Wij hebben nu de beste keeper van het rechter rijtje ingeruild voor Hahn. Whoop-dee-whoo.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben nu Padt.
Die hield de nul tegen Ajax dus dan ben je een grote. Wel drie keer vissen tegen ADO.
Aan wie? Dat meisje op die foto is van die rapfabriek van 3kbquote:Op donderdag 4 september 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dacht dat je echt een hekel aan haar had uit JNG of zo, tenminste zo leek het wel
Met Etsu erbij ben je kansloos. Die hosselt alle mannen en vrouwen op zijn pad.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb altijd nog Etsu als het niet lukt
Groningen zal wel weer zo Duits mogelijk winnen zoals de laatste jaren elke keer.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
8 november
PEC - Groningen
Ik ontken ook niet dat Mulder beter is.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mulder is wel beter dan Esteban. Betere keepers zijn er niet voor de subtop van de Eredivisie denk ik.
quote:Op donderdag 4 september 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben nu Padt.
Die hield de nul tegen Ajax dus dan ben je een grote. Wel drie keer vissen tegen ADO.
Misschien is Elan niet op de hoogte van die topshow.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Aan wie? Dat meisje op die foto is van die rapfabriek van 3kb
Dat bedoelde ik niet maar homo's zijn goede wingmen. Hebben altijd knappe vriendinnenquote:Op donderdag 4 september 2014 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Etsu erbij ben je kansloos. Die hosselt alle mannen en vrouwen op zijn pad.
wel de goede doen danquote:Op donderdag 4 september 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is Elan niet op de hoogte van die topshow.
Ja, die kent iedereen (behalve Elan) al.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 september 2014 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet maar homo's zijn goede wingmen. Hebben altijd knappe vriendinnen
En dan ga ik JUICHEN langs de lijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen zal wel weer zo Duits mogelijk winnen zoals de laatste jaren elke keer.
Mulder heeft ook een periode prima gekeept zie niet echt het nut om hem te vervangen per direct.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vermeer is wel echt een veel betere keeper hoor. Houdt sowieso meer tegen, maar daarnaast coacht hij beter, minder grabbelballen, zelfverzekerder. Gewoon een veel fijner type om achter je te hebben als verdediger. Vergeet ook niet dat hij echt ijzersterk keepte tussen 2011 en 2013, tot hij door een paar blunders ineens op de bank belandde. Het is niet alsof hij zijn hele carrière een grabbelaar is.
oh maar ik ben natuurlijk alleen true fan van 3kbquote:Op donderdag 4 september 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die kent iedereen (behalve Elan) al.
In die compilatie zitten nog een paar mooie freestyle raps.
Wat is dit nou voor onnodige sneer naar onze grootste speler ooit?quote:Op donderdag 4 september 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Cilessen blijft presteren nu elke vorm van concurrentie weg genomen is
Wtf is ditquote:Op donderdag 4 september 2014 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is Elan niet op de hoogte van die topshow.
Gewoon radio langs de lijn luisterenquote:Op donderdag 4 september 2014 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan ga ik JUICHEN langs de lijn.
Nou ja, ik bedoel natuurlijk op FOK!
Die chicks uit je fobo komen wel voor trouwens in die compilatie die ik had gepost, maar wel pas na 2,5 minuten.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oh maar ik ben natuurlijk alleen true fan van 3kb
ja ook in die van 3kb tochquote:Op donderdag 4 september 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die chicks uit je fobo komen wel voor trouwens in die compilatie die ik had gepost, maar wel pas na 2,5 minuten.
Ja, heel vaak. Maar het gaat nooit vervelenquote:Op donderdag 4 september 2014 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld dat ik jou een topgozer vind!
Gewoon epische track ja tochquote:Op donderdag 4 september 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf is dit![]()
Brugklas achtige taferelen
FOX sports stream hdmi kabel op de tv dit dat.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon radio langs de lijn luisteren
nee die zijn 8 uur wakker ofzo johquote:Op donderdag 4 september 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
Moet slapen straks komen die kinderen weer vroeg hopelijk slapen ze uit tot 10 uur of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |