tot nu toe 5quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb de mijne zonet verzonden... Hoeveel inzendingen zijn er nu al in totaal?
Oh, dat gaat best goed...quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
tot nu toe 5![]()
Maar ik verwacht sowieso nog 1 inzending....toch Nattekat?
Koffie voor morgen staat al klaarquote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
tot nu toe 5![]()
Maar ik verwacht sowieso nog 1 inzending....toch Nattekat?
Die 'weer' maakt duidelijk dat het aardig aan mij gericht isquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog geen 24 uur meer te gaan. Wie nog mee wil doen moet dus opschieten. Anders heb je weer een Battle gemist, en de rest van je leven spijt over deze gemiste kans...
Nee hoor, jij doet toch altijd mee. Ik doelde meer op al die mensen die wel meededen in andere paint-topics, die het dus best wel kunnen, maar nooit hier bij deze PS-Battles meedoen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 'weer' maakt duidelijk dat het aardig aan mij gericht is
Op die manier gebruik ik layers ook en bij een complexe chop kunnen het er dan best al veel worden. Maar je hebt ook mensen die voor elke kleurcorrectie ofzo al weer een nieuwe (color adjustment) layer gaan aanmaken. Dan loopt het aantal snel op terwijl dat allemaal niet hoeft...quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:48 schreef 44rdbei het volgende:
Goed boek, wel beetje prijzig.
Ik gebruik altijd vrij veel layers, voordeel is dat je alle elementen los van elkaar kan schuiven en bewerken.
Ohja 6 inzendingen
En de slechtste: die is van mij!quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:48 schreef 44rdbei het volgende:
Goed boek, wel beetje prijzig.
Ik gebruik altijd vrij veel layers, voordeel is dat je alle elementen los van elkaar kan schuiven en bewerken.
Ohja 6 inzendingen
Ik had de laatste battle ook maar 1 stem...quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, de laatste 2 edities had ik de slechtste
Maar toch had Ik de slechtstequote:Op zaterdag 27 september 2014 19:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik had de laatste battle ook maar 1 stem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |