abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144165484

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 12:50:45 ]
pi_144165518
Typo in TT :')
pi_144165653
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
Seks is toch ook serieus en speciaal? ;( Alsof je zegt dat de kerstman niet bestaat! :o
Speciaal, ja. Serieus? Nee man O+. Je hoeft geen hele stand-up shows te houden terwijl je iemand aanduwt, maar je moet wel ontspannen genoeg zijn om in een lachstuip te schieten als je je arm op debiele wijze moeilijk hard stoot, of om de kunnen zeggen "fuck it, vanavond gaat het 'm niet worden, laten we morgenochtend nog een poging doen".
  donderdag 4 september 2014 @ 12:57:20 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144165677
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende: Ze besefte zelf ook wel dat ze nogal heftig reageerde erop trouwens. Dat ze wat dit betreft nogal koekoek is en behoorlijk aan zichzelf moet werken, dat zei ze ook. En ik weet natuurlijk niet wat zich in dat verleden allemaal heeft afgespeeld, daar was ik niet bij. Zijn ook niet van die dingen waar je gezellig over gaat lopen keuvelen op een terrasje met je nog redelijk verse date. Voortaan vraag ik maar gelijk in een eerste chat of ze nog onverwerkte trauma's of issues hebben. Dat filtert wat beter.
Tering hey :D man laat gaan joh. Dat jij je hier druk om kan maken zeg. Je werkt of samen aan zo iets of ze gaat er zelf aan werken. Maar als ze direct de deur dicht slaat fuck it next.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144165705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:22 schreef BeamofLight het volgende:
Wow, wat een ongelooflijk klote-wijf. Achteraf ben je blij dat ze pleite is (wsl zie je dat nu ook al), maar het zal evengoed klote voelen nu voor je.

En tip voor de volgende keer: als je weer zo'n pleuriswijf hebt dat eraan loopt te trekken alsof haar leven ervan afhangt (en je wil slapen); vraag dan effe of ze geil op d'r knietjes wil gaan zitten. Beetje aahh roepen, tuf als bewijs op haar reet smeren, zeggen dat je lekker bent gekomen en afrollen.

hoer.
Alsof ze een buitenboordmotor aan het starten is bedoel je? ;( Verder inderdaad wel nuttige tip.

quote:
2s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze klinkt vooral alsof ze seks veel te serieus neemt. In haar ogen was de sessie natuurlijk niet spesjiaaal genoeg, als HJ er mee wil stoppen en oh god, hij vindt haar niet aantrekkelijk en zie je wel, hij gebruikt d'r alleen maar om ff z'n kwakje in los te laten als het hem uit komt.
c_c, ik ben nog steeds in een kutbui. Zou je me niet aan je boezem willen drukken en me als een baby in slaap willen wiegen?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:47 schreef Weissman het volgende:
Ik geloof overigens geen fuck van dat verhaal :D

No offense Joe :*
Wel degelijk taken. Als iemand me hier zou moeten kennen ben jij het wel. Ik zou willen dat ik deze shit verzon.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_144165956
Kom hier, ouwe brombeer. Ik aai wel even over je bol tot je weer zen bent.
pi_144165996
Er is wel heel veel begrip voor het gevoel van iemand. Ze spreekt één keer iets uit en gelijk wordt ze de grond in gestampt. HJ heeft kennelijk voor iemand met veel gevoel gekozen, anders doe je ook niet aan tantra. En daar horen dit soort dingen nou eenmaal bij. Als je daar niet mee om kan gaan, is het gewoon aan hemzelf te danken. Zij voelde zich op dat moment heel slecht blijkbaar en dan is het niet genoeg om te zeggen: "sorry, was niet zo bedoelt. Slaap lekker". Dan moet je met haar praten totdat ze zich weer beter voelt. Ook als dat slaap kost. Dat is de consequentie van voor een gevoelig iemand kiezen.

Iedereen doet trouwens ook alsof ze zelf nooit een irrationeel iets hebben gevoeld. Fijn dat daar zoveel begrip voor is, zouden jullie vast zelf ook heel erg appreciëren.
pi_144166042
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:10 schreef Aisomont het volgende:
Er is wel heel veel begrip voor het gevoel van iemand. Ze spreekt één keer iets uit en gelijk wordt ze de grond in gestampt. HJ heeft kennelijk voor iemand met veel gevoel gekozen, anders doe je ook niet aan tantra. En daar horen dit soort dingen nou eenmaal bij. Als je daar niet mee om kan gaan, is het gewoon aan hemzelf te danken. Zij voelde zich op dat moment heel slecht blijkbaar en dan is het niet genoeg om te zeggen: "sorry, was niet zo bedoelt. Slaap lekker". Dan moet je met haar praten totdat ze zich weer beter voelt. Ook als dat slaap kost. Dat is de consequentie van voor een gevoelig iemand kiezen.

Iedereen doet trouwens ook alsof ze zelf nooit een irrationeel iets hebben gevoeld. Fijn dat daar zoveel begrip voor is, zouden jullie vast zelf ook heel erg appreciëren.
Dat tantra was natuurlijk niet letterlijk. :') Was meer om een lengte indicatie te geven. Maar troll lekker verder.
pi_144166074
quote:

Je bent weer lekker aan het projecteren
HJ heeft meerdere malen gezegd dat het hem niet lekker zat en dat ze het er over gehad hebben
Maar 'haar gevoel voor hem is weg'. Ik denk niet dat je hem dat kunt verwijten omdat hij 1x iets botter was dan misschien gewenst was
Volgens mij heeft hij genoeg pogingen gedaan om met haar te praten (dat las ik in ieder geval)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144166139
Aisomont = Firefly 2.7 ?
pi_144166195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat tantra was natuurlijk niet letterlijk. :') Was meer om een lengte indicatie te geven. Maar troll lekker verder.
Tantra heeft weinig met lengte te maken. Tantra is een gevoel.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je bent weer lekker aan het projecteren
HJ heeft meerdere malen gezegd dat het hem niet lekker zat en dat ze het er over gehad hebben
Maar 'haar gevoel voor hem is weg'. Ik denk niet dat je hem dat kunt verwijten omdat hij 1x iets botter was dan misschien gewenst was
Volgens mij heeft hij genoeg pogingen gedaan om met haar te praten (dat las ik in ieder geval)
Je kan zoveel pogingen doen om met iemand te praten achteraf. Het gaat echter juist niet om achteraf. Het ging om dat moment zelf. En toen heeft 'ie dat niet genoeg gedaan, anders had ze nooit op deze manier gereageerd. Vind je het gek dat je gevoel weg is als iemand er niet voor je is op een moment dat je emotioneel geblokkeerd bent? Ik niet.

Buiten dat haar gevoel natuurlijk nooit helemaal weg was en dat hij dat echt nog wel goed had kunnen krijgen, als hij er genoeg moeite in had gestoken.
pi_144166255
quote:

Ik heb zoveel irrationele gevoelens. Gevoelens staan overigens per definitie los van ratio, maar die discussie laat ik even terzijde. Punt is dat zij na haar irrationele gevoel de deur op slot lijkt te hebben gegooid. Als je echt een gevoelsmens bent, wil je inderdaad praten tot het opgelost is en kom je niet aanzetten met "mijn gevoel is in één keer uitgeschakeld". Dan ben je boos en geïrriteerd en gekwetst, maar het is niet zo dat het deel dat je om iemand geeft ineens verdwenen is. Als je echt om iemand gaf, dan.
pi_144166274
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:17 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Tantra heeft weinig met lengte te maken. Tantra is een gevoel.

[..]

Je kan zoveel pogingen doen om met iemand te praten achteraf. Het gaat echter juist niet om achteraf. Het ging om dat moment zelf. En toen heeft 'ie dat niet genoeg gedaan, anders had ze nooit op deze manier gereageerd. Vind je het gek dat je gevoel weg is als iemand er niet voor je is op een moment dat je emotioneel geblokkeerd bent? Ik niet.
Ik wel. Hoe moet hij ruiken dat het zo'n big deal is voor haar. Dat moment ging fout. Dat vond zij en dat vond hij ook. Je kunt niet terug in de tijd en dat moment over doen. En als het na 1 zo'n moment, in de fase dat je elkaar nog leert kennen en niet weet dat de ander in een stuip schiet om zoiets, over is dan zat er (denk ik) niet zo veel. Of dan wil je het geen kans geven
quote:
Buiten dat haar gevoel natuurlijk nooit helemaal weg was en dat hij dat echt nog wel goed had kunnen krijgen, als hij er genoeg moeite in had gestoken.
Dit is natuurlijk weer een enorme aanname
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 4 september 2014 @ 13:21:25 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144166280
Djeez Aisomont anders ga je lekker even in je penislengte topic verder trollen.

Zoals ik al zei H_J, zit vast een staartje aan dat jij niet gaat kennen (maar beter ook)
Als iemand al over zoiets valt en het niet wil uitpraten/gelijk gevoel kwijt is was het later vast ook een keer gebeurd. Knap klote.
pi_144166367
En daarom geef ik in de eerste instantie nooit dit soort details. Je hebt dan altijd van die klapjosti's die je A. niet geloven of B. wel even zullen komen vertellen hoe het allemaal moet.

Aisomont, jij rulgebakken berenlul. Als ik op dat moment zelf wel degelijk een gesprek aan wil gaan, en dat meerdere keren afgekapt wordt met een nijdig ''laten we maar gaan slapen'', wat had ik dan moeten doen, o grote goeroe? Haar moeten vastbinden en dwingen te luisteren?

Komt nog bij dat ze een dag later telefonisch aangaf op dat moment het er ZEKER niet over te willen hebben. Het even in te laten zinken en dan pas te bellen. Wat dus gebeurde. Maar kijk nog even in je glazen bol voor me. Ik wil de lotto winnen.
pi_144166400
quote:
2s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb zoveel irrationele gevoelens. Gevoelens staan overigens per definitie los van ratio, maar die discussie laat ik even terzijde. Punt is dat zij na haar irrationele gevoel de deur op slot lijkt te hebben gegooid. Als je echt een gevoelsmens bent, wil je inderdaad praten tot het opgelost is en kom je niet aanzetten met "mijn gevoel is in één keer uitgeschakeld". Dan ben je boos en geïrriteerd en gekwetst, maar het is niet zo dat het deel dat je om iemand geeft ineens verdwenen is. Als je echt om iemand gaf, dan.
Het moment dat zij wilde praten is allang voorbij, dat heeft hij zelf verpest. Pas toen dat moment voorbij was, ging zij over in "zelfverdediging" door te zeggen dat haar gevoel weg was.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik wel. Hoe moet hij ruiken dat het zo'n big deal is voor haar. Dat moment ging fout. Dat vond zij en dat vond hij ook. Je kunt niet terug in de tijd en dat moment over doen. En als het na 1 zo'n moment, in de fase dat je elkaar nog leert kennen en niet weet dat de ander in een stuip schiet om zoiets, over is dan zat er (denk ik) niet zo veel. Of dan wil je het geen kans geven

[..]

Dit is natuurlijk weer een enorme aanname
Na dat moment is er ongetwijfeld nog ruimte geweest om het goed te krijgen. Maar ook dat heeft hij niet goed genoeg gepakt. Anders waren ze nu nog gewoon aan het daten geweest. Zie ook maar haar wispelturigheid over dat ze nog een dat hadden afgesproken en dat zij het op het laatste moment af heeft gezegd. Dat geeft aan dat ze zelf nog niet 100% had besloten of ze hem nog een kans wilde geven of dat ze vond dat hij het echt niet goed genoeg had gedaan. Fouten maken mag, maar hij heeft én die opmerking gemaakt, én daar toen niet goed op gereageerd, én daar achteraf niet goed op gereageerd. Dat was voor haar teveel.

Ik hou van goede aannames O+

quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:21 schreef eefje801 het volgende:
Djeez Aisomont anders ga je lekker even in je penislengte topic verder trollen.

Zoals ik al zei H_J, zit vast een staartje aan dat jij niet gaat kennen (maar beter ook)
Als iemand al over zoiets valt en het niet wil uitpraten/gelijk gevoel kwijt is was het later vast ook een keer gebeurd. Knap klote.
Als je goed had gekeken had je gezien dat ik daar al meer dan een maand niet heb gepost :*
pi_144166431
Gvd die aizomondt lijkt me echt de meest vermoeiende persoon ooit om mee op date te gaan he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 4 september 2014 @ 13:28:55 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144166455
Dat zijn al die amateur-psychologen. Dan nog liever met een echte daten
pi_144166464
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:28 schreef habitue het volgende:
Gvd die aizomondt lijkt me echt de meest vermoeiende persoon ooit om mee op date te gaan he.
Ik vond hem al een van de meest zure, humorloze users in de reeks, maar hij blijkt ook nog eens over ongekende psychic powers te beschikken. Wat een feestnummer.
pi_144166477
Ik wilde er serieus op in gaan Aisodinges, maar jezus. Je doet alsof je in een hoekje van de kamer zat, piemel in de hand, terwijl HJ en z'n chick bezig waren. Vervolgens verpestte hij het, zat jij met je boner waar je niets mee kon, en hebt gezien hoe het allemaal in duigen is gevallen.

Wtf is er mis met je, dat je zoveel projecteert? :').
pi_144166506
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde er serieus op in gaan Aisodinges, maar jezus. Je doet alsof je in een hoekje van de kamer zat, piemel in de hand, terwijl HJ en z'n chick bezig waren. Vervolgens verpestte hij het, zat jij met je boner waar je niets mee kon, en hebt gezien hoe het allemaal in duigen is gevallen.
Ik ben erg visueel...dank je :')
pi_144166552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:27 schreef Aisomont het volgende:

Na dat moment is er ongetwijfeld nog ruimte geweest om het goed te krijgen. Maar ook dat heeft hij niet goed genoeg gepakt.
Het is maar goed dat jij er bij was!

Ik vraag me serieus af wat je van jezelf zou denken als je je eigen posts over een jaar of 10 terug leest
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 4 september 2014 @ 13:37:33 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144166656
quote:
Na dat moment is er ongetwijfeld nog ruimte geweest om het goed te krijge
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 13:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ik op dat moment zelf wel degelijk een gesprek aan wil gaan, en dat meerdere keren afgekapt wordt met een nijdig ''laten we maar gaan slapen'', wat had ik dan moeten doen, o grote goeroe? Haar moeten vastbinden en dwingen te luisteren?

Komt nog bij dat ze een dag later telefonisch aangaf op dat moment het er ZEKER niet over te willen hebben. Het even in te laten zinken en dan pas te bellen. Wat dus gebeurde. Maar kijk nog even in je glazen bol voor me. Ik wil de lotto winnen.
quote:
Ik hou van goede aannames O+
Blijkbaar kloppen je aannames niet echt :')
pi_144166657
Mensen denken is fissa ofzo
  donderdag 4 september 2014 @ 15:19:34 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144169460
Ik snap niet zo goed waarom hier zo lang over door gegaan moet worden? Zij is over gevoelig, H_J een botte niet zo tactvol persoon. Dat is geen winnend team gaat niet werken niet.

Lullig voor H_J dat het zo moet lopen. Effe balen, biertje of wat open trekken en door. Sim-pel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')