abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144161602
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Vandaar ook mijn reactie dat zo'n absurde schrijfwijze (en al die uitingen) diegene z'n geloofwaardigheid geen goed doet. Tijd dat hier een incheckbalie komt! Zonder cloons, geen trolls en alleen nog serieuze bijdragen!
ik ben voor.
pi_144161831
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:51 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Vandaar ook mijn reactie dat zo'n absurde schrijfwijze (en al die uitingen) diegene z'n geloofwaardigheid geen goed doet. Tijd dat hier een incheckbalie komt! Zonder cloons, geen trolls en alleen nog serieuze bijdragen!
Of gewoon eerst nadenken voor men op verzenden drukt.
  donderdag 4 september 2014 @ 10:13:54 #253
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144162028
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:21 schreef Rowlf het volgende:
Maar dat mensen bij gebrek aan aanwijzingen en aanknopingspunten dan maar in het wildeweg gaan speculeren over in mijn ogen onzinnige scenario's waar geen enkele aanwijzing voor is vind ik niet erg respectvol naar de nabestaanden. Sterker nog, als ik de familie was zou ik onderzoeksresultaten en foto's ook niet bekend maken als ik zo nu en dan het niveau zie waarop de zolderkamerspeurders hun 'bijdragen' leveren. :r
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Lavenderr het volgende:
Heb teruggelezen en ik wil toch graag wat terughoudendheid vragen van de posters. Gisteren vond men dat er sprake was van laster toen iemand de speurtocht van de ouders te ver vond gaan.
Dit ging vele malen verder-@suddenintuition- en 's nachts met een dronken hoofd dit soort dingen hier neerpleuren lijkt me voor de ouders stukken vervelender om te lezen.
:Y
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 4 september 2014 @ 10:27:36 #254
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144162348
Nu ook op nieuws.nl (De video eronder is oud.)

'Weer mogelijke resten Kris en Lisanne gevonden'

Indianen hebben in Panama wederom botresten gevonden die mogelijk van de omgekomen Kris Kremers en Lisanne Froon zijn. Dat schrijven lokale media op gezag van de Panamese justitie.
Het OM stelt dat de resten vrijdag zijn gevonden in het westen van Panama waar ook eerder stoffelijke overschotten van de vrouwen werden aangetroffen. DNA-onderzoek moet nu uitwijzen of ook deze botten van de Nederlanders zijn.

Kremers en Froon werden op 1 april rond het plaatsje Boquete voor het laatst gezien, waarna grote zoekacties werden opgestart. In juni werd duidelijk dat de twee om het leven zijn gekomen. Over de omstandigheden van hun dood bestaat echter nog onduidelijkheid.

Maandag wordt er volgens de Panamese advocaat van de familie Kremers in Panama, Enrique Arrocha, meer bekend over het onderzoek naar de mobiele telefoons, de rugzak en kleding van de twee.

http://www.nieuws.nl/alge(...)-en-Lisanne-gevonden
pi_144162845
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
Nu ook op nieuws.nl (De video eronder is oud.)

[...]

Maandag wordt er volgens de Panamese advocaat van de familie Kremers in Panama, Enrique Arrocha, meer bekend over het onderzoek naar de mobiele telefoons, de rugzak en kleding van de twee.

http://www.nieuws.nl/alge(...)-en-Lisanne-gevonden
Ik vermoed dat als toch aan een misdrijf gedacht wordt, we niets te horen krijgen "in het belang van het onderzoek". Als een verdwaalscenario ook maar enigszins kan worden onderbouwd met (misschien wel gefabriceerd) bewijsmateriaal danwel echt bewijs of aanknopingspunten dan 'lekt' Panama dat bliksemsnel naar de pers.

Waarheidsvinding is niet het doel van Panama, het is het terugwinnen van het vertrouwen van de tourist. Voor de nabestaanden moet dat een zeer wrang idee zijn. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 10:50:28 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 11:10:47 #256
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144163326
Ik denk dat de nieuwe gegevens sowieso bliksemsnel naar de pers lekken. De eerste DNA-resultaten kwamen ook voor de persconferentie al in het nieuws.
Er werken een hoop mensen bij het Panamese OM. En er staat al een fles Abuelo Gran Reserva klaar voor de eerste die lekt. 8-)
  donderdag 4 september 2014 @ 11:26:42 #257
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144163624
"Alles wat in Nederland was over de verdwijning van de vrouwen, ligt nu daar', aldus een woordvoerster van het OM."

http://volkskrant.nl/vk/m(...)avigationItemId=2664
pi_144163843
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 03:12 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja de metadata van de helft van de foto's heeft dit veld gekregen. Dus nog voor dat de rugzak met de complete inhoud in Nederland aankwam, hebben de Panamezen dus toch voor zichzelf al die camera leeggetrokken...

Dus kunnen ze ook, als ze kwaad willen en het op een verdwaling gooien, zijnde beter voor het toerisme etc. EXIF velden aanpassen... het zou gewoon onaangeroerd moeten zijn geweest, nu blijft die verdenking staan..
Ik ga er vanuit dat NFI gewoon over de bronfoto's beschikken in het originele formaat danwel zelf de foto's nog een keer van de camera afhalen.

De foto's die wij nu hebben gezien (ivm lekken van de media) zijn volgens mij gewoon geopend en opnieuw opgeslagen in een kleiner formaat ivm verspreiding. Foto's van 4 MB (of meer) per stuk doorsturen naar de media over die jaren 80 internetverbinding in Panama schiet namelijk niet echt op.
  donderdag 4 september 2014 @ 11:40:02 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144163933
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
"Alles wat in Nederland was over de verdwijning van de vrouwen, ligt nu daar', aldus een woordvoerster van het OM."

http://volkskrant.nl/vk/m(...)avigationItemId=2664
die link werkt niet bij mij, kom op een forbidden page.
pi_144164306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 01:47 schreef Za het volgende:

[..]

Die foto's zijn toch gelekt naar de media ook zonder goedkeuring van de ouders van Kris?
Het zou me niet verbazen dat pa Kremers de foto's zelf heeft gelekt aan de pamaneese media. Want als de foto's daar gedownload en gelekt zouden zijn, zouden er meer foto's in hun bezit moeten zijn en waarom zouden ze die dan niet op het net knallen?
pi_144164375
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:55 schreef ToniB het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen dat pa Kremers de foto's zelf heeft gelekt aan de pamaneese media. Want als de foto's daar gedownload en gelekt zouden zijn, zouden er meer foto's in hun bezit moeten zijn en waarom zouden ze die dan niet op het net knallen?
Mij ook niet of hun advocaat. Dat zou ook verklaren waarom de foto's van Lisanne niet gelekt zijn. Ik denk niet dat de één of andere Panamees daar rekening mee zou gaan houden.
pi_144164542
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 11:55 schreef ToniB het volgende:

[..]

kan ja ,dan blijft de zaak aandacht trekken
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144164569
ik had nog een vraag ivm met die foto van die gids, Plinio?(ben even zijn naam kwijt) maar die ook een foto bovenop de Mirador heeft gemaakt. Hij zegt dat die op 3 april is gemaakt. Weet iemand wat voor weer het was op 3 april? Ik probeer google maar kan niets vinden....iemand?
pi_144164651
én als hij 3 april daar was, was hij dan met F. , die was toen toch ook op de berg?
pi_144164826
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:06 schreef ToniB het volgende:
ik had nog een vraag ivm met die foto van die gids, Plinio?(ben even zijn naam kwijt) maar die ook een foto bovenop de Mirador heeft gemaakt. Hij zegt dat die op 3 april is gemaakt. Weet iemand wat voor weer het was op 3 april? Ik probeer google maar kan niets vinden....iemand?
Als je ff een stuk terug gaat zoeken vind je heel veel info, we hebben het hier al heel uitgebreid over gehad. Ik denk een 2 weken terug of zo ;)
pi_144164941
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:19 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Als je ff een stuk terug gaat zoeken vind je heel veel info, we hebben het hier al heel uitgebreid over gehad. Ik denk een 2 weken terug of zo ;)
ik lees iedere dag mee, ik weet dat jullie het over die foto hebben gehad maar heb er zeker overheen gelezen wat het weer was 3 april? Ik wil het best zelf opzoeken hoor maar kun je me een aanwijzing geven in welk topic ik moet zoeken? Of gewoon even zeggen, aangezien jij het wel weet, wat het weer was 3 april.
  donderdag 4 september 2014 @ 12:32:41 #267
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_144165123
Kan het geziek even ophouden dat iedereen alles maar moet hebben bijgelezen en had moeten weten? Dit is geen besloten CSI-vriendenclubje hoor, maar een topic op FOK! waar iedereen elk moment mag binnenvallen. En als mensen bijgepraat moeten worden, praat je ze bij. :{
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_144165154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:24 schreef ToniB het volgende:

[..]

ik lees iedere dag mee, ik weet dat jullie het over die foto hebben gehad maar heb er zeker overheen gelezen wat het weer was 3 april? Ik wil het best zelf opzoeken hoor maar kun je me een aanwijzing geven in welk topic ik moet zoeken? Of gewoon even zeggen, aangezien jij het wel weet, wat het weer was 3 april.
Nou ik zou dan ook moeten gaan zoeken want ik weet het zo ook niet. Maar we hebben het toen gehad over de foto van Lisanne op de mirador en de foto van Plinio die op 3 april gemaakt zou zijn. En de exact gelijke achtergrond, fotopunt, camerahoogte enz. En dat de foto van Plinio zeer kort voor of na de eerst bekendgemaakte foto van Lisanne gemaakt moet zijn. Mr. Ping heeft de foto's toen over elkaar gelegd. 2 of 3 weken geleden, maar ik weet niet exact de #nr. Kun je zoeken bij mijn posts en van mr. Ping, foto's van Lisanne op de mirador
pi_144165166
quote:
14s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan het geziek even ophouden dat iedereen alles maar moet hebben bijgelezen en had moeten weten? Dit is geen besloten CSI-vriendenclubje hoor, maar een topic op FOK! waar iedereen elk moment mag binnenvallen. En als mensen bijgepraat moeten worden, praat je ze bij. :{
dan praat jij ze toch even bij !
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144165175
quote:
Het is een tip om heel veel info hierover te vinden. We hebben het daar weken over gehad, ik ga echt niet alles nu even over doen.
pi_144165206
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:35 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het is een tip om heel veel info hierover te vinden. We hebben het daar weken over gehad, ik ga echt niet alles nu even over doen. Iedereen is vrij om zelf alles op te zoeken hierover, maar het is erg veel werk. Vandaar de tip om terug te zoeken.
pi_144165209
quote:
dank je
  donderdag 4 september 2014 @ 12:36:35 #273
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144165210
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dan praat jij ze toch even bij !
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144165242
quote:
Dat is helemaal prima hoor. Maar het kost de vaste users evenveel moeite als die voorbijgangers om linkjes e.d. terug te zoeken. Een eenvoudige vraag, oké, maar als het om linkjes gaat of het een stortvloed wordt aan vragen of een discussie die al meerdere malen uitentreuren is gevoerd opnieuw opstarten, dan is een antwoord dat ze het even zelf op moeten zoeken imho logisch en niet bot. Zij hebben geen recht op de tijd van de vaste users.
pi_144165290
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 12:36 schreef ToniB het volgende:

[..]

dank je
En wat dachten jullie ervan om zelf eens weken, sommigen hier zelfs maanden te steken in het zoeken van achtergrond info? In plaats om hier alleen maar vragen neer te plempen en antwoorden te verwachten? Ik zou zeggen, zoek t ff uit, ik ben geen secretaresse. Als de vraag eenvoudig te beantwoorden is doe ik dat, maar in dit geval is dat niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')