Speciaal, ja. Serieus? Nee manquote:Op donderdag 4 september 2014 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
Seks is toch ook serieus en speciaal?Alsof je zegt dat de kerstman niet bestaat!
Tering heyquote:Op donderdag 4 september 2014 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende: Ze besefte zelf ook wel dat ze nogal heftig reageerde erop trouwens. Dat ze wat dit betreft nogal koekoek is en behoorlijk aan zichzelf moet werken, dat zei ze ook. En ik weet natuurlijk niet wat zich in dat verleden allemaal heeft afgespeeld, daar was ik niet bij. Zijn ook niet van die dingen waar je gezellig over gaat lopen keuvelen op een terrasje met je nog redelijk verse date. Voortaan vraag ik maar gelijk in een eerste chat of ze nog onverwerkte trauma's of issues hebben. Dat filtert wat beter.
Alsof ze een buitenboordmotor aan het starten is bedoel je?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:22 schreef BeamofLight het volgende:
Wow, wat een ongelooflijk klote-wijf. Achteraf ben je blij dat ze pleite is (wsl zie je dat nu ook al), maar het zal evengoed klote voelen nu voor je.
En tip voor de volgende keer: als je weer zo'n pleuriswijf hebt dat eraan loopt te trekken alsof haar leven ervan afhangt (en je wil slapen); vraag dan effe of ze geil op d'r knietjes wil gaan zitten. Beetje aahh roepen, tuf als bewijs op haar reet smeren, zeggen dat je lekker bent gekomen en afrollen.
hoer.
c_c, ik ben nog steeds in een kutbui. Zou je me niet aan je boezem willen drukken en me als een baby in slaap willen wiegen?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze klinkt vooral alsof ze seks veel te serieus neemt. In haar ogen was de sessie natuurlijk niet spesjiaaal genoeg, als HJ er mee wil stoppen en oh god, hij vindt haar niet aantrekkelijk en zie je wel, hij gebruikt d'r alleen maar om ff z'n kwakje in los te laten als het hem uit komt.
Wel degelijk taken. Als iemand me hier zou moeten kennen ben jij het wel. Ik zou willen dat ik deze shit verzon.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:47 schreef Weissman het volgende:
Ik geloof overigens geen fuck van dat verhaal![]()
No offense Joe
Dat tantra was natuurlijk niet letterlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Aisomont het volgende:
Er is wel heel veel begrip voor het gevoel van iemand. Ze spreekt één keer iets uit en gelijk wordt ze de grond in gestampt. HJ heeft kennelijk voor iemand met veel gevoel gekozen, anders doe je ook niet aan tantra. En daar horen dit soort dingen nou eenmaal bij. Als je daar niet mee om kan gaan, is het gewoon aan hemzelf te danken. Zij voelde zich op dat moment heel slecht blijkbaar en dan is het niet genoeg om te zeggen: "sorry, was niet zo bedoelt. Slaap lekker". Dan moet je met haar praten totdat ze zich weer beter voelt. Ook als dat slaap kost. Dat is de consequentie van voor een gevoelig iemand kiezen.
Iedereen doet trouwens ook alsof ze zelf nooit een irrationeel iets hebben gevoeld. Fijn dat daar zoveel begrip voor is, zouden jullie vast zelf ook heel erg appreciëren.
Je bent weer lekker aan het projecterenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Aisomont het volgende:
Er is wel heel veel begrip voor het gevoel van iemand. Ze spreekt één keer iets uit en gelijk wordt ze de grond in gestampt. HJ heeft kennelijk voor iemand met veel gevoel gekozen, anders doe je ook niet aan tantra. En daar horen dit soort dingen nou eenmaal bij. Als je daar niet mee om kan gaan, is het gewoon aan hemzelf te danken. Zij voelde zich op dat moment heel slecht blijkbaar en dan is het niet genoeg om te zeggen: "sorry, was niet zo bedoelt. Slaap lekker". Dan moet je met haar praten totdat ze zich weer beter voelt. Ook als dat slaap kost. Dat is de consequentie van voor een gevoelig iemand kiezen.
Iedereen doet trouwens ook alsof ze zelf nooit een irrationeel iets hebben gevoeld. Fijn dat daar zoveel begrip voor is, zouden jullie vast zelf ook heel erg appreciëren.
Tantra heeft weinig met lengte te maken. Tantra is een gevoel.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat tantra was natuurlijk niet letterlijk.Was meer om een lengte indicatie te geven. Maar troll lekker verder.
Je kan zoveel pogingen doen om met iemand te praten achteraf. Het gaat echter juist niet om achteraf. Het ging om dat moment zelf. En toen heeft 'ie dat niet genoeg gedaan, anders had ze nooit op deze manier gereageerd. Vind je het gek dat je gevoel weg is als iemand er niet voor je is op een moment dat je emotioneel geblokkeerd bent? Ik niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je bent weer lekker aan het projecteren
HJ heeft meerdere malen gezegd dat het hem niet lekker zat en dat ze het er over gehad hebben
Maar 'haar gevoel voor hem is weg'. Ik denk niet dat je hem dat kunt verwijten omdat hij 1x iets botter was dan misschien gewenst was
Volgens mij heeft hij genoeg pogingen gedaan om met haar te praten (dat las ik in ieder geval)
Ik heb zoveel irrationele gevoelens. Gevoelens staan overigens per definitie los van ratio, maar die discussie laat ik even terzijde. Punt is dat zij na haar irrationele gevoel de deur op slot lijkt te hebben gegooid. Als je echt een gevoelsmens bent, wil je inderdaad praten tot het opgelost is en kom je niet aanzetten met "mijn gevoel is in één keer uitgeschakeld". Dan ben je boos en geïrriteerd en gekwetst, maar het is niet zo dat het deel dat je om iemand geeft ineens verdwenen is. Als je echt om iemand gaf, dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Aisomont het volgende:
Ik wel. Hoe moet hij ruiken dat het zo'n big deal is voor haar. Dat moment ging fout. Dat vond zij en dat vond hij ook. Je kunt niet terug in de tijd en dat moment over doen. En als het na 1 zo'n moment, in de fase dat je elkaar nog leert kennen en niet weet dat de ander in een stuip schiet om zoiets, over is dan zat er (denk ik) niet zo veel. Of dan wil je het geen kans gevenquote:Op donderdag 4 september 2014 13:17 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Tantra heeft weinig met lengte te maken. Tantra is een gevoel.
[..]
Je kan zoveel pogingen doen om met iemand te praten achteraf. Het gaat echter juist niet om achteraf. Het ging om dat moment zelf. En toen heeft 'ie dat niet genoeg gedaan, anders had ze nooit op deze manier gereageerd. Vind je het gek dat je gevoel weg is als iemand er niet voor je is op een moment dat je emotioneel geblokkeerd bent? Ik niet.
Dit is natuurlijk weer een enorme aannamequote:Buiten dat haar gevoel natuurlijk nooit helemaal weg was en dat hij dat echt nog wel goed had kunnen krijgen, als hij er genoeg moeite in had gestoken.
Het moment dat zij wilde praten is allang voorbij, dat heeft hij zelf verpest. Pas toen dat moment voorbij was, ging zij over in "zelfverdediging" door te zeggen dat haar gevoel weg was.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb zoveel irrationele gevoelens. Gevoelens staan overigens per definitie los van ratio, maar die discussie laat ik even terzijde. Punt is dat zij na haar irrationele gevoel de deur op slot lijkt te hebben gegooid. Als je echt een gevoelsmens bent, wil je inderdaad praten tot het opgelost is en kom je niet aanzetten met "mijn gevoel is in één keer uitgeschakeld". Dan ben je boos en geïrriteerd en gekwetst, maar het is niet zo dat het deel dat je om iemand geeft ineens verdwenen is. Als je echt om iemand gaf, dan.
Na dat moment is er ongetwijfeld nog ruimte geweest om het goed te krijgen. Maar ook dat heeft hij niet goed genoeg gepakt. Anders waren ze nu nog gewoon aan het daten geweest. Zie ook maar haar wispelturigheid over dat ze nog een dat hadden afgesproken en dat zij het op het laatste moment af heeft gezegd. Dat geeft aan dat ze zelf nog niet 100% had besloten of ze hem nog een kans wilde geven of dat ze vond dat hij het echt niet goed genoeg had gedaan. Fouten maken mag, maar hij heeft én die opmerking gemaakt, én daar toen niet goed op gereageerd, én daar achteraf niet goed op gereageerd. Dat was voor haar teveel.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wel. Hoe moet hij ruiken dat het zo'n big deal is voor haar. Dat moment ging fout. Dat vond zij en dat vond hij ook. Je kunt niet terug in de tijd en dat moment over doen. En als het na 1 zo'n moment, in de fase dat je elkaar nog leert kennen en niet weet dat de ander in een stuip schiet om zoiets, over is dan zat er (denk ik) niet zo veel. Of dan wil je het geen kans geven
[..]
Dit is natuurlijk weer een enorme aanname
Als je goed had gekeken had je gezien dat ik daar al meer dan een maand niet heb gepostquote:Op donderdag 4 september 2014 13:21 schreef eefje801 het volgende:
Djeez Aisomont anders ga je lekker even in je penislengte topic verder trollen.
Zoals ik al zei H_J, zit vast een staartje aan dat jij niet gaat kennen (maar beter ook)
Als iemand al over zoiets valt en het niet wil uitpraten/gelijk gevoel kwijt is was het later vast ook een keer gebeurd. Knap klote.
Ik vond hem al een van de meest zure, humorloze users in de reeks, maar hij blijkt ook nog eens over ongekende psychic powers te beschikken. Wat een feestnummer.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:28 schreef habitue het volgende:
Gvd die aizomondt lijkt me echt de meest vermoeiende persoon ooit om mee op date te gaan he.
Ik ben erg visueel...dank jequote:Op donderdag 4 september 2014 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde er serieus op in gaan Aisodinges, maar jezus. Je doet alsof je in een hoekje van de kamer zat, piemel in de hand, terwijl HJ en z'n chick bezig waren. Vervolgens verpestte hij het, zat jij met je boner waar je niets mee kon, en hebt gezien hoe het allemaal in duigen is gevallen.
Het is maar goed dat jij er bij was!quote:Op donderdag 4 september 2014 13:27 schreef Aisomont het volgende:
Na dat moment is er ongetwijfeld nog ruimte geweest om het goed te krijgen. Maar ook dat heeft hij niet goed genoeg gepakt.
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:27 schreef Aisomont het volgende:
Na dat moment is er ongetwijfeld nog ruimte geweest om het goed te krijge
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ik op dat moment zelf wel degelijk een gesprek aan wil gaan, en dat meerdere keren afgekapt wordt met een nijdig ''laten we maar gaan slapen'', wat had ik dan moeten doen, o grote goeroe? Haar moeten vastbinden en dwingen te luisteren?
Komt nog bij dat ze een dag later telefonisch aangaf op dat moment het er ZEKER niet over te willen hebben. Het even in te laten zinken en dan pas te bellen. Wat dus gebeurde. Maar kijk nog even in je glazen bol voor me. Ik wil de lotto winnen.
Blijkbaar kloppen je aannames niet echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |