Valt idd hartstikke mee!quote:Op maandag 8 september 2014 20:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch nog vijf inzendingen...Stemmen folks!!!
Ik vind iets van 5 stemmen op de winnaar terwijl nummer 2 een paar stemmen lager zit wel zo'n beetje het minimum, liefst 7 of meer. Er moet wel een duidelijke winnaar zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef Nattekat het volgende:
24 uur
De meeste stemmen zijn dan ook wel binnen...
Yep, je kunt veel zeggen over deze PS-battles hier in ONZ... Maar niet dat ze niet spannend zijn...quote:
Nog geen stemmen op mijn plaatjequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:53 schreef ToT het volgende:
We hebben nog niet een 100% duidelijke winnaar, en ook nog geen nummer 3!
Same here!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog geen stemmen op mijn plaatje
idd, en het verschil tussen nummer 1 en 2 vind ik ook niet echt overtuigend, maar er IS tenminste een verschil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bepalen wie de nummer 3 is gaat zo idd nog lastig worden...
Hoelang kan er nu nog gestemd worden? Tot morgenavond?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, en het verschil tussen nummer 1 en 2 vind ik ook niet echt overtuigend, maar er IS tenminste een verschil.
Zullen we dat maar doen, ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hoelang kan er nu nog gestemd worden? Tot morgenavond?
Lijkt mij ook het beste, tot morgenavond... En als er dan nog steeds geen nummer 3 is, misschien nog een avond kunnen stemmen op de 3 foto's die nu nog geen stemmen hebben...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen we dat maar doen, ja?Vind ik fijner dan nu een winnaar te kiezen.
Kan, of deze keer gewoon geen nummer 3 benoemen; dan krijgen alleen de nummers 1 en 2 punten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste, tot morgenavond... En als er dan nog steeds geen nummer 3 is, misschien nog een avond kunnen stemmen op de 3 foto's die nu nog geen stemmen hebben...
Kan, maar is toch leuker als er ook een nummer 3 is... Maar misschien is die er voor morgenavond al, afwachten...quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan, of deze keer gewoon geen nummer 3 benoemen; dan krijgen alleen de nummers 1 en 2 punten.
idd ff doorschuiven naar morgen; ik kan vanavond waarschijnlijk sowieso niet online komen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Kan, maar is toch leuker als er ook een nummer 3 is... Maar misschien is die er voor morgenavond al, afwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |