SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire adoreren als fifagoden
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2![]()
Nee, het is gewoon heel leuk. In Engeland is het ook populair.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat lijkt een spel wat ze in de pauze op een sociale werkplaats doen.![]()
ok thyequote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon heel leuk. In Engeland is het ook populair.![]()
Kinderen verkrachten is ook populair in Engeland maar dat zie je mij ook niet doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon heel leuk. In Engeland is het ook populair.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee dan doe je altijd de deur van de kelder op slot.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kinderen verkrachten is ook populair in Engeland maar dat zie je mij ook niet doen.![]()
Nee ik doe het gewoon helemaal niet. Vreemde gewaarwording voor een Fries misschien.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee dan doe je altijd de deur van de kelder op slot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij hebt altijd grote verhalen over bij wie je je grote bruine broekanaconda naar binnen gaat duwen...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik doe het gewoon helemaal niet. Vreemde gewaarwording voor een Fries misschien.![]()
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kinderen verkrachten is ook populair in Engeland maar dat zie je mij ook niet doen.![]()
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt altijd grote verhalen over bij wie je je grote bruine broekanaconda naar binnen gaat duwen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dromen... natte dromen..quote:Op donderdag 4 september 2014 14:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt altijd grote verhalen over bij wie je je grote bruine broekanaconda naar binnen gaat duwen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, als je wilt fappen zoek je zelf maar ff.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je daar voorbeelden van?![]()
Dit topic heeft weer eens een aparte wending gekregenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heel professioneel dit.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, als je wilt fappen zoek je zelf maar ff.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Risk was leuk via internet, dominategame![]()
Trouwens, TOTS Vidal eergisteren 1.7m , nu 1.4 miljoen. Uitverkoop gaat beginnen zo te zien![]()
Dat krijg je er dus van als je Zhano de gelegenheid geeft om bijna 50% van de posts te verzorgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit topic heeft weer eens een aparte wending gekregenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb ik het weer gedaan hoor.. Trapz begint over kinderen verkrachten...quote:Op donderdag 4 september 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat krijg je er dus van als je Zhano de gelegenheid geeft om bijna 50% van de posts te verzorgen.![]()
Nee jij begon. viespeukquote:Op donderdag 4 september 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb ik het weer gedaan hoor.. Trapz begint over kinderen verkrachten...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |