quote:
quote:
Dit dus, want in de ts schrijft hij 'vriend.' dat klinkt dan al direct als 'mijn' vriend. Ja ja ts heeft zijn ware aard laten zien hier.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
In werkelijkheid ziet TS in gedachte de grote dikke negerlul van zijn vriend al zijn sterretje in glijden.
Echt he Vera, slaat nergens op dit.quote:
Zijn die erquote:Op woensdag 3 september 2014 17:45 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoop dat een van de negermods dit kuttopic wegsteelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:25 schreef john-hert het volgende:
Je kunt beter over fietsen lullen dan dat er over je lul gefietst word...
quote:
Niggertrannies.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:41 schreef Aiciu het volgende:
Negers die homo zijnerger kan haast niet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:16 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
De ironie is sterk bij deze.
Lady Gaga luisteren en dan nog claimen dat je hetero bent.
'Negers stelen fietsen', termen als 'niggertrannies', etc... Je aversie jegens negers in het algemeen klinkt wel serieus. Wat is het probleem precies, want het klinkt een beetje alsof ergens iets niet helemaal goed met je gaat....quote:
Ik moet ze gewoon niet. Ze zijn degene die het vaakst crimineel zijn. En als ik al ene zie dan draait mijn maag al.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
'Negers stelen fietsen', termen als 'niggertrannies', etc... Je aversie jegens negers in het algemeen klinkt wel serieus. Wat is het probleem precies, want het klinkt een beetje alsof ergens iets niet helemaal goed met je gaat....
Je vriendin er vandoor gegaan met een neger, iets anders misschien?
Mongooltjequote:Op vrijdag 5 september 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik moet ze gewoon niet. Ze zijn degene die het vaakst crimineel zijn. En als ik al ene zie dan draait mijn maag al.
Ik heb me aangesloten bij de Zweedse KKK en loop soms mee met protesten.
Maak je geen zorgen we doen niet aan lynchen. Dat zou zonde zijn van het touw.
[ afbeelding ]
(Mn blonde kop is op de achtergrond te zien)
Maar verder is alles ok
Ben het wel met hem eens hoor.quote:
En nog achterlijk ook blijkbaar.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik moet ze gewoon niet. Ze zijn degene die het vaakst crimineel zijn. En als ik al ene zie dan draait mijn maag al.
Ik heb me aangesloten bij de Zweedse KKK en loop soms mee met protesten.
Maak je geen zorgen we doen niet aan lynchen. Dat zou zonde zijn van het touw.
[ afbeelding ]
Dit was tijdens het protest tegen hoofddoekjes
(Mn blonde kop is op de achtergrond te zien)
Maar verder is alles ok
Nouja ik noem jou toch ook geen mongool omdat je graag negers doet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En nog achterlijk ook blijkbaar.
Of zeg ik soms ergens dat je geen mening mag hebben?
ben je weer dronkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
What the fuck heeft die motorzaak daar mee te maken?
motorsquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee?
https://www.mdi-online.nl
Zijn wel nice dingen.
Trabantjes voor de hele bevolking.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke dingen. Maarja kost geld.
O.oquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Trabantjes voor de hele bevolking.
Geef mij maar dit.quote:
Daarbij ben ik niet vies. Ik was mezelf (in tegenstelling tot negers)quote:
Ik slaap al. Jij slaapt ook deadprez. Dit is niet de echte wereld. Je bent nog maar 8. Je bent in een coma geraakt. Al je belevingen tot nu toe zijn hersenscheten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:
Ga slapen joh, dit is wel erg matig.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik slaap al. Jij slaapt ook deadprez. Dit is niet de echte wereld. Je bent nog maar 8. Je bent in een coma geraakt. Al je belevingen tot nu toe zijn hersenscheten.
Beterschap.
wat rook jij?quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik slaap al. Jij slaapt ook deadprez. Dit is niet de echte wereld. Je bent nog maar 8. Je bent in een coma geraakt. Al je belevingen tot nu toe zijn hersenscheten.
Beterschap.
Je was altijd al bijzonder matig en spijtig dat je dit nu pas doorkrijgt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik word echt matiger.
Nee kapitalisme is kut.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kapitalisme is goed zolang je maar bij de juiste groep hoort
Communisme lijkt ethischer maar is niet haalbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 03:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee kapitalisme is kut.
Altijd?
Ja, altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |