ABquote:Op donderdag 4 september 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke vrouw is dat niet hier.
[..]
Omdat jij het zegt, johannes
quote:
quote:
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn absquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn tenminste wel eerlijkquote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
OKEE DOEI TERINGLIJERS MET JULLIE WP IS DIK ENZO LEUK HOOR IK HEB TOCH OOK GEVOELENS
En Johannes dankjewel
onze liefde is echt
quote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn absIk had gehoopt op een auto met spoiler in die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het op zich niet heel raar als je bedenkt dat het absoluut geen onderdeel is van de studie en Rechten bovendien geen bčtaprofiel vereist.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Leiden heeft (of had) men er iig veel moeite mee
quote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op mijn absja heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jij bent niet dik. Kate Upton is dikquote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
OKEE DOEI TERINGLIJERS MET JULLIE WP IS DIK ENZO LEUK HOOR IK HEB TOCH OOK GEVOELENS
En Johannes dankjewel
onze liefde is echt
quote:
je bent zelf een teringlijerquote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
En Johannes dankjewel
onze liefde is echt
quote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
En Johannes dankjewel
onze liefde is echt
Dit. Kate Upton is dik, jij bent fucking dikquote:Op donderdag 4 september 2014 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent niet dik. Kate Upton is dik
Leve de liefde.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
En Johannes dankjewel
onze liefde is echt
sws is de xbox one keihard gefaald door het rare marketingbeleid van Microsoftquote:Op donderdag 4 september 2014 01:32 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
japan heeft de xbox one eerder dan nederland
microsoft
Een emogif en een scheldwoord. Heeft de hond net naar je gehapt?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
je bent zelf een teringlijer
Doet pijn aan mijn hersenen die stemquote:
quote:
Mijn hondje ligt al een tijdje te snurken in haar benchquote:Op donderdag 4 september 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een emogif en een scheldwoord. Heeft de hond net naar je gehapt?
kutlevenquote:Op donderdag 4 september 2014 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet pijn aan mijn hersenen die stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |