SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire adoreren als fifagoden
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2![]()
Nee, het is gewoon heel leuk. In Engeland is het ook populair.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat lijkt een spel wat ze in de pauze op een sociale werkplaats doen.![]()
ok thyequote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon heel leuk. In Engeland is het ook populair.![]()
Kinderen verkrachten is ook populair in Engeland maar dat zie je mij ook niet doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon heel leuk. In Engeland is het ook populair.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee dan doe je altijd de deur van de kelder op slot.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kinderen verkrachten is ook populair in Engeland maar dat zie je mij ook niet doen.![]()
Nee ik doe het gewoon helemaal niet. Vreemde gewaarwording voor een Fries misschien.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dan doe je altijd de deur van de kelder op slot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij hebt altijd grote verhalen over bij wie je je grote bruine broekanaconda naar binnen gaat duwen...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik doe het gewoon helemaal niet. Vreemde gewaarwording voor een Fries misschien.![]()
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kinderen verkrachten is ook populair in Engeland maar dat zie je mij ook niet doen.![]()
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt altijd grote verhalen over bij wie je je grote bruine broekanaconda naar binnen gaat duwen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dromen... natte dromen..quote:Op donderdag 4 september 2014 14:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt altijd grote verhalen over bij wie je je grote bruine broekanaconda naar binnen gaat duwen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, als je wilt fappen zoek je zelf maar ff.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je daar voorbeelden van?![]()
Dit topic heeft weer eens een aparte wending gekregenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heel professioneel dit.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, als je wilt fappen zoek je zelf maar ff.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Risk was leuk via internet, dominategame![]()
Trouwens, TOTS Vidal eergisteren 1.7m , nu 1.4 miljoen. Uitverkoop gaat beginnen zo te zien![]()
Dat krijg je er dus van als je Zhano de gelegenheid geeft om bijna 50% van de posts te verzorgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit topic heeft weer eens een aparte wending gekregenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik het weer gedaan hoor.. Trapz begint over kinderen verkrachten...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat krijg je er dus van als je Zhano de gelegenheid geeft om bijna 50% van de posts te verzorgen.![]()
Nee jij begon. viespeukquote:Op donderdag 4 september 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb ik het weer gedaan hoor.. Trapz begint over kinderen verkrachten...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat dat viespeuk gedeelte of dat jij begon?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
beidequote:Op donderdag 4 september 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat dat viespeuk gedeelte of dat jij begon?![]()
wie ben jijquote:Op donderdag 4 september 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij jou niet. Heeft nog geen enkele keer naar je gevraagd.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
dat zeg je elke keer maar ik weet dat je me niet mistquote:
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Oh, ik dacht dat het Quel wasquote:Op donderdag 4 september 2014 14:28 schreef quer het volgende:
[..]
dat zeg je elke keer maar ik weet dat je me niet mistSorry
![]()
queerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
wat zal ik vanavond koken?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb SIF di Natale gehaald, omdat ik niet genoeg coins heb voor TIF di Natale. En ik heb ook geen zin ¤ 1,90 uit te geven. Maar dit doet niet ter zake voor mijn feitelijke vraag: Di Natale als ST of als CAM gebruiken in een 4-1-2-1-2 (2)? (trainingskaart zat er al op)
De rest ziet er zo uit:
[ afbeelding ]![]()
Wat een pampa team.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb SIF di Natale gehaald, omdat ik niet genoeg coins heb voor TIF di Natale. En ik heb ook geen zin ¤ 1,90 uit te geven. Maar dit doet niet ter zake voor mijn feitelijke vraag: Di Natale als ST of als CAM gebruiken in een 4-1-2-1-2 (2)? (trainingskaart zat er al op)
De rest ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Webapp trading is back staat op de site?
@Toefjes: Di Natale kan niet koppen dus cam
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Pas de hele dagquote:Op donderdag 4 september 2014 14:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Webapp trading is back staat op de site?
@Toefjes: Di Natale kan niet koppen dus cam
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Euwquote:
Zit niet in de Wajong dus kan niet de hele dag fok en fifa in de gaten houden
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee man dat wordt net kauwgom, doe pecorino danquote:Op donderdag 4 september 2014 14:43 schreef Rijst het volgende:
Denk lekkere spaghetti bolognese met lekkere mozzarella er doorheen. hmmmmm![]()
Je bent student dus dat kan je bestquote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Euw
Zit niet in de Wajong dus kan niet de hele dag fok en fifa in de gaten houden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind hem fijner als CAM eigenlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:39 schreef Toefjes het volgende:
De rest ziet er zo uit:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent student dus dat kan je best![]()
Mijn favo avond eten blijft spaghetti, zalm opbakken, aioli mayonaise, pijnboompitjes, beetje gebakken uitjes en wat geraspte kaas, en dan alles door elkaar heen flikkeren. Beetje salade erbij voor wat groen. Kwartiertje werk en smullen maar.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:43 schreef Rijst het volgende:
Denk lekkere spaghetti bolognese met lekkere mozzarella er doorheen. hmmmmm![]()
Joa, daarom lukt het me 80% van de tijd welquote:Op donderdag 4 september 2014 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent student dus dat kan je best
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gewoon AVG'tje.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn favo avond eten blijft spaghetti, zalm opbakken, aioli mayonaise, pijnboompitjes, beetje gebakken uitjes en wat geraspte kaas, en dan alles door elkaar heen flikkeren. Beetje salade erbij voor wat groen. Kwartiertje werk en smullen maar.![]()
Saai maynequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb hem op CAM achter Balo, werkt perfectquote:Op donderdag 4 september 2014 14:39 schreef Toefjes het volgende:
De rest ziet er zo uit:
[ afbeelding ]Wel met meer passing boost dan als chemistry style. Maar het ligt aan je alternatief op CAM / ST natuurlijk.
![]()
Dat middenveldquote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dik team maar dat middenveld slaat nergens op natuurlijk![]()
![]()
Of ik de 2 miljoen speler wil omruilen met de 10.000 speler? POTS hoe kan jequote:Op donderdag 4 september 2014 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou je Modric en James niet omwisselen?![]()
![]()
![]()
Het is toch logisch dat James een betere CAM is, en Modric een betere CM? Ik denk dat beide spelers beter tot hun recht komen als je zo omdraaitquote:Op donderdag 4 september 2014 15:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Of ik de 2 miljoen speler wil omruilen met de 10.000 speler? POTS hoe kan je![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als hij niet gaat shinen daar op 10 dan gaat 'ie gewoon wegquote:Op donderdag 4 september 2014 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat James een betere CAM is, en Modric een betere CM? Ik denk dat beide spelers beter tot hun recht komen als je zo omdraait
Maar heb zo'n 50 wedstrijden met Ronaldo/Neymar/SIF Nasri/SIF Fabregas etc. gespeeld in 4-3-3 (2), maar dat was mij eigenlijk niet aanvallend genoeg en ik wilde eigenlijk ook een middenvelder centraal voorin
Het liefst heb ik daar TIF Fabregas, maar dan moet dat weer ten koste gaan van Robben![]()
Ik wacht tot uiterlijk de 18de. Als er in de tussentijd nergens een aanbieding is voor de ps4 koop ik die van Topprice @ 369.
Groeten Thad![]()
Kan er iemand een tantoelauw team maken met Jackson en Ibra
Dat wordt dan een 41212 met James Op CAM, LM Varela en RM Lucas en op CDM Moutinhoquote:Op donderdag 4 september 2014 15:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kan er iemand een tantoelauw team maken met Jackson en Ibra
Elke dag![]()
Daarom moet je ze ook beide hebben.quote:
Ik speel al sinds het begin van het spel met Modric als CM (NIF-IF-TOTS), en het fijne van hem op die plek is juist dat hij op de goede momenten voorin verschijnt. Benieuwd of hij dat als CAM ook doet...ik heb mijn twijfels.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als hij niet gaat shinen daar op 10 dan gaat 'ie gewoon weg
Maar heb zo'n 50 wedstrijden met Ronaldo/Neymar/SIF Nasri/SIF Fabregas etc. gespeeld in 4-3-3 (2), maar dat was mij eigenlijk niet aanvallend genoeg en ik wilde eigenlijk ook een middenvelder centraal voorin
Het liefst heb ik daar TIF Fabregas, maar dan moet dat weer ten koste gaan van RobbenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel al sinds het begin van het spel met Modric als CM (NIF-IF-TOTS), en het fijne van hem op die plek is juist dat hij op de goede momenten voorin verschijnt. Benieuwd of hij dat als CAM ook doet...ik heb mijn twijfels.
Mja, dan heb je weerFalcao
![]()
![]()
Falcao is baasquote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan toch gewoon die Real NIF James op CAM zetten?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan hem toch niet verdorie tussen Robben/CR7/Bale/TOTS Modric/MOTM Kroos zetten met zijn 10k?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die Real NIF James op CAM zetten?![]()
ibra >>>>> ronaldoquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan hem toch niet verdorie tussen Robben/CR7/Bale/TOTS Modric/MOTM Kroos zetten met zijn 10k?![]()
Zet daar dan gewoon MOTM Di MariaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja ik maar daar werd niet op gereageerdquote:Op donderdag 4 september 2014 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog niemand die heeft gemeld dat IF Jackson is geüpgrade trouwens?
Elke dag![]()
Tuurlijk wel joh. Neem een voorbeeld aan mij:quote:Op donderdag 4 september 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan hem toch niet verdorie tussen Robben/CR7/Bale/TOTS Modric/MOTM Kroos zetten met zijn 10k?
Hernanesrendeert als een malle
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is ook verreweg de beste CM van het spel, kan schieten, passen en verdedigen en dan ook nog 4* skills 5* wf.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Neem een voorbeeld aan mij:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
echt lelijk zo'n NIF in zo'n teamquote:Op donderdag 4 september 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
en dan ook nog eens Hernanesquote:Op donderdag 4 september 2014 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt lelijk zo'n NIF in zo'n team![]()
![]()
Ik had daar eerst TOTS Vidal. Maar ik val in herhaling:quote:Op donderdag 4 september 2014 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt lelijk zo'n NIF in zo'n team
Hernanes >>>> TOTS Vidal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doet gewoon pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 4 september 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Rare chem style keuzes bij sommige spelers. gr grquote:Op donderdag 4 september 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mehhquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja sorry, ook weinig throw in traits.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rare chem style keuzes bij sommige spelers. gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand over de zeik omdat ik een intakegesprek afzeg ruim van te voren omdat de vacature inmiddels vervuld is. Hij rijdt schijnbaar liever 40 kilometer op en neer voor een vacature die al bezet is
. Sommige mensen
![]()
Dat soort mensen moet je hebben, die zitten blijkbaar te springen om werkquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef Kiid het volgende:
Iemand over de zeik omdat ik een intakegesprek afzeg ruim van te voren omdat de vacature inmiddels vervuld is. Hij rijdt schijnbaar liever 40 kilometer op en neer voor een vacature die al bezet is
. Sommige mensen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat wel inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je hebben, die zitten blijkbaar te springen om werk![]()
![]()
16 ekkies in je zakquote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef ThadCastle het volgende:
Yes MMOGA stond heel even op 2000k demand. Meteen 2 mil kunnen verkopen. Hiephoi![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Kun je niks anders verzinnen als comeback?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry, ook weinig throw in traits.![]()
Lijkt me best een kutteam. Kleine midgetmiddevelder langs een slome en in de verdediging eigenlijk hetzelfde. Dat plus de lm en rm die daar beiden voor mij totaal niet werkten en echt LW/RW zijnquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Over traits gesproken.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je niks anders verzinnen als comeback?
Zo debiel/jammer dat legends geen traits hebben![]()
![]()
Boh, platinum in een dagje ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.fifabenelux.co(...)&utm_campaign=buffer
Voor Zhanoke![]()
![]()
![]()
Ik hoor het al.. noot met Motta gespeeldquote:Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt me best een kutteam. Kleine midgetmiddevelder langs een slome en in de verdediging eigenlijk hetzelfde. Dat plus de lm en rm die daar beiden voor mij totaal niet werkten en echt LW/RW zijn
Toevallig wel en ik vond hem kutquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoor het al.. noot met Motta gespeeldDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Motta is een ultrabaas. Zijn schot jizzed mijn scherm elke keer onder.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toevallig wel en ik vond hem kutRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kun je niks anders verzinnen dan futiele opmerkinkjes over chem styles?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je niks anders verzinnen als comeback?
Er is hier al tig keer gezegd dat niemand verschil ervaring tussen verschillen chem styles. Wat boeit het dan wat erop zit? Daarbij: ik heb gewoon de goedkoopste gekocht die ik steeds kon vinden op de markt.
Belachelijk eigenlijk dat ik me nog ga lopen verdedigen ook tegen jou
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Ik heb wel het verschil gemerkt hoor. Alleen niet in speelstijl zoals Rice suggereerde.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je niks anders verzinnen dan futiele opmerkinkjes over chem styles?
Er is hier al tig keer gezegd dat niemand verschil ervaring tussen verschillen chem styles. Wat boeit het dan wat erop zit? Daarbij: ik heb gewoon de goedkoopste gekocht die ik steeds kon vinden op de markt.
Belachelijk eigenlijk dat ik me nog ga lopen verdedigen ook tegen jou![]()
Motta isquote:Op donderdag 4 september 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Motta is een ultrabaas. Zijn schot jizzed mijn scherm elke keer onder.
Come at me bro![]()
Ik geef alleen mijn mening. En er zit wel degelijk verschil tussen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kun je niks anders verzinnen dan futiele opmerkinkjes over chem styles?
Belachelijk eigenlijk dat ik me nog ga lopen verdedigen ook tegen jou![]()
Klopt. Dit jaar was die challenge echt aids.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Serieus makkelijk zijn ze weer.. slechts een paar waar je wat mazzel voor moet hebben.![]()
Die moet ik nog steeds op PS3.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt. Dit jaar was die challenge echt aids.![]()
Oke. Ik geef bij deze ook mijn mening. Ik vind je een min mannetje.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening. En er zit wel degelijk verschil tussen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen vanwege een opmerking over chem styles?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Ik geef bij deze ook mijn mening. Ik vind je een min mannetje.![]()
![]()
Ohh honeyquote:Op donderdag 4 september 2014 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen vanwege een opmerking over chem styles?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wek ik de indruk dat ik je beoordeel op basis van een enkele opmerking?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen vanwege een opmerking over chem styles?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. Je bent duidelijk geïrriteerd door die opmerking.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wek ik de indruk dat ik je beoordeel op basis van een enkele opmerking?![]()
ga chips eten ofzo wankerquote:Op donderdag 4 september 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Je bent duidelijk geïrriteerd door die opmerking.![]()
Goed gezien speurneus.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Je bent duidelijk geïrriteerd door die opmerking.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deppy not in the starting 11quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als er nog andere mensen willen meegenieten van the fappeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:59 schreef Freire het volgende:
Als er nog andere mensen willen meegenieten van the fappeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben het er maar druk meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die geheime oefenduelstwitter:Mkrabby twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:41:52#Feyenoord wint 'geheim' oefenduel met FC Volendam: 2-0, goals Manu (strafschop) en Toornstra reageer retweet
______________________!
Feyenoord speelde trouwens wel 4-4-2![]()
ideale oplossing als je geen fatsoenlijke spits hebt. Stel je gewoon 2 spitsen op.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:03 schreef Freire het volgende:
Die geheime oefenduelstwitter:Mkrabby twitterde op donderdag 04-09-2014 om 15:41:52#Feyenoord wint 'geheim' oefenduel met FC Volendam: 2-0, goals Manu (strafschop) en Toornstra reageer retweet
______________________!
Feyenoord speelde trouwens wel 4-4-2Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ditquote:Op donderdag 4 september 2014 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ideale oplossing als je geen fatsoenlijke spits hebt. Stel je gewoon 2 spitsen op.
Maar niets kan mij nog verbazen bij Feyenoord eerlijk gezegd. Zie Immers straks nog spits worden ook![]()
Ok zonder een potje gespeeld te hebben , heb ik jackson alweer verkocht
Zeker vanwege zijn huidskleur vuile racistquote:Op donderdag 4 september 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok zonder een potje gespeeld te hebben , heb ik jackson alweer verkocht![]()
sowwy.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker vanwege zijn huidskleur vuile racist
Dan maak ik me zorgen om je. Maar over 30 minuten ben je het weer vergeten.quote:
Ik zei nog niet eens waarom ik sommige keuzes raar vind.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maakt niet uit want ik ben room blank en blanken kennen geen racisme
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Baasje.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maakt niet uit want ik ben room blank en blanken kennen geen racisme
Blijf nou niet bezig. Dadelijk is het weer janken.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan maak ik me zorgen om je. Maar over 30 minuten ben je het weer vergeten.
Ik zei nog niet eens waarom ik sommige keuzes raar vind.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga nu niet zo beginnen.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijf nou niet bezig. Dadelijk is het weer janken.![]()
Brand in Diemen. Mensen hoorden een ontploffing
NWS / [Breaking] Grote brand en ontploffing in flat Diemen![]()
anders lees je even een paar posts boven je. OENquote:Op donderdag 4 september 2014 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
Brand in Diemen. Mensen hoorden een ontploffing
NWS / [Breaking] Grote brand en ontploffing in flat Diemen![]()
Fuck ja. Haha Lastpost doet het nu ookquote:Op donderdag 4 september 2014 16:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
anders lees je even een paar posts boven je. OENDie is nog dommer
![]()
Zie PI sufgerukte.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fuck ja. Haha Lastpost doet het nu ookDie is nog dommer
![]()
Je moet mee naar Diemen-Zuid, want mijn voorgevel ligt eruit?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
Ik moest denken aan het liedje van Lange Frans![]()
Oké het is aan.quote:
1. Wie begint hier nou? Met je infantiele opmerkingen over totaal irrelevante chem styles
2. Het is de zoveelste keer dat je zit te mierenneuken over die dingen. Dan ga ik ook mierenneuken over throwin traits. Krijg ik van jou te horen dat ik wat beters moet verzinnen als comeback. Verzin zelf eens wat beters dan die kutchemstyles om mee aan te vallen
3. Breeduit besproken hier: chemstyles doen er niet toe. Jij mag vinden van wel, IK vind van niet. Ik ben je dus eigenlijk al geen verantwoording schuldig over waarom ze zijn zoals ze zijn. Laat staan dat ik zit te wachten op jouw betweterige uitleg over hoe ze wel moeten
Dus hou er gewoon over op, knulletje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
Ik moest denken aan het liedje van Lange Frans![]()
Ik kan mijn teams niet meer aanpassen.Krijg een foutmelding iedere keer.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Ozz-03 het volgende:
In de webapp dan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gr grquote:Op donderdag 4 september 2014 16:24 schreef Ozz-03 het volgende:
EA![]()
tl;dr.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oké het is aan.
1. Wie begint hier nou? Met je infantiele opmerkingen over totaal irrelevante chem styles
2. Het is de zoveelste keer dat je zit te mierenneuken over die dingen. Dan ga ik ook mierenneuken over throwin traits. Krijg ik van jou te horen dat ik wat beters moet verzinnen als comeback. Verzin zelf eens wat beters dan die kutchemstyles om mee aan te vallen
3. Breeduit besproken hier: chemstyles doen er niet toe. Jij mag vinden van wel, IK vind van niet. Ik ben je dus eigenlijk al geen verantwoording schuldig over waarom ze zijn zoals ze zijn. Laat staan dat ik zit te wachten op jouw betweterige uitleg over hoe ze wel moeten
Dus hou er gewoon over op, knulletje
En dat van die throw in klopt niet want Wynne heeft giant throw en niet long.![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je moet mee naar Diemen-Zuid, want mijn voorgevel ligt eruit?
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
tl;dr.
En dat van die throw in klopt niet want Wynne heeft giant throw en niet long.jezus zeg.
Je moet nog veel leren knul.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
tl;dr.
En dat van die throw in klopt niet want Wynne heeft giant throw en niet long.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je het niet leest hoe kan je dan zeggen dat het niet kloptquote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
tl;dr.
En dat van die throw in klopt niet want Wynne heeft giant throw en niet long.![]()
![]()
Nee dit was zijn studiegenootquote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren knul.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij ook blijkbaar anders zou je hem gewoon negeren en er niet op in gaanquote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren knul.
We kennen Stefanneke toch wel ondertussen
Moet wel verdomde rustig zijn op het werk of niet?![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
tl;dr.
![]()
Dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kon ik nou weten dat een opmerking over chem styles dit zou veroorzaken?
POTS houdt ervan dingen (of vrouwen) serieus te nemen.![]()
Ik heb hem intussen 3x gevraagd om op te houden, maar het lulletje gaat gewoon door. Dan wordt het tijd dat je stikt in een dorito.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij ook blijkbaar anders zou je hem gewoon negeren en er niet op in gaan
We kennen Stefanneke toch wel ondertussenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was een late reactie op die comeback.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je het niet leest hoe kan je dan zeggen dat het niet klopt
maar het spijt me echt ik zal niks meer over chem styles zeggen![]()
![]()
Maakt niet uit. Wanneer mag je weer 'omroeper' zijn bij een Turbo Polyp?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was een late reactie op die comeback.
maar het spijt me echt ik zal niks meer over chem styles zeggen![]()
Here we go, nice and slowquote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wanneer mag je weer 'omroeper' zijn bij een Turbo Polyp?![]()
Oh probleem opgelost.
Doodsverwensing TR gemacht.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem intussen 3x gevraagd om op te houden, maar het lulletje gaat gewoon door. Dan wordt het tijd dat je stikt in een dorito.![]()
Doodsverwensingenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem intussen 3x gevraagd om op te houden, maar het lulletje gaat gewoon door. Dan wordt het tijd dat je stikt in een dorito.![]()
![]()
Geen PI en een punt![]()
![]()
Elke dag![]()
Toch niet.quote:
Ik kan helemaal niks meer.![]()
KK EAOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gracias, even kijken hoe overpowered ze Ajax gemaakt hebbenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:34 schreef Freire het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/sh(...)ta-Update-September-(b%E8ta)![]()
Je kan ergens in stikken zonder eraan te overlijden. POTS was vergeten erbij te zetten dat terwijl jij stikt in een dorito hij achter je staat om de heimlich greep uit te voeren.quote:![]()
Dudequote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan ergens in stikken zonder eraan te overlijden. POTS was vergeten erbij te zetten dat terwijl jij stikt in een dorito hij achter je staat om de heimlich greep uit te voeren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En terechtquote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gracias, even kijken hoe overpowered ze Ajax gemaakt hebben![]()
Zijn blijkbaar een hoop doden en gewonden gevallen in Diemen
Elke dag![]()
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik heb nu 2 teams ipv 3. Dan moet je dus uit elk team een half team bij 1 van de 3 ander reserve zetten. Ik kreeg het maar niet voor elkaarquote:Op donderdag 4 september 2014 16:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Toch niet.
Ik kan helemaal niks meer.![]()
KK EAElke keer verdwenen er weer spelers uit de basis van het team waarvan ik spelers op de bank wilde zetten.
![]()
Wel een hele rare en heftige explosie. Weer een ramp erbij. Kut jaar wat dat betreft.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn blijkbaar een hoop doden en gewonden gevallen in Diemen![]()
Verhoek is juist vies OPquote:Op donderdag 4 september 2014 16:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gracias, even kijken hoe overpowered ze Ajax gemaakt hebben![]()
![]()
6-2 gewonnen van Lierse vanmiddag. Een win streak van 2...dat is uit mijn hoofd alweer minstens 3 jaar geleden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaquote:Op donderdag 4 september 2014 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een hele rare en heftige explosie. Weer een ramp erbij. Kut jaar wat dat betreft.En 25 September nog 1 erbij
![]()
![]()
Als ik een team wil opslaan op de web app krijg ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Ik heb nu 2 teams ipv 3. Dan moet je dus uit elk team een half team bij 1 van de 3 ander reserve zetten. Ik kreeg het maar niet voor elkaarElke keer verdwenen er weer spelers uit de basis van het team waarvan ik spelers op de bank wilde zetten.
This action could not be performed because the item specified could not be found. Please try the action again.
En op de console wordt ik uit Ultimate Team gekicked.
Telefoon app?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik een team wil opslaan op de web app krijg ik.
This action could not be performed because the item specified could not be found. Please try the action again.
En op de console wordt ik uit Ultimate Team gekicked.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op zich logisch eigenlijk. EA herstelt 1 ding, en daardoor falen (minstens) 2 andere zaken. Gaat het hele jaar niet anders.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik een team wil opslaan op de web app krijg ik.
En op de console wordt ik uit Ultimate Team gekicked.![]()
Zolang ze niet zo lang zijn wel ja. Maar tot over 2 wekenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Dan lees je mijn posts ineens wel![]()
![]()
Doet het ook niet.quote:Tot nu toe nooit last gehad van het falen van EA, maar nu ben ik wel een keer slachtoffer.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich logisch eigenlijk. EA herstelt 1 ding, en daardoor falen (minstens) 2 andere zaken. Gaat het hele jaar niet anders.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je gaat op vakantie?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zolang ze niet zo lang zijn wel ja. Maar tot over 2 wekenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mof ben je ook hèquote:Op donderdag 4 september 2014 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zolang ze niet zo lang zijn wel ja. Maar tot over 2 weken![]()
Denken dat hij als Maver isquote:
Hij zit nu POTS gewoon een beetje op te naaien, maar die trapt er niet in.![]()
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denken dat hij als Maver is
Hij zit nu POTS gewoon een beetje op te naaien, maar die trapt er niet in.![]()
![]()
Drugslaboratoria schijnen ook aardig te kunnen ontploffen als het fout gaat. Misschien dat dat een oorzaak is in Diemen.![]()
Ik ben er al in getrapt door me te verlagen tot verwensingenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denken dat hij als Maver is
Hij zit nu POTS gewoon een beetje op te naaien, maar die trapt er niet in.maar persoon in kwestie had me ook met rust kunnen laten toen ik daar om vroeg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
6-2 gewonnen van Lierse vanmiddag. Een win streak van 2...dat is uit mijn hoofd alweer minstens 3 jaar geledenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Laten we allemaal elkaar gewoon ff een uurtje met rust laten jongonsquote:Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben er al in getrapt door me te verlagen tot verwensingenmaar persoon in kwestie had me ook met rust kunnen laten toen ik daar om vroeg.
Elke dag![]()
Is Djeetje ook al geNSB'd eigenlijk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 4 september 2014 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
maar persoon in kwestie had me ook met rust kunnen laten toen ik daar om vroeg.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jullie hebben eerder 2 overwinningen achter elkaar behaald dan 3 jaar geledenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
3-1 tegen PEC
6-2 tegen Lierse SK
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Schijnt al een halfuur gas geroken te zijn. Dus wss gewoon iemand die lang zijn gas aan heeft laten staanquote:Op donderdag 4 september 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
Drugslaboratoria schijnen ook aardig te kunnen ontploffen als het fout gaat. Misschien dat dat een oorzaak is in Diemen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vast wel, maar ik kan het me al niet meer herinnerenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie hebben eerder 2 overwinningen achter elkaar behaald dan 3 jaar geleden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als oefenwedstrijden blijkbaar meetellen was het nog heel recent zelfsquote:Op donderdag 4 september 2014 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie hebben eerder 2 overwinningen achter elkaar behaald dan 3 jaar geleden
Inclusief 2 profclubs.
WZNWZDBAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verder lezen kut!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Profclubs die niet op het hoogste niveau actief zijnquote:Op donderdag 4 september 2014 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als oefenwedstrijden blijkbaar meetellen was het nog heel recent zelfs
Inclusief 2 profclubs.
[ afbeelding ]
WZNWZDB
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus ook echt al een jaar geleden
Elke dag![]()
We hebben in 2014 serieus nog maar heel weinig potjes gewonnenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Serieus ook echt al een jaar geleden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach jullie zijn in goed gezelschap van Vitesse en Twentequote:Op donderdag 4 september 2014 17:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We hebben in 2014 serieus nog maar heel weinig potjes gewonnen
Elke dag![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu maakt zelfs Tong80 DS al belachelijkDS, je moet echt wat liever zijnquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bohh, nu komt tong hier ook posten. Halen we toch nog de 1000 topics dit jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:09 schreef Tim86 het volgende:
bohh, nu komt tong hier ook posten. Halen we toch nog de 1000 topics dit jaar.![]()
Eerste jaar dat het niet luktSinds FIFA 11
Hala Madrid !
Gaan we net niet redden idd, of we moeten een topic per dag extra makenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]![]()
Eerste jaar dat het niet luktSinds FIFA 11
Elke dag![]()
Hoort erbijquote:Op donderdag 4 september 2014 17:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Jullie zijn weer lekker bezig met de fitties zie ik![]()
Je bent zelf een fittie.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Jullie zijn weer lekker bezig met de fitties zie ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij snapt het.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu maakt zelfs Tong80 DS al belachelijk
[..]
DS, je moet echt wat liever zijn![]()
![]()
quote:
Elke dag![]()
Wie kwam er dit jaar ook alweer met de chemstyle glitch? Tim toch?
Vervolgens gingen hier een aantal users nog liegen dat er geen glitch was toen ik er naar vroeg
kkgieren![]()
Dat ben ik niet geweest hoor lekkertjequote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
Vervolgens gingen hier een aantal users nog liegen dat er geen glitch was toen ik er naar vroeg
kkgieren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oke Thad.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
kkgieren![]()
ik hoorde het van iwanquote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
kkgieren![]()
Gr gr en nee 2 personen hebben het geperfectioneerd .quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
kkgierenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toen vertelde ik het aan poker4lifee (mocht eigenlijk niet) maar die gay geloofde me niet he en werd nog boos op me ook.![]()
Ja was mooi, Ik was de eerste hier die met Ibra en Robbery kon spelenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik hoorde het van jou toen je een leuk team aan het maken was met je bloedgeld![]()
![]()
Goeie timesquote:Op donderdag 4 september 2014 17:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja was mooi, Ik was de eerste hier die met Ibra en Robbery kon spelen![]()
Johquote:Op donderdag 4 september 2014 17:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ben ik niet geweest hoor lekkertjeTim kwam er per ongeluk achter maar ging er verder niet echt op in om het te testen ofzoquote:Op donderdag 4 september 2014 17:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gr gr en nee 2 personen hebben het geperfectioneerd .Het niet mogen vertellenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:20 schreef Rijst het volgende:
Toen vertelde ik het aan poker4lifee (mocht eigenlijk niet) maar die gay geloofde me niet he en werd nog boos op me ook.![]()
![]()
Ik verkocht ze lekker voor 2.8Kquote:Op donderdag 4 september 2014 17:20 schreef Kiid het volgende:
Niemand was toen gebanned, of wel?
Hunter kaartjes voor 500 coins. Mooie tijden
We wilden tamper-taferelen voorkomenquote:Maar deze glitch was zo makkelijk om per ongeluk te vinden dat anderen hem ook al snel kenden...
![]()
jepquote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
kkgierenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat Ozz , Zhano en ik er wel lang mee bezig warenquote:
quote:Ik wist wel vroeg van de glitch maar ik was niet de eerste.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
kkgierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Ik neem aan dat jij jouw PS4 ermee gefinancieerd hebt?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Ozz , Zhano en ik er wel lang mee bezig waren![]()
Nee want ben 2x gebanned geweest ..quote:Op donderdag 4 september 2014 17:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij jouw PS4 ermee gefinancieerd hebt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja snap ook wel dat je het niet gaat delen, maar liegen als iemand er om vraagt vond ik een beetje triestquote:Op donderdag 4 september 2014 17:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
We wilden tamper-taferelen voorkomenMaar deze glitch was zo makkelijk om per ongeluk te vinden dat anderen hem ook al snel kenden...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik wist wel vroeg van de glitch maar ik was niet de eerste.hahah dit jaar vertel je me weer gewoon heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had 1 miljoen coins toen voor 250 euro verkocht
Hala Madrid !
Is ook wel zo eigenlijk jaquote:Op donderdag 4 september 2014 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja snap ook wel dat je het niet gaat delen, maar liegen als iemand er om vraagt vond ik een beetje triestMaar ik ga vanaf nu legit
dus bij mij valt niks meer te halen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Ozz , Zhano en ik er wel lang mee bezig waren
Elke minuut dat ik niet aan het glitchen was voelde als tijdverspilling.
Ik zie in mijn PM historie dat ik het in ieder geval aan jepperdepep, poker, Lindgren, DSL en Ozz heb verteld voor zij ervan wisten
En vanuit daar ging het als een lopend vuurtje en werd het geperfectioneerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo dat? Als er zo'n soort glitch komt laat je die toch niet schieten?quote:Op donderdag 4 september 2014 17:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is ook wel zo eigenlijk jaMaar ik ga vanaf nu legit
dus bij mij valt niks meer te halen
Tamperen zou ik ook niet doen. Of op een trade account en gewoon niks oversturen naar mijn main![]()
![]()
Op de dag dat mijn DM zou leaken zou het een heisa hier veroorzaken #fokleaksquote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie in mijn PM historie dat ik het in ieder geval aan jepperdepep, Lindgren, DSL en Ozz heb verteld voor zij ervan wisten
En vanuit daar ging het als een lopend vuurtje en werd het geperfectioneerd
Hala Madrid !
Dit heb ik ook vanaf een tweede account gedaan toen. Durf dat soort shit niet zo vanaf mijn main te doen. Al kunnen ze die accounts moeiteloos linken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou leef je uitquote:Op donderdag 4 september 2014 17:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op de dag dat mijn DM zou leaken zou het een heisa hier veroorzaken #fokleaks![]()
![]()
Tamperen deed ik ook op een trade-account, toch werd ook mn main geband omdat deze gelinkt was aan dezelfde PS. Ben toen naast al mn FUT zooi (ingecalculeerd risico) ook mn PC versie van BF3 + premium kwijtgeraakt en al mn trophies enzoquote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als er zo'n soort glitch komt laat je die toch niet schieten?
Tamperen zou ik ook niet doen. Of op een trade account en gewoon niks oversturen naar mijn main![]()
![]()
WTFman niet eens aan mij of thadquote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie in mijn PM historie dat ik het in ieder geval aan jepperdepep, poker, Lindgren, DSL en Ozz heb verteld voor zij ervan wisten
En vanuit daar ging het als een lopend vuurtje en werd het geperfectioneerd![]()
Voordat ik van jou een PM kreeg had ik het al een paar keer per ongeluk gedaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:28 schreef Tim86 het volgende:
En vanuit daar ging het als een lopend vuurtje en werd het geperfectioneerdWist alleen niet precies hoe en wat, toen samen met Trapz achter kunnen komen.
Ik postte toen dat mensen die het wilden weten maar moesten pm/dm'en en zij waren de enige. Was ergens in de nacht ofzoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik krijg 20 dm's per dag. dat wordt een beetje lang zooken voor mij.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
Kan je DMs ook sorteren ofzo? Wil dat ook wel eens teruglezen![]()
laOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohh toen we kwamen erachter hoe we die hunter kaartjes moesten doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voordat ik van jou een PM kreeg had ik het al een paar keer per ongeluk gedaan.Wist alleen niet precies hoe en wat, toen samen met Trapz achter kunnen komen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: