quote:Op donderdag 4 september 2014 12:40 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
En wat dachten jullie ervan om zelf eens weken, sommigen hier zelfs maanden te steken in het zoeken van achtergrond info? In plaats om hier alleen maar vragen neer te plempen en antwoorden te verwachten? Ik zou zeggen, zoek t ff uit, ik ben geen secretaresse. Als de vraag eenvoudig te beantwoorden is doe ik dat, maar in dit geval is dat niet zo.
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal prima hoor. Maar het kost de vaste users evenveel moeite als die voorbijgangers om linkjes e.d. terug te zoeken. Een eenvoudige vraag, oké, maar als het om linkjes gaat of het een stortvloed wordt aan vragen of een discussie die al meerdere malen uitentreuren is gevoerd opnieuw opstarten, dan is een antwoord dat ze het even zelf op moeten zoeken imho logisch en niet bot. Zij hebben geen recht op de tijd van de vaste users.
wel, ik ben misschien geen VASTE user maar deze zaak...het laat me niet los, ben er veel mee bezig en denk er veel over na en kijk geregeld naar de updates hier. Als ik dan het een en ander gemis heb....ik werk ook he....en ik stel gewoon een simpele vraag en krijg dan dit als antwoord, vraag ik me af of je zelf wel serieus bent. Je had allang antwoord kunnen geven dan hadden jullie weer verder kunnen gaan. Fijne middag verder ik ga verder.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal prima hoor. Maar het kost de vaste users evenveel moeite als die voorbijgangers om linkjes e.d. terug te zoeken. Een eenvoudige vraag, oké, maar als het om linkjes gaat of het een stortvloed wordt aan vragen of een discussie die al meerdere malen uitentreuren is gevoerd opnieuw opstarten, dan is een antwoord dat ze het even zelf op moeten zoeken imho logisch en niet bot. Zij hebben geen recht op de tijd van de vaste users.
Je vat het echt verkeerd op, het is voor mij echt evenveel moeite om terug te zoeken als voor jou. Ik heb toen dagen gestoken in het zoeken op internet, jij kan hier op het forum terug zoeken en dezelfde info in misschien een half uurtje vinden. Was dus goed bedoeld en ik weet de details echt niet meer, aangezien de onderwerpen van gesprek elkaar razendsnel opvolgen hier.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:46 schreef ToniB het volgende:
[..]
wel, ik ben misschien geen VASTE user maar deze zaak...het laat me niet los, ben er veel mee bezig en denk er veel over na en kijk geregeld naar de updates hier. Als ik dan het een en ander gemis heb....ik werk ook he....en ik stel gewoon een simpele vraag en krijg dan dit als antwoord, vraag ik me af of je zelf wel serieus bent. Je had allang antwoord kunnen geven dan hadden jullie weer verder kunnen gaan. Fijne middag verder ik ga verder.
Als je het echt zo volgt dan loop je denk ik wat dat betreft tegen hetzelfde probleem op als wij. Er komen ontzettend veel bijzaken langs. Die worden dan uitgeplozen op een zolderkamermanier onderzocht met de verschillende invalshoeken en achtergronden van de vaste users en soms enkele voorbijgangers en dan gaat het weer door naar het volgende puntje.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:46 schreef ToniB het volgende:
[..]
wel, ik ben misschien geen VASTE user maar deze zaak...het laat me niet los, ben er veel mee bezig en denk er veel over na en kijk geregeld naar de updates hier. Als ik dan het een en ander gemis heb....ik werk ook he....en ik stel gewoon een simpele vraag en krijg dan dit als antwoord, vraag ik me af of je zelf wel serieus bent. Je had allang antwoord kunnen geven dan hadden jullie weer verder kunnen gaan. Fijne middag verder ik ga verder.
Oke top, maar wat is er dan mis met dat ik vraag aan iemand om dat zelf te doen? Het is geen onwil maar ik word zelf gek van alle info die ik opgezocht heb, kan niet alles opslaan en moet regelmatig dingen wissen want het wordt teveel. En sommige dingen onthoud ik en geef dan gewoon antwoord,quote:Op donderdag 4 september 2014 12:54 schreef StaceySinger het volgende:
het is heel simpel
Fok heeft een zoek functie
daar ga je naar toe
dan vul je bij zoeken in > Plinio of Plinio Montenegro
dan klik je op de GO knop
Daar is niks mis mee,iedereen zou eigenlijk eerst een beetje rond moeten kijken wat er hier allemaal mogelijk is op dit Forum.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:59 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Oke top, maar wat is er dan mis met dat ik vraag aan iemand om dat zelf te doen? Het is geen onwil maar ik word zelf gek van alle info die ik opgezocht heb, kan niet alles opslaan en moet regelmatig dingen wissen want het wordt teveel. En sommige dingen onthoud ik en geef dan gewoon antwoord,
maar ik onthoud niet alles.
Ja en het was als tip bedoeld, niet als verwijt.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee,iedereen zou eigenlijk eerst een beetje rond moeten kijken wat er hier allemaal mogelijk is op dit Forum.
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee,iedereen zou eigenlijk eerst een beetje rond moeten kunnen kijken wat er hier allemaal mogelijk is op dit Forum.
Volgens PanamaAmerica.com.pa (de site is momenteel down) is deze derde vondst ver van de eerste en tweede gedaan. Ik denk dat daar niet is gezocht.quote:Op donderdag 4 september 2014 13:20 schreef MidnightB00m het volgende:
Dank jullie voor de nieuwe info en vertalingen van nieuwsberichten!
Wel toevallig dat locals weer wat vinden, terwijl er net daarvoor weer een zoektocht was geweest.
dank je Stacey kijk dat wist ik nog niet, dat dat kon....super ga gelijk kijken.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:54 schreef StaceySinger het volgende:
het is heel simpel
Fok heeft een zoek functie
daar ga je naar toe
dan vul je bij zoeken in > Plinio of Plinio Montenegro
dan klik je op de GO knop
Ik zie het...quote:Op donderdag 4 september 2014 11:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
die link werkt niet bij mij, kom op een forbidden page.
dan hou ik het maar op maakt niet uitquote:Op donderdag 4 september 2014 14:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie het...
Maakt niet uit, het gaat vooral om dit:
"Alles wat in Nederland was over de verdwijning van de vrouwen, ligt nu daar', aldus een woordvoerster van het OM."
Als je de rest wil lezen: koop een Volkskrant
Het is vrij simpel eigenlijk. Ieder vol topic met 13 pagina's. heeft ongeveer 10 posts die bronnen bevatten of feiten of onderbouwde argumenten. De rest is geklets of speculatie. Daarom ook hebben wij 70+ topics. in de reeks.quote:Op donderdag 4 september 2014 12:41 schreef ToniB het volgende:
snik..... niemand kan me uit het hoofd even vertellen wat het weer was....oke goed ben zelf ook aan het spitten ergens in de 67/68/69 dus kom er wel uit. Het probleem is dat alles best onoverzichtelijk is.....Sla alles wat belangrijk is voortaan op de pc op!
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het is vrij simpel eigenlijk. Ieder vol topic met 13 pagina's. heeft ongeveer 10 posts die bronnen bevatten of feiten of onderbouwde argumenten. De rest is geklets of speculatie. Daarom ook hebben wij 70+ topics. in de reeks.
Wellicht een goeie tip: Open het topic dat je wilt doorspitten met de 1-999 optie, dwz je laadt alle reacties op een pagina. Gebruik vervolgens je browsertekstzoekfunctie en voer daar het/de sleutelwoord/(en) in. Dat heb ik zelf talloze keer gedaan.
Deze tip onderaan de OP plaatsen?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het is vrij simpel eigenlijk. Ieder vol topic met 13 pagina's. heeft ongeveer 10 posts die bronnen bevatten of feiten of onderbouwde argumenten. De rest is geklets of speculatie. Daarom ook hebben wij 70+ topics. in de reeks.
Wellicht een goeie tip: Open het topic dat je wilt doorspitten met de 1-999 optie, dwz je laadt alle reacties op een pagina. Gebruik vervolgens je browsertekstzoekfunctie en voer daar het/de sleutelwoord/(en) in. Dat heb ik zelf talloze keer gedaan.
Drie meisjes, van wie de langste een bril droeg en een nogal blozend gezicht had, op 1 april tegen het eind van de ochtend in Jaramillo. Not bloody likely.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:55 schreef StaceySinger het volgende:
Op de plek waar Allan Nilsen (uit Boquete) op dinsdag 3 meiden heeft zien lopen
ligt op 100 meter een- Serenity Vista Addiction Recovery Rehab Panama
Is er al eens onderzoek gedaan welke gekkies daar allemaal rondlopen ?
[ afbeelding ]
Dat zegt helaas weinig over de omstandigheden op de Mirador, 600 meter hoger.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:03 schreef ToniB het volgende:
Het weer Boquete april 2014 http://www.wunderground.c(...)401/e20140401/mdaily
. They had a Germanic appearance. At least one had a small backpackquote:Op donderdag 4 september 2014 15:15 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Drie meisjes, van wie de langste een bril droeg en een nogal blozend gezicht had, op 1 april tegen het eind van de ochtend in Jaramillo. Not bloody likely.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |