wel gestolen/achter gehouden
daar geef ik ies gelijk in
zoals zo vaak had ze het misschien handiger kunnen brengen, maar het feit was dat lot dat geld achter had gehouden
yepquote:Op donderdag 4 september 2014 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is IMHO het grootste probleem van Isa, "hoe" iets te brengen.
En buiten dat .. ze heeft vaak gelijk, of het moraal aan haar kant... dat is natuurlijk zwaar irritant als je een TV geile nietsnut bent.
Dat te samen maakt haar het "beste / slimste meisje van de klas" .... waar iedereen een pleurishekel aan heeft.
Thats live.
Kernfysicusquote:
zoiets zegt hij net ja, hij tolereert haarquote:Op donderdag 4 september 2014 15:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rienk moet Isa echt niet. Ik vermoed zelfs dat hij de schuld van het mislukken van zijn relatie deels bij haar legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |