SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Afspraak maken!quote:Op woensdag 3 september 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 6 tot 9 behandelingen.. heb vorig jaar namelijk het nodig gehad omdat ik een scheur in mijn bot had en mijn enkel goed verstuikt hadmisschien wel ene goed idee want vind het best irritant.
is een lief woordquote:Op woensdag 3 september 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent de Pool dus geloof je gelijk hoorde keertje Poolse jongen zeggen tegen meisje 100x omdat hij was vreemdgegaan dus zodoende ken ik dat woord
Mwaquote:Op woensdag 3 september 2014 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afspraak maken!![]()
En een scheur in je bot, dat klinkt echt heel kut
Dat doe jij graag als ik het zo zie.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha als je graag naar rap luistert waar je niet bij na te denken ja
Ik dacht hetzelfde over hem als jij nu doet, totdat ik zijn meest recente album had geluisterdquote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha als je graag naar rap luistert waar je niet bij na te denken ja
Was dat wel slim dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwadat is niet zo erg hoor was allang blij dat hij niet gebroken was, gelukkig maar een weekje gips gehad.. wati s dat kut zeg
Daarna 4 weken fysio gehad.. toen ging ze op vakantie en moest ik met een ander 'trainen' en toen ben ik niet meer opkomen dagen
omdat ik youssef en kamal luister?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doe jij graag als ik het zo zie.
heb je nog nooit goede spits horen posten hierquote:Op woensdag 3 september 2014 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik youssef en kamal luister?
haha ja want ik luister alleen maar dat
Ah, netjesquote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nergens last van![]()
Heb nog wel een tijd de brace omgehouden vooral met sporten.
Dan zou ik ook niet snel wisselen van schemaquote:Op woensdag 3 september 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dit schema gekozen omdat ik ook hun schema had van de vijf km en de vorige keer wisselde ik ook van schema en toen kreeg ik ook meteen shinsplints dus ik durf het gewoon niet zo goed. Terwijl ik wel weet dat dat nergens op slaat![]()
.
Ohhh, 4km.. dat is niet niks. Gaat je lukken!
apathyquote:Op woensdag 3 september 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je nog nooit goede spits horen posten hier
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
en zien posten inso
je kan niet horen posten
spraakcomputerquote:Op woensdag 3 september 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
en zien posten inso
je kan niet horen posten
Wel blij dat het goed gekomen is, ben eigenwijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |