Je kunt het in ieder geval mooi vinden op foto's and suchquote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Als ik er nooit wat mee gedaan heb, hoe weet ik dan of ik er van hou
Later kwam iemand met dat het in ieder geval een tertiaire kleur zou moeten zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks lavendel?
Dat klinkt veel en veel te braaf!
Natuurlijk, maar dan heb je er geen reet aanquote:Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef STING het volgende:
Je kunt het in ieder geval mooi vinden op foto's and such
Je moet sowieso weinig reet hebben wil je er in leer of latex nog aantrekkelijk uit zienquote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan heb je er geen reet aan
Ik voel me vandaag okergeel met hintjes van taupe!quote:
Dat weet je helemaal nietquote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan heb je er geen reet aan
Ik heb daar een rode associatie bij.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Ik pak er wel even een muur bij waar we ze tegen aan kunnen zetten.
Ik voel me vandaag roze, huidroze, niet gayrozequote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag okergeel met hintjes van taupe!
Op zich mag je best wat reet hebben. WEinig reet ziet er ook niet uitquote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Je moet sowieso weinig reet hebben wil je er in leer of latex nog aantrekkelijk uit zien
Huidroze is zo relatief he. Is dat bleekroze, oudroze, zalmroze, tauperoze? Wees toch eens specifiek! Je sluit alleen gayroze uit en eventueel fuchsia!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag roze, huidroze, niet gayroze.
Nou als mijn vriend enorm aan de knoflook heeft gezeten dan heb ik wel eens geen zin om mijn tong er in te hangen hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap het zeuren over dat van knoflook je uit je bek gaat stinken echt niet. Nou ja, vooral mensen die het dan niet doen, want ik wil nog zoenen vanavond. Of denken dat iemand dan niet meer wil zoenen.
Ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt die niet meer wil zoenen met iemand nadat die andere iets met knoflook heeft gehad.
Ik hoor heel veel mensen die zich er druk om maken, vrijwel iedereen. Maar niemand hoor ik zeggen: als iemand knoflook op heeft, zoen ik niet meer.
Jaquote:
Wie weet heb ik wel alleen maar heel brave seksquote:Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks lavendel?
Dat klinkt veel en veel te braaf!
Als ik vraag of je van leer houdt, hoeft dat niet automatisch in te houden dat je het draagt ofzo.quote:
Er is maar 1 roze, net als 1 blauw en rood en geel en groenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huidroze is zo relatief he. Is dat bleekroze, oudroze, zalmroze, tauperoze? Wees toch eens specifiek! Je sluit alleen gayroze uit en eventueel fuchsia!MANNEN!
Ik bedoel meer dat ik er geen reet aan heb als ik eventuele plaatjes leuk vind ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef STING het volgende:
Als ik vraag of je van leer houdt, hoeft dat niet automatisch in te houden dat je het draagt ofzo.
Cue_ d'r schuld. Die vond seks geel. GEEL! Als Babs dat nou zou zeggen!quote:
Ik vond zwart! Van die gasten vonden het geel!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue_ d'r schuld. Die vond seks geel. GEEL! Als Babs dat nou zou zeggen!
Doet me meteen denken aan die zakdoekjes in je broekzak van vroegah.
Ah, ok, ik dacht alquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik bedoel meer dat ik er geen reet aan heb als ik eventuele plaatjes leuk vind ofzo
Dat dus. Of gerookt heeft. Graadje erger nog.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als mijn vriend enorm aan de knoflook heeft gezeten dan heb ik wel eens geen zin om mijn tong er in te hangen hoor
kan echt onwijs stinken
Nee. Want zodra die blinddoek omgaat....... BANZAAAAAAIIII!quote:Wie weet heb ik wel alleen maar heel brave seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |