abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_144148654
Plaats hier Facebook/Twitter berichten/afbeeldingen van fans, schuimpjes en (oud-)inwoners van Utopia.

[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 18-05-2015 11:15:02 ]
SOONY
pi_144157193
Mag niet meer in de COS dus dan maar hier: lees net op FB dat de oprichtster van de vliegtuigjes FB page echt 100% zeker weet dat de brief echt van de moeder van Isabella komt.
De brief is inmiddels wel verwijderd.
De zwakke schrijfstijl moeten we wijten aan emoties. Ze heeft Isa's moeder meerdere keren telefonisch gesproken en heeft een uitgebreide mailwisseling met haar gehad.
pi_144158495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 00:23 schreef Jibba het volgende:
Mag niet meer in de COS dus dan maar hier: lees net op FB dat de oprichtster van de vliegtuigjes FB page echt 100% zeker weet dat de brief echt van de moeder van Isabella komt.
De brief is inmiddels wel verwijderd.
De zwakke schrijfstijl moeten we wijten aan emoties. Ze heeft Isa's moeder meerdere keren telefonisch gesproken en heeft een uitgebreide mailwisseling met haar gehad.
In reacties op de Utopia website las ik dat men vermoed dat het account van die oprichtster gehackt is. Ook las ik dat leden inmiddels ook niet meer kunnen reageren op de fb pagina, alleen beheerders nog. Er wordt ook gesproken over een eventuele aangifte wegens hacken.
pi_144158553
Kom nou mensen, jullie geloven dit toch niet echt? Paps en mams hadden al eens duidelijk te kennen gegeven dat ze niet zaten te wachten op alle berichten en er al zeker niet bij betrokken wilden worden.
Ik ben zelf een paar dagen lid geweest van het 'vliegtuigteam' op Fb, maar die slaan echt door
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_144158582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Kom nou mensen, jullie geloven dit toch niet echt? Paps en mams hadden al eens duidelijk te kennen gegeven dat ze niet zaten te wachten op alle berichten en er al zeker niet bij betrokken wilden worden.
Ik ben zelf een paar dagen lid geweest van het 'vliegtuigteam' op Fb, maar die slaan echt door
Jah, inderdaad. Ik volg het allemaal maar met verbazing.
pi_144158657
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

In reacties op de Utopia website las ik dat men vermoed dat het account van die oprichtster gehackt is. Ook las ik dat leden inmiddels ook niet meer kunnen reageren op de fb pagina, alleen beheerders nog. Er wordt ook gesproken over een eventuele aangifte wegens hacken.
Dat is daarna weer ontkend. De oprichtster heeft het bericht geplaatst en daarna reageerde ze nergens meer op. Reageren kon nog wel maar zelf een bericht plaatsen kon niet meer, dat konden alleen de beheerders. Toen was er ook nog iemand die riep dat er iemand bedreigd werd dus het was paniek, paniek, paniek. :P
Later op de avond kwam de oprichtster toch weer online en houdt nog steeds bij hoog en laag vol dat het allemaal echt is en dat ze morgen met meer bewijs komt. Ze heeft Isa's moeder ook al meerdere malen aan de telefoon gehad en ze is heel zeker van haar zaak.

De brief is toch behoorlijk heftig. Heleen eist hier min of meer dat Huub Isabel maandag naar huis moet laten gaan en met welke spullen in haar kist zij haar terug verwachten.
Verder schrijft Isa's moeder dat zij geblokkeerd is op de Utopia site. (Het verbaast mij ontzettend dat Heleen daar blijkbaar ook meeschreef). Verder lijkt het erop dat ze de knuppel in het hoenderhoek gooit door te stellen dat Huub heeft geprobeerd Aike om te kopen om te blijven en dat alle bewoners weten dat alles doorgestoken kaart is en dat alles tot in de puntjes geregisseerd is. Over dit soort zaken hebben bewoners zwijgplicht op straffe van hoge boetes. Het is dus nogal wat. >:) >:)

Daarnaast is er consternatie over annuleringsmailtjes die mensen ontvangen over bestelde/betaalde CD's. Sommigen beweren dat Talpa al bezig is met Isa's vertrek voorbereiden en anderen denken dat Ruud het gedaan heeft.
pi_144158689
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:39 schreef Jibba het volgende:

[..]

Dat is daarna weer ontkend. De oprichtster heeft het bericht geplaatst en daarna reageerde ze nergens meer op. Reageren kon nog wel maar zelf een bericht plaatsen kon niet meer, dat konden alleen de beheerders. Toen was er ook nog iemand die riep dat er iemand bedreigd werd dus het was paniek, paniek, paniek. :P
Later op de avond kwam de oprichtster toch weer online en houdt nog steeds bij hoog en laag vol dat het allemaal echt is en dat ze morgen met meer bewijs komt. Ze heeft Isa's moeder ook al meerdere malen aan de telefoon gehad en ze is heel zeker van haar zaak.

De brief is toch behoorlijk heftig. Heleen eist hier min of meer dat Huub Isabel maandag naar huis moet laten gaan en met welke spullen in haar kist zij haar terug verwachten.
Verder schrijft Isa's moeder dat zij geblokkeerd is op de Utopia site. (Het verbaast mij ontzettend dat Heleen daar blijkbaar ook meeschreef). Verder lijkt het erop dat ze de knuppel in het hoenderhoek gooit door te stellen dat Huub heeft geprobeerd Aike om te kopen om te blijven en dat alle bewoners weten dat alles doorgestoken kaart is en dat alles tot in de puntjes geregisseerd is. Over dit soort zaken hebben bewoners zwijgplicht op straffe van hoge boetes. Het is dus nogal wat. >:) >:)

Daarnaast is er consternatie over annuleringsmailtjes die mensen ontvangen over bestelde/betaalde CD's. Sommigen beweren dat Talpa al bezig is met Isa's vertrek voorbereiden en anderen denken dat Ruud het gedaan heeft.
Ik was echt een fan van Isa, maar word echt een beetje moe in het hoofd van al die ongein.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_144158736
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Kom nou mensen, jullie geloven dit toch niet echt? Paps en mams hadden al eens duidelijk te kennen gegeven dat ze niet zaten te wachten op alle berichten en er al zeker niet bij betrokken wilden worden.
Ik ben zelf een paar dagen lid geweest van het 'vliegtuigteam' op Fb, maar die slaan echt door
Ik vind ook dat ze doorslaan. Als het wél waar is dan is Isa's moeder inmiddels ook doorgeslagen. Met de vliegtuig-actie wilden ze niks te maken hebben en we weten ook dat Isa's vader niet achter haar deelname aan Utopia staat. Dat + de abominabele schrijfstijl maakt het verhaal inderdaad best twijfelachtig. De taalfouten worden gewijd aan emoties.

We zullen het wel zien..
Ik hoop natuurlijk dat het wél waar is want ik hou nu eenmaal van rellen. >:)
pi_144158763
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:39 schreef Jibba het volgende:

[..]

Dat is daarna weer ontkend. De oprichtster heeft het bericht geplaatst en daarna reageerde ze nergens meer op. Reageren kon nog wel maar zelf een bericht plaatsen kon niet meer, dat konden alleen de beheerders. Toen was er ook nog iemand die riep dat er iemand bedreigd werd dus het was paniek, paniek, paniek. :P
Later op de avond kwam de oprichtster toch weer online en houdt nog steeds bij hoog en laag vol dat het allemaal echt is en dat ze morgen met meer bewijs komt. Ze heeft Isa's moeder ook al meerdere malen aan de telefoon gehad en ze is heel zeker van haar zaak.

De brief is toch behoorlijk heftig. Heleen eist hier min of meer dat Huub Isabel maandag naar huis moet laten gaan en met welke spullen in haar kist zij haar terug verwachten.
Verder schrijft Isa's moeder dat zij geblokkeerd is op de Utopia site. (Het verbaast mij ontzettend dat Heleen daar blijkbaar ook meeschreef). Verder lijkt het erop dat ze de knuppel in het hoenderhoek gooit door te stellen dat Huub heeft geprobeerd Aike om te kopen om te blijven en dat alle bewoners weten dat alles doorgestoken kaart is en dat alles tot in de puntjes geregisseerd is. Over dit soort zaken hebben bewoners zwijgplicht op straffe van hoge boetes. Het is dus nogal wat. >:) >:)

Daarnaast is er consternatie over annuleringsmailtjes die mensen ontvangen over bestelde/betaalde CD's. Sommigen beweren dat Talpa al bezig is met Isa's vertrek voorbereiden en anderen denken dat Ruud het gedaan heeft.
Die brief is nep, dat is al glashelder bij alleen al de zinsnede 'ik ben er klaar mee.' Als er inderdaad iemand op het account van de oprichtster ingelogd is geweest, dan kan het ook zijn dat dat daarna nog een keer gebeurd en dat er nog meer onzin wordt gepost.
pi_144158789
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:44 schreef Jibba het volgende:

[..]

Ik vind ook dat ze doorslaan. Als het wél waar is dan is Isa's moeder inmiddels ook doorgeslagen. Met de vliegtuig-actie wilden ze niks te maken hebben en we weten ook dat Isa's vader niet achter haar deelname aan Utopia staat. Dat + de abominabele schrijfstijl maakt het verhaal inderdaad best twijfelachtig. De taalfouten worden gewijd aan emoties.

We zullen het wel zien..
Ik hoop natuurlijk dat het wél waar is want ik hou nu eenmaal van rellen. >:)
Ik wil eigenlijk alleen maar dat ze naar huis gaat, ze wordt er ook niet vrolijker/gezelliger op. Ben echt het gezeik in de cos zat en laat ze allemaal maar verrotten in die loods :(
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_144158897
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:47 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk alleen maar dat ze naar huis gaat, ze wordt er ook niet vrolijker/gezelliger op. Ben echt het gezeik in de cos zat en laat ze allemaal maar verrotten in die loods :(
Ik hoop ook dat ze naar huis gaat al zal ik haar wel missen op de streams, zeker in de late uurtjes als ze haar liedjes oefent in het kantoor.
pi_144161410

:')
SOONY
pi_144164982
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_uit_de_hand__.html
Vanaf 2:50 Vanessa Bontje over het eierenincident :)
SOONY
pi_144233747
SOONY
pi_144233963
Van de Isabella FB pagina:


Theo :
De oproep zal wel op Fok geweest zijn , zitten meer van die hersenloze figuren ...grootspraak achter een beeldscherm commentaren...Zal zo;n vaart niet lopen , straks ook niet als het programma is afgelopen
29 min. · Vind ik leuk · 4


Volgens Theo zijn het de FOKkers die de oproep hebben gedaan....
SOONY
pi_144291070
SOONY
pi_144301389
Ruzie bij de FB fanclub van Isabella:


Nieuwsoverzicht

4 min.
Beste leden, een poosje geleden ging Johan op vakantie en nam ik deze groep waar samen met Remco. Daarna zijn Daan en Paul (Theo) er bij gekomen en ben ik weer achtergrond werkzaamheden gaan doen, dat houd in scheldpartijen, ziekte-smijterij, bedreigingen, beledigingen van leden onderling, spam enz. weghalen en indien nodig ook het lid erachter aan. Vanavond viel Daan en mij het op dat er gehele knokploegen en bedreigingen jegens Talpa medewerkers en overige Utopianen met name Ruud, overal verschenen (fysieke bedreigingen zoals stenigen enz.) Dit vonden wij echt te ver gaan. Naast deze groep doe ik ook nog 2 andere groepen beheren, en ben hier slechts voor de achtergrond werkzaamheden. Blijkbaar mag je je dan niet afmelden als beheerder als je aangeeft dat je dit echt niet erbij trekt. Ik heb ook gewoon een leven hiernaast zoals iedereen. Helaas kon Theo dat niet verkroppen en zag het als een persoonlijke aanval, trekt de info uit de groep weg zoals de foto en het vastgezette bericht, maakt Daan en mij opnieuw beheerder zonder overleg en vervolgens stapt hij zelf af als beheerder en gaat dan openbaar onze "struggles" hier geheel anders neerzetten. Dat vind ik niet fair. Zodoende omdat hij mij weer betichte van allerlei dingen in privé en hier... Heb ik hem maar uit de groep gezet en mag hij eventjes gaan afkoelen.
pi_144307404
SOONY
pi_144307477
Het hele bericht :)

Lieve Muziekvrienden,

Als ik naar buiten kijk dan denk ik we laten weer even de zomer in ons hart . Een heerlijk begin van deze mooie en drukke week. Als eerste wil ik even kwijt dat ik alle berichten over Utopia lees, helaas kan ik geen antwoorden geven op jullie vragen gewoonweg omdat ik het niet weet. Ik ben geen onderdeel van Utopia! Wat wel zeker is dat als Isabella eruit gaat vandaag ze gewoon bij mij in Caprera zal zijn om samen ons mooie duet "Ik ben je prooi" te zingen. Het concert Live in de loods zal ik dan niet gaan doen want dat zou een concert van ons samen zijn, meer kan ik jullie niet vertellen omdat ik het echt niet weet. Vanaf vandaag staat de rest van de week in het teken van mijn concert in het mooiste openluchttheater van ons land. Alle laatste puntjes op de i zetten en zorgen dat het weer een avond word die de boeken in kan als onvergetelijk! Ik, mijn band en het hele team hebben er enorm veel zin in.

Liefs,
Wolter
SOONY
pi_144309183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:47 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk alleen maar dat ze naar huis gaat, ze wordt er ook niet vrolijker/gezelliger op. Ben echt het gezeik in de cos zat en laat ze allemaal maar verrotten in die loods :(
Ik ben het met je eens Oma nijn , en dan is het over voor mij met kijken en ergenis
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_144318684
ik wist het vrijdag al wie eruit ging en is gegaan hoe ik al had gedacht en ik had gelijk .... ik weet meer noem geen naam maar huub laat ruud erin word gezegt en huub bepaalt wie eruit gaat en wie erin komt niet wij ...dus kijkers gebruik jullie verstand ik zeg mij paspoort op... fans van isabel vang haar op 8 uur de stemming bestorm de poort want zij is de beste tppper van heel utopia op nicolien en gio en emiel na ....of ik moet mij heel erg vergissen en gaat rienk....maar ruud gaat nu niet en nooit niet vriend van huub ....maar huub zoek een leven en verdwijn achter de knoppen anders had jou vriend er allang uit gelegen

:')
Waarschuwing: Dit verhaal is niet op de waarheid gebaseerd >:)
SOONY
pi_144414773

De Dikke Muis in Loosdrecht (van de faduuuuuuur van Lot :7)
SOONY
pi_144608183
https://www.facebook.com/ingridflorence.kippuwtomasowa?fref=ufi
Facebook account Poederloeder, Facebook-account nodig om dit account te zien :)
SOONY
pi_144785896
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Schilderij Marjetekke ;(
SOONY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')