wat hebben jullie gedaan?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Moe
Vandaag hele dag met nichtje en neefje op pad.
Wil gelijk geen kinderen meer
Ik had vannacht een ongemakkelijke en sexy droom tegelijkquote:
Geloof dat niet zo hij geeft elke dag drie lezingen bij allerlei totaal verschillende bedrijven als hij echt een autist zou zijn had hij daar nooit mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ook . Maar dat die amper met vrouwen kan leven zegt ook wel wat . En ook steeds dat dingen ordelijk moeten zijn is ook een teken
ben voor het eerst sinds vier dagen nuchter heb dan vreselijke nachtmerriesquote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon veel drugs nemen voor het slapen
Wat, ik zei toch dat er niks gebeurde.. ?quote:
heftig welquote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben voor het eerst sinds vier dagen nuchter heb dan vreselijke nachtmerries
the day after bij x net zo
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook vaak de meest vage dromen
Ik doe normaal. Wat is jouw definitie van doe normaal.quote:
Anderhalf en 4 we gingen naar safaripark had kinderslot vergeten ook nog gelukkig bleven ze gewoon zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan?en hoe oud zijn ze?
day after bij x ben ik alleen brak as fuckquote:Op woensdag 3 september 2014 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben voor het eerst sinds vier dagen nuchter heb dan vreselijke nachtmerries
the day after bij x net zo
Soms heb ik wel meerdere dromen jaquote:Op woensdag 3 september 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik ook ..
Heb jij ook dat je van de ene in de andere valt als een soort Portal, zoals die game?
En depressief zekerquote:Op woensdag 3 september 2014 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
day after bij x ben ik alleen brak as fuck
Nouja, ik kan niet echt zeggen hoe jouw lichaam werkt ofzo maar bij mij was het zo dat mijn linkerbeen het tempo niet bij kon houden en mn rechterbeen wel en daardoor ging het fout. Toen moest ik deze oefeningen doen, zo vaak als maar kan (met lichtjes gebogen knieën), zoals op de foto:quote:Op woensdag 3 september 2014 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tips zijn echt welkom, want ik vind het heel vervelend.. doet ook echt zeer, ook de dag erna.
Heb al een half jaar rust genomen maar heeft niet geholpen.
Ja, ik vind die vijf minuten per week erbij bij de duurloop ook best veelquote:Op woensdag 3 september 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.Je schema ziet er gewoon goed uit, behalve dat het best pittig is om in 6 weken 10 km te kunnen rennen
Misschien dat je ziek zijn er dan toch mee te maken heeft
welke opleiding doe jequote:Op woensdag 3 september 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
arceerstickers?
ik vind wel interssant allemaal
maar al die afkortingen op die tabjes zeggen nu echt nog niks natuurlijk
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderhalf en 4 we gingen naar safaripark had kinderslot vergeten ook nog gelukkig bleven ze gewoon zitten.
Echt totaal geen autoriteit kan niet streng zijn voor die kinderen
sjd die jij ook deed tochquote:
had ook een dag na x dat ik liep te janken bij over de streepquote:Op woensdag 3 september 2014 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
day after bij x ben ik alleen brak as fuck
Haha dat kan ik mij goed voorstellen. Is er een reden dan dat je het in 6 weken wil kunnen? Anders zou ik toch iets rustiger schema zoeken.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet echt zeggen hoe jouw lichaam werkt ofzo maar bij mij was het zo dat mijn linkerbeen het tempo niet bij kon houden en mn rechterbeen wel en daardoor ging het fout. Toen moest ik deze oefeningen doen, zo vaak als maar kan (met lichtjes gebogen knieën), zoals op de foto:
[ afbeelding ]
En [ afbeelding ]
Die moest ik doen.. maarja die meneer had precies gekeken waar ik last van had en daarom moest ik dit doen maar shinsplint betekent gewoon 'pijn aan je schenen' en dat kan van alles zijn.. Dus misschien heb jij wel iets heel anders en werkt dit niet voor je.
En ik had ook 3 a 4 keer een sportmassage om 't los te maken.
[..]
Ja, ik vind die vijf minuten per week erbij bij de duurloop ook best veel![]()
. Maarja, ik zet er zelf vaak toch al een intervaltraining bij omdat ik die leuker vind
.
Mwehehehe, hoop 't dan maar.
Hoe gaat 't bij jou dan?Las dat je super rap ook paar km erbij moest gaan trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |