SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner mag eruit?
• Chris
• Mark
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
Poll: Wie van de genomineerden moet eruit?
• Isabella
• Nicoline
• Rienk
• Ruud
Tussenstand:
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zometeen stijgt hij op.quote:
Die idioten komen niet verder dan de steentijd, maximaalquote:
Pudding tarzan.quote:
gespierde spijker bedoel jequote:
zit er ook op te wachten..quote:Op donderdag 4 september 2014 14:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Marjet en Rene op een bankje.
Heeft ze het al over een exit van Ruud gehad?
Zo niet, in 3... 2... 1...
Tja, ach. Dat moet dan maar. Ruud weg is en blijft een utopie...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
Als chris blijft, blijf ruud
bil vindt mark net een stripfiguuroh the irony
Ja, lekker..quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef renevanlaaren het volgende:
ik bedenk me net dat ik zaterdag nu verplicht de streams moet kijken,alle schuimpjes gaan naar isa,die in paniek
Ruud blijft sowieso wel. Ik kan me eigenlijk geen scenario voorstellen waarin hij weg isquote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, lekker..
Kan ik een jachthaven gaan zoeken met gratis wifi
Dat zegt tante Sidonia!quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
Brr, je zal het alleen al als buurvrouw hebben, die komt 2 jaar aan je kop zeiken als je haar geen kopje suiker leent o.i.d.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
mams kijkt weer naar ruud.. max 4m uit de buurt
Ik denk dat een groep tot de tanden gewapende schuimpjes haar zal ontvoeren van de markt. Een zak over haar hoofd en in een geblindeerde bestelauto afgevoerd naar een onbekende plek in Nederland waar ze in een paar maanden tijd wordt ge-reset door haar haar moeder.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:36 schreef renevanlaaren het volgende:
ik bedenk me net dat ik zaterdag nu verplicht de streams moet kijken,alle schuimpjes gaan naar isa,die in paniek
Als je haar wel suiker geeft denkt ze dat verliefd op haar bentquote:Op donderdag 4 september 2014 14:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Brr, je zal het alleen al als buurvrouw hebben, die komt 2 jaar aan je kop zeiken als je haar geen kopje suiker leent o.i.d.
Bill is een avondmensklopt hoe donkerder, hoe beter je er uit ziet
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef bull1966 het volgende:
reNee zegt : ik heb jeuk aan m'n balzak
ja heb ik ook..... zegt d.a.e.v.r.
Zelfs Sara, met haar aparte smaak in vrouwen, ziet niets in haar.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als je haar wel suiker geeft denkt ze dat verliefd op haar bent
LOL, dan maar naar de rijdende rechterquote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als je haar wel suiker geeft denkt ze dat verliefd op haar bent
In een donkere grot met dat mormel en dicht metselen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Bill is een avondmens klopt hoe donkerder, hoe beter je er uit ziet
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
In een donkere grot met dat mormel en dicht metselen.
Eikes neequote:Op donderdag 4 september 2014 14:46 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zelfs Sara, met haar aparte smaak in vrouwen, ziet niets in haar.
Oh ...ik verstond Rienk...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Nico heeft Ruud dus al weggeredeneerd..
IK ga vast niet, en weet het zeker..
Jij gaat ook niet Rienk..
En Isa geeft gelijk ¤10,000 schuld![]()
Aldus Nico
hoezo 10.000 schuld?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Nico heeft Ruud dus al weggeredeneerd..
IK ga vast niet, en weet het zeker..
Jij gaat ook niet Rienk..
En Isa geeft gelijk ¤10,000 schuld![]()
Aldus Nico
ik mis het woord overquote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
Eikes nee
Val op rijpe vrouwen![]()
Eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 4 september 2014 14:50 schreef Zelus het volgende:
Arme Isa, ze staat nu nationaal voor schut, dankzij een artikel op de Telegraaf website, met haar jankfoto prominent aanwezig.
Maar ja, had ze maar geen nummer 1 moeten worden
zegt iets maar niet veel, rienk is an overley attached need kittyquote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef sjampoeh het volgende:
Dit zegt toch ook al genoeg.
Rienk en nico zijn de hele dag samen, maken lol, genieten van elkaar (denk ik )
Ruud zoekt z'n vertier bij de jongens
Bill praaat met iedereen behalve met hem
Inderdaad. Het is nu wel duidelijk dat Isa gaat want die komt in het hele verhaal niet voor.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
ondertussen in de usa![]()
[ afbeelding ]
Die hebben nu het zwembad al klaar?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy praat vooral met zichzelfquote:Op donderdag 4 september 2014 15:00 schreef sjampoeh het volgende:
de hebben gewoon ene meertje, bazenterrein dar, beter over nagedachtquote:Op donderdag 4 september 2014 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die hebben nu het zwembad al klaar?
Het is nog donker daar.. raarrrquote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
die ligt zo met een zonnesteek en uitdroging in de B & Bquote:Op donderdag 4 september 2014 15:06 schreef 5thencounter het volgende:
Dat drillsargent gebrul van Ivan op de obtakel run tegen de Nieuwe begint ook een beetje belachelijk showerig te worden
Het terug moeten betalen van kaartjes Wolter Isa. De gezamelijke kosten die ze hebben gemaakt voor de clip en opnames . Was bijgezegt dat ze het bedrag door 3e zouden delen en terug te willen verdienen met concert samen.quote:
Wanneer zien we Isa zo?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
maar die schuld heeft isa toch niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het terug moeten betalen van kaartjes Wolter Isa. De gezamelijke kosten die ze hebben gemaakt voor de clip en opnames . Was bijgezegt dat ze het bedrag door 3e zouden delen en terug te willen verdienen met concert samen.
En morgen spierpijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:07 schreef Cir het volgende:
[..]
die ligt zo met een zonnesteek en uitdroging in de B & B
Ook raar, als er nog niet is terugverdient met cd verkoop en concerten dan moet Gio's Kluis nu toch op minstens 10.000 in de min staanquote:Op donderdag 4 september 2014 15:08 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het terug moeten betalen van kaartjes Wolter Isa. De gezamelijke kosten die ze hebben gemaakt voor de clip en opnames . Was bijgezegt dat ze het bedrag door 3e zouden delen en terug te willen verdienen met concert samen.
nee die s huld heeft utopiaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar die schuld heeft isa toch niet?
en utopia doet toch niet aan refudn voor kaartjes?
enjoyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ooh geeft ik las heeft damnquote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee die s huld heeft utopia
en ze snappen heus wel dat zonder isa de LidL niet zon succes word dat ze alles terug kunnen betalen
Ruud is daarentegen weer onmisbaar voor dat knuffelprojectquote:Op donderdag 4 september 2014 15:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee die s huld heeft utopia
en ze snappen heus wel dat zonder isa de LidL niet zon succes word dat ze alles terug kunnen betalen
dat kan door andere overgenomen wordenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ruud is daarentegen weer onmisbaar voor dat knuffelproject![]()
Daar kunnen ze ook nog voor duizenden euro's mee de boot in gaan.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ergens deze week vergeleek hij zichzelf met een soort van pvv .............quote:Op donderdag 4 september 2014 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb Rene reeds ontmaskert als rechtse laffe neo liberale freak, een mannelijke Aike maar dan zonder kakkerig dispuut toontje. Dacht dat hij wel wat links en idealistisch zou zijn, maar wat kan ik me in personen vergissen. Hij mag wat mij betreft bij de eerste volgende stemronde vrolijk wieberen. Aan de andere kant hij maakt wel TV, dat is ook wat waard.
Wel als het hun zelf zijn die iets cancelen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar die schuld heeft isa toch niet?
en utopia doet toch niet aan refudn voor kaartjes?
[..]
enjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhm,valt dit trouwens niet onder het pest protocol?
![]()
Vergaderen,en nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
Wat doet Colinda?
Als Isa wegvalt, zijn ze dan failliet?
[..]
enjoyGhehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pw?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:15 schreef danilel het volgende:
[..]
ergens deze week vergeleek hij zichzelf met een soort van pvv .............
Och, ik verwacht niet dat die koe gaat klagen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:16 schreef zwellever het volgende:
[..]Uhm,valt dit trouwens niet onder het pest protocol?
Dat zijn wel dingen die andere kunnen oplossen . Isa s live met Wolter kan niemand anders doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:13 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ruud is daarentegen weer onmisbaar voor dat knuffelproject![]()
Daar kunnen ze ook nog voor duizenden euro's mee de boot in gaan.
Platte kopspijkerquote:Op donderdag 4 september 2014 14:58 schreef bull1966 het volgende:
gespierde draadnagel
[ afbeelding ]
En Ivan.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Schandalig dat Nicoline na dat ei-incident Billy en Ruud niet uit het eetgroepje heeft gezet. Ze laat Isabella vallen als een baksteen.
misschien heb je hier wat aan , kan je ook de rest kijkenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:14 schreef sararaats het volgende:
Wat doet Colinda?
Als Isa wegvalt, zijn ze dan failliet?
quote:16 september - Live in de Loods - Isabella en Wolter Kroes
Kom naar Utopia om van het concert van onze eigen Isabella en Wolter Kroes te genieten!
Beschikbaarheid: Op voorraad
ik kan niet wachten en na de markt kluis verstoppen,vanessa geen peuken meer.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
10000 in de min valt mee toch
Als die schuimpjes op FB zo doorgaan is Isa wel wegquote:Op donderdag 4 september 2014 15:18 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik kan niet wachten en na de markt kluis verstoppen,vanessa geen peuken meer.
o een droom beeld
Splinter.quote:
een ei op de grond gooien is niet zo erg als iemand met poep begooien hoor,waar hebben we het overquote:Op donderdag 4 september 2014 15:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik begrijp niet dat de groep niet reageert op dat ei-incident. De groep zou eensgezind tegen die nieuwelingen moeten zeggen dat Ruud gewoon weg moet.
Isabella is soms een vreselijk mens, maar het gedrag van Ruud gisterochtend is nimmer goed te praten.
ze zorgen ervoor dat is eruit gaat,mooi zo fan sitequote:Op donderdag 4 september 2014 15:19 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Als die schuimpjes op FB zo doorgaan is Isa wel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |