SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner mag eruit?
• Chris
• Mark
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
Poll: Wie van de genomineerden moet eruit?
• Isabella
• Nicoline
• Rienk
• Ruud
Tussenstand:
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zometeen stijgt hij op.quote:
Die idioten komen niet verder dan de steentijd, maximaalquote:
Pudding tarzan.quote:
gespierde spijker bedoel jequote:
zit er ook op te wachten..quote:Op donderdag 4 september 2014 14:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Marjet en Rene op een bankje.
Heeft ze het al over een exit van Ruud gehad?
Zo niet, in 3... 2... 1...
Tja, ach. Dat moet dan maar. Ruud weg is en blijft een utopie...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
Als chris blijft, blijf ruud
bil vindt mark net een stripfiguuroh the irony
Ja, lekker..quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef renevanlaaren het volgende:
ik bedenk me net dat ik zaterdag nu verplicht de streams moet kijken,alle schuimpjes gaan naar isa,die in paniek
Ruud blijft sowieso wel. Ik kan me eigenlijk geen scenario voorstellen waarin hij weg isquote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, lekker..
Kan ik een jachthaven gaan zoeken met gratis wifi
Dat zegt tante Sidonia!quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
Brr, je zal het alleen al als buurvrouw hebben, die komt 2 jaar aan je kop zeiken als je haar geen kopje suiker leent o.i.d.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
mams kijkt weer naar ruud.. max 4m uit de buurt
Ik denk dat een groep tot de tanden gewapende schuimpjes haar zal ontvoeren van de markt. Een zak over haar hoofd en in een geblindeerde bestelauto afgevoerd naar een onbekende plek in Nederland waar ze in een paar maanden tijd wordt ge-reset door haar haar moeder.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef renevanlaaren het volgende:
ik bedenk me net dat ik zaterdag nu verplicht de streams moet kijken,alle schuimpjes gaan naar isa,die in paniek
Als je haar wel suiker geeft denkt ze dat verliefd op haar bentquote:Op donderdag 4 september 2014 14:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Brr, je zal het alleen al als buurvrouw hebben, die komt 2 jaar aan je kop zeiken als je haar geen kopje suiker leent o.i.d.
Bill is een avondmensklopt hoe donkerder, hoe beter je er uit ziet
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef bull1966 het volgende:
reNee zegt : ik heb jeuk aan m'n balzak
ja heb ik ook..... zegt d.a.e.v.r.
Zelfs Sara, met haar aparte smaak in vrouwen, ziet niets in haar.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als je haar wel suiker geeft denkt ze dat verliefd op haar bent
LOL, dan maar naar de rijdende rechterquote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als je haar wel suiker geeft denkt ze dat verliefd op haar bent
In een donkere grot met dat mormel en dicht metselen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Bill is een avondmens klopt hoe donkerder, hoe beter je er uit ziet
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
In een donkere grot met dat mormel en dicht metselen.
Eikes neequote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zelfs Sara, met haar aparte smaak in vrouwen, ziet niets in haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |