Drake was leuk in degrassi maar kan voor geen neuk rappen.quote:
dan heb jij niet op de link geklikkt.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Drake was leuk in degrassi maar kan voor geen neuk rappen.
quote:
Toen hij werd neergeschoten beste afleveringquote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Drake was leuk in degrassi maar kan voor geen neuk rappen.
Die shit was zo spannend gvd.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Toen hij werd neergeschoten beste aflevering
neergeschoten?quote:
was op ketnet vroegerquote:
De serie gaat nog steeds door trouwens. Alleen is lang niet meer zo goed als vroegah.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was op ketnet vroeger
kan het me allemaal nog vaag herinneren
die moeder van die gozer die iedereen dood ging schieten helemaal janken om dat niemand op haar zoon's begrafenis kwam
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
grootste nicht van fok op fl na
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vast geen lactoseintolerantiequote:Op woensdag 3 september 2014 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
cristiano roandlo is kk goed
Ben je homo hater ofwa? Sla je met mijn handtas.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ah nee is ie ziekquote:Op woensdag 3 september 2014 23:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
cristiano roandlo is kk goed
waar zie je nou weer dat ik homo's haat?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je homo hater ofwa? Sla je met mijn handtas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |