Thanksquote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie, lieve foto![]()
En een hele mooie doek! (welke is het?)
jep ik heb er 1. Ik heb maat 42 gok ik en heb de l. Zeker in de winter past dat lastig over een jas.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zijn er hier ervaringen met de marsupi draagzak? Ik vraag mij af of de xl goed is voor mij. (mt 46-48)
Al gedaan, ook geen succes.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:35 schreef Macka66 het volgende:
L-E, probeer het nog een keer met torso dragen voor dat je de doek in de verkoop gooit.
Ik heb; http://www.babybij.nl/marsupi-plus-breeze-maat-lquote:Op woensdag 10 september 2014 16:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
zijn er hier ervaringen met de marsupi draagzak? Ik vraag mij af of de xl goed is voor mij. (mt 46-48)
Dat is afhankelijk van je eigen lengte en postuur. Hier een tabelletje:quote:Op woensdag 17 september 2014 13:38 schreef Burdie het volgende:
Goeie naam, die doek
Welke knopen kunnen met een maat 4?
Jammer, ik was mijn spaarpot al aan het omkerenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:41 schreef L-E het volgende:
Die doek in de verkoop was een grapje hoor, het is een bloedmooie doek, ik bewaar m lekker voor de volgende baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |