Ja zo zag ik het ook iddquote:
Niet tegen sarcasme kunnenquote:
Succes als mod iig, tis je gegundquote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dat kan vanaf morgen via mij.
Oh wat jammer voor je! Had het je echt gegund man!quote:
Dat mogen we niet aan jou vertellenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Oh wat jammer voor je! Had het je echt gegund man!
Niet weten dat ik connecties heb.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet. daarom zijn mensen zoals deadprez kansloos
volgens mij heb jij ook 10.000 notesquote:Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet weten dat ik connecties heb.
Het zou wel prachtig nieuws zijn eerlijk gezegd. Je deed alsof je de functie al hadquote:
kutzooi jantje is terugquote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Oh wat jammer voor je! Had het je echt gegund man!
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat mogen we niet aan jou vertellen
Dat doe ik al tijden omdat ik geen bans meer wil krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:34 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het zou wel prachtig nieuws zijn eerlijk gezegd. Je deed alsof je de functie al had
en zat onwijs te likken en correcte antwoorden te geven.
Hou niet van dat ellebogenwerk, gewoon recht voor je raap zijn en klauwe uit de mauwe
deadprez4geenmood.. wiehoeeeequote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doe ik al tijden omdat ik geen bans meer wil krijgen.
Wat zou het een verloedering zijn als gespuis als jij ook al mag modererenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, erger dan de verloedering die jij veroorzaakt met je postgedrag is haast niet mogelijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat zou het een verloedering zijn als gespuis als jij ook al mag modereren
Als jij mod was kreeg ik meteen een banquote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat zou het een verloedering zijn als gespuis als jij ook al mag modereren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |