Misschien was je gewoon niet knap genoegquote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
sof is zelf ook zo hoor
zonder waarschuwing heeft zij mij verwijderd van facebook
vraag mij nog wekelijks af wat ik fout heb gedaan
Waar geldt dat verbod?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:50 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het verbod op verheerlijken van geweld een beetje eng.
ik ging iedereen die ik nooit meer sprak van fok eraf gooien want ik wilde stoppen met fokquote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
sof is zelf ook zo hoor
zonder waarschuwing heeft zij mij verwijderd van facebook
vraag mij nog wekelijks af wat ik fout heb gedaan
Nee ze is echt dikquote:Op donderdag 4 september 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Geil wijf man.
Weet je wie vies dik is???Ik zeg het lekker niet, maar je weet het wel.
Even serieus, je wilde ons dus gewoon verlatenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging iedereen die ik nooit meer sprak van fok eraf gooien want ik wilde stoppen met fok![]()
ik vroeg of je weer vrienden wilde zijn maar dat wilde jij niet
Aanzetten tot geweld is al verboden. Een mening moet zo veel mogelijk beschermd worden. Hopen dat de politiek dat beseft.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook.
Waar ligt de grens.. en sarcasme/grappen wordt gevaarijk
dat zal er inderdaad mee te maken hebben jaquote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien was je gewoon niet knap genoeg
haha stoppen met fok, je kan alleen minderenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ging iedereen die ik nooit meer sprak van fok eraf gooien want ik wilde stoppen met fok
ik vroeg of je weer vrienden wilde zijn maar dat wilde jij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1m57 46 kg en turnster![]()
Altijd lastig.. dat mensen op facebook acties van terroristen aanmoedigen etc is dat fout of niet..quote:Op donderdag 4 september 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aanzetten tot geweld is al verboden. Een mening moet zo veel mogelijk beschermd worden. Hopen dat de politiek dat beseft.
Ik roep hier veel domme dingen maar dit klopt gewoonquote:Op donderdag 4 september 2014 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt domste wat ik uit jou heb horen komen
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1m57 46 kg en turnster
jaquote:Op donderdag 4 september 2014 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Even serieus, je wilde ons dus gewoon verlaten
Wtf sof
Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1m57 46 kg en turnsterRED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1m57 46 kg en turnsternee klopt niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik roep hier veel domme dingen maar dit klopt gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1m57 46 kg en turnster
leuk meisje ja
gawegquote:Op donderdag 4 september 2014 00:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
nee klopt niet.
ik heb nog wel je nummer bewaardquote:Op donderdag 4 september 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zal er inderdaad mee te maken hebben ja
kutleven
[..]
haha stoppen met fok, je kan alleen minderen
en oh, dat weet ik niet meer, ik was toen waarschijnlijk nog in een staat van woede en verdriet
Pittig. Zal wel weer een vage grens worden wat dan wel en niet mag.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Frankrijk en Denemarken onder andere. Morgen debat over in onze Tweede Kamer.
je mag hier geen nudes postenquote:Op donderdag 4 september 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
Oh heb ik hem zeker nog in cache ofzoHet is die nude van Maroney McKayla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |