Je kunt het in ieder geval mooi vinden op foto's and suchquote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Als ik er nooit wat mee gedaan heb, hoe weet ik dan of ik er van hou
Later kwam iemand met dat het in ieder geval een tertiaire kleur zou moeten zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks lavendel?
Dat klinkt veel en veel te braaf!
Natuurlijk, maar dan heb je er geen reet aanquote:Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef STING het volgende:
Je kunt het in ieder geval mooi vinden op foto's and such
Je moet sowieso weinig reet hebben wil je er in leer of latex nog aantrekkelijk uit zienquote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan heb je er geen reet aan
Ik voel me vandaag okergeel met hintjes van taupe!quote:
Dat weet je helemaal nietquote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan heb je er geen reet aan
Ik heb daar een rode associatie bij.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Ik pak er wel even een muur bij waar we ze tegen aan kunnen zetten.
Ik voel me vandaag roze, huidroze, niet gayrozequote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag okergeel met hintjes van taupe!
Op zich mag je best wat reet hebben. WEinig reet ziet er ook niet uitquote:Op woensdag 3 september 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Je moet sowieso weinig reet hebben wil je er in leer of latex nog aantrekkelijk uit zien
Huidroze is zo relatief he. Is dat bleekroze, oudroze, zalmroze, tauperoze? Wees toch eens specifiek! Je sluit alleen gayroze uit en eventueel fuchsia!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag roze, huidroze, niet gayroze.
Nou als mijn vriend enorm aan de knoflook heeft gezeten dan heb ik wel eens geen zin om mijn tong er in te hangen hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap het zeuren over dat van knoflook je uit je bek gaat stinken echt niet. Nou ja, vooral mensen die het dan niet doen, want ik wil nog zoenen vanavond. Of denken dat iemand dan niet meer wil zoenen.
Ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt die niet meer wil zoenen met iemand nadat die andere iets met knoflook heeft gehad.
Ik hoor heel veel mensen die zich er druk om maken, vrijwel iedereen. Maar niemand hoor ik zeggen: als iemand knoflook op heeft, zoen ik niet meer.
Jaquote:
Wie weet heb ik wel alleen maar heel brave seksquote:Op woensdag 3 september 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks lavendel?
Dat klinkt veel en veel te braaf!
Als ik vraag of je van leer houdt, hoeft dat niet automatisch in te houden dat je het draagt ofzo.quote:
Er is maar 1 roze, net als 1 blauw en rood en geel en groenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huidroze is zo relatief he. Is dat bleekroze, oudroze, zalmroze, tauperoze? Wees toch eens specifiek! Je sluit alleen gayroze uit en eventueel fuchsia!MANNEN!
Ik bedoel meer dat ik er geen reet aan heb als ik eventuele plaatjes leuk vind ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef STING het volgende:
Als ik vraag of je van leer houdt, hoeft dat niet automatisch in te houden dat je het draagt ofzo.
Cue_ d'r schuld. Die vond seks geel. GEEL! Als Babs dat nou zou zeggen!quote:
Ik vond zwart! Van die gasten vonden het geel!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue_ d'r schuld. Die vond seks geel. GEEL! Als Babs dat nou zou zeggen!
Doet me meteen denken aan die zakdoekjes in je broekzak van vroegah.
Ah, ok, ik dacht alquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik bedoel meer dat ik er geen reet aan heb als ik eventuele plaatjes leuk vind ofzo
Dat dus. Of gerookt heeft. Graadje erger nog.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als mijn vriend enorm aan de knoflook heeft gezeten dan heb ik wel eens geen zin om mijn tong er in te hangen hoor
kan echt onwijs stinken
Nee. Want zodra die blinddoek omgaat....... BANZAAAAAAIIII!quote:Wie weet heb ik wel alleen maar heel brave seks
Jij houdt van leer?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef STING het volgende:
Ah, ok, ik dacht al
Nou ja, een mens kan dromen he
That's where you're wrong thioughquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is maar 1 roze, net als 1 blauw en rood en geel en groen.
Kan er geen brave banzaaaiii?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Of gerookt heeft. Graadje erger nog.
[..]
Nee. Want zodra die blinddoek omgaat....... BANZAAAAAAIIII!
Ik heb geen associatie met een bepaalde kleur bij sex, gelukkig maarquote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cue_ d'r schuld. Die vond seks geel. GEEL! Als Babs dat nou zou zeggen!
Doet me meteen denken aan die zakdoekjes in je broekzak van vroegah.
Allebei te overleven als de ander lekker genoeg isquote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Nee. Want zodra die blinddoek omgaat....... BANZAAAAAAIIII!
Daarom doe ik e rniet aan.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er?
'Niks'
Mooi, ik ga bier zuipen met m'n maten
'Ja... maar..'
Wat? Er was toch niks, ajo!
Vrouwen
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er?
'Niks'
Mooi, ik ga bier zuipen met m'n maten
'Ja... maar..'
Wat? Er was toch niks, ajo!
Vrouwen
Dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 3 september 2014 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen leer in m'n kledingkast
Ik heb 2 heel leuke leren rokjesquote:Op woensdag 3 september 2014 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
I am saved, steekt er nog eentje opquote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er moeten vrouwen zijn die ook zo denken, het moet gewoon, het MOET hoor je!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom doe ik e rniet aan.
Wat is er?
'Niks'
Mooi, neuken?
"Oke"
Wat t geneuk is Seam Foam?quote:
Enkel fokstersquote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Er moeten vrouwen zijn die ook zo denken, het moet gewoon, het MOET hoor je!![]()
.
Nee. Kan niet.quote:
Its good to be a manquote:
Ongetwijfeld, net als al het andere in de wereld dat ooit is uitgevonden trouwensquote:Op woensdag 3 september 2014 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat t geneuk is Seam Foam?
Sea foam ken ik wel.
En strawberry is ook kei fout. Man man man, amateurs.
Zeker door hetero's gemaakt?
En dus moeten sommige mensen gewoonweg niet te veel knoflook etenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allebei te overleven als de ander lekker genoeg is.
Nee, maar andersom wellicht wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb geen associatie met een bepaalde kleur bij sex, gelukkig maar
Ik welquote:Op woensdag 3 september 2014 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een gevalletje, liever niet maar geen dealbreaker.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dus moeten sommige mensen gewoonweg niet te veel knoflook eten
Waar komt die 16 vandaan dan?quote:
Nee, die ook niet, ik spreek uit ervaringquote:
De liegertsquote:Op woensdag 3 september 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die ook niet, ik spreek uit ervaring.
Was dat nou nodig?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar andersom wellicht wel.
Zoals de klur buin. Of geel.
Tenzij jij de rook door je lul weer uitblaast heb ik er niet altijd last vanquote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I am saved, steekt er nog eentje op
Ik heb ze nog niet allemaal gehad hoorquote:
Er moet helemaal niks, want dan is de motivatie voor de keuze homo te worden niet veel meer waard!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er moeten vrouwen zijn die ook zo denken, het moet gewoon, het MOET hoor je!![]()
.
Nog nietquote:Op woensdag 3 september 2014 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze nog niet allemaal gehad hoor.
Lang geleden kende ik er een paar.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die ook niet, ik spreek uit ervaring.
Oh, nou is het opeens wel een keuzequote:Op woensdag 3 september 2014 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er moet helemaal niks, want dan is de motivatie voor de keuze homo te worden niet veel meer waard!
Dit zijn van die debiele histor namen man. Sea Foam... doe normaalquote:Op woensdag 3 september 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, net als al het andere in de wereld dat ooit is uitgevonden trouwens.
Crap...quote:Op woensdag 3 september 2014 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij jij de rook door je lul weer uitblaast heb ik er niet altijd last van
Lijkt me ook niet zo'n heel goed plan eigenlijkquote:
Tis wel een hele uitdagingquote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me ook niet zo'n heel goed plan eigenlijk.
Dat is 1 van mijn dagelijkse doelen hier: Jullie de meest vreselijke MI's gevenquote:
En niet te vergeten deels zwaar illegaal tegenwoordigquote:
Nouja 18+ fok danquote:Op woensdag 3 september 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
En niet te vergeten deels zwaar illegaal tegenwoordig.
Things change.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn 16 kleuren. EGA. De rest is verzonnen.
Shht, don't tell anyone!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nou is het opeens wel een keuze.
Ik zeg nietsquote:
Bitch...quote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 1 van mijn dagelijkse doelen hier: Jullie de meest vreselijke MI's geven
No, things don't changequote:Op woensdag 3 september 2014 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Things change.
Maar met die histor libella zeverzweefkleuren lijst van hierboven kan ik ook werkelijk niks
Hallo, why would we?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niets.
Kan je ook weer terugswitchen dan?
Dat is een correcte aanname.quote:
Ja, weet ik het, als het toch niet bevalt, soort niet goed geld terug regeling zou ik wel verwachten. Straks vind ik het niets, ben ik opeens de rest van mijn leven homo, das niet eerlijkquote:
Yes they do, Drax the Destroyer!quote:
Once you go gay, you can't stay away!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, weet ik het, als het toch niet bevalt, soort niet goed geld terug regeling zou ik wel verwachten. Straks vind ik het niets, ben ik opeens de rest van mijn leven homo, das niet eerlijk.
Ik vond t een leuk artikeltjequote:
Once you go straight, you've got it madequote:Op woensdag 3 september 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Once you go gay, you can't stay away!
Once you go black, you're in a wheelchair honey.
Once you only have white, you'll always have spijt!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Once you go straight, you've got it made.
Once you go straight, you're ready for jailbait.
Once you, oh fuck it, geen zin meerquote:Op woensdag 3 september 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Once you only have white, you'll always have spijt!
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Once you only have white, you'll always have spijt!
Weet je Trekkie dat ook?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Once you, oh fuck it, geen zin meer.
Neuken dan maar?.
Hij begint t te vermoeden jaquote:
T minus 3 weeks aaaaaand its overquote:
Wel makkelijk waarschijnlijk ook, met "make it so" kun je waarschijnlijk alles van hem gedaan krijgenquote:
It hasn't even started yet!!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T minus 3 weeks aaaaaand its over
"Lick mah leather boots! Make it so! Resistance is futile!"quote:Op woensdag 3 september 2014 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Wel makkelijk waarschijnlijk ook, met "make it so" kun je waarschijnlijk alles van hem gedaan krijgen
Thanks, nu zit ik in mijn hoofd allerlei star trek uitsparken te vertalen naar sexquote:Op woensdag 3 september 2014 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Wel makkelijk waarschijnlijk ook, met "make it so" kun je waarschijnlijk alles van hem gedaan krijgen
Make me cum!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Lick mah leather boots! Make it so! Resistance is futile!"
Ik wist niet eens dat t star trek was. Ik gokte t slechts.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks, nu zit ik in mijn hoofd allerlei star trek uitsparken te vertalen naar sex
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Lick mah leather boots! Make it so! Resistance is futile!"
Tie me up Scotty!quote:
Raise shields, cover me, I'm going inquote:
Gelukkig niet johquote:Op woensdag 3 september 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Once you go black, you're in a wheelchair honey.
Ik ben na m'n eerste gestopt. Vond het toen heel mooi, daarna een stuk minder.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ooit maar 1 keer met een donker meisje gezoend, een FOK!ster, dat was het.
Ik heb ook maar 1 keer wat met een donker meisje gedaan. Kennelijk niet mijn ding.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ooit maar 1 keer met een donker meisje gezoend, een FOK!ster, dat was het.
Er is ook niets mis mee hoor, ik word er alleen niet zo door aangetrokken.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben na m'n eerste gestopt. Vond het toen heel mooi, daarna een stuk minder.
Al was hij niet heel bijzonder maarja tiener en naief he
Dit dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook niets mis mee hoor, ik word er alleen niet zo door aangetrokken.
Same here.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook niets mis mee hoor, ik word er alleen niet zo door aangetrokken.
Mwah, dat valt wel mee in mijn wijk, half half is het zo'n beetjequote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Same here.
Daarom woon ik wel een beetje in de verkeerde wijk
Vroeger zag ik Ashley wel zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen nee zou zeggen tegen bijvoorbeeld Halle Berry. Maar die zie ik meer als halfbloedje.
Plus misschien wel de enige vrouw met een kort kapsel waarvan ik denk prima.
Yo home to bel aaaair!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Vroeger zag ik Ashley wel zitten
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ze er nu uitziet
Zij was wel schattig iddquote:Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Emma Watson zou ik ook niet wegsturen ook al heeft ze nu kort haar.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:52 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen nee zou zeggen tegen bijvoorbeeld Halle Berry. Maar die zie ik meer als halfbloedje.
Plus misschien wel de enige vrouw met een kort kapsel waarvan ik denk prima.
Jammer van de make-up, maar de meeste artiesten hebben op die fotoshoots 6 lagen teveel make-up.quote:
Nu ik haar fappening pic heb gezien zeker niet nee!quote:Op woensdag 3 september 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Emma Watson zou ik ook niet wegsturen ook al heeft ze nu kort haar.
Lelijkste is dat je enorm veel verschil ziet tussen hoofd en lichaam/handen enzo.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:57 schreef STING het volgende:
Jammer van de make-up, maar de meeste artiesten hebben op die fotoshoots 6 lagen teveel make-up.
Die was nep toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu ik haar fappening pic heb gezien zeker niet nee!
Misschien wel, ik prefereer te denken dat hij echt isquote:
Ik alleen nog maar met blanke meiden.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Bewust of..?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik alleen nog maar met blanke meiden.
Nou ja, ik dus ook, want 1 is geen resultaatquote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan ook gewoon je smaak zijn idd. Vind t altijd weer wat ver gaan als mensen bij "No Asians" op Grindr of zo gana roepen dat het racism is. Nee. Het is je smaak. Da's wat anders. Je zegt toch niet dat die mensen minder zijn? Je valt er qua uiterlijk gewoonweg niet zo op. Kan toch?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat moet je met de Muff van Duff dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
Toch jammer dat ik bij dat hele fappening gedoe Hillary Duff niet gezien heb
Da's een rode loper foto, geen foto shootquote:Op woensdag 3 september 2014 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
Jammer van de make-up, maar de meeste artiesten hebben op die fotoshoots 6 lagen teveel make-up.
Of Natalie Portmanquote:Op woensdag 3 september 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
Toch jammer dat ik bij dat hele fappening gedoe Hillary Duff niet gezien heb
Dat bedoelde ik ook, sorryquote:Op woensdag 3 september 2014 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een rode loper foto, geen foto shoot![]()
Da ziedde toch?! Barbaar!
Curiosity en ik vond haar altijd wel lekkerquote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat moet je met de Muff van Duff dan?
De Poort van Portman?quote:
Dat lijkt me nou echt een uber brave vrouw.quote:
Ja, mij ookquote:Op woensdag 3 september 2014 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt een uber brave vrouw.
Ja is ze niet Drs ofzo, iets met een universiteit?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, mij ooken nog intelligent ook.
Je zegt het alsof het iets vies isquote:
Juist nietquote:Op woensdag 3 september 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het iets vies is
Ja, ik vind dat bij seksuele voorkeur echt geen racisme, als je zegt niet op blond te vallen is het toch ook prima?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook gewoon je smaak zijn idd. Vind t altijd weer wat ver gaan als mensen bij "No Asians" op Grindr of zo gana roepen dat het racism is. Nee. Het is je smaak. Da's wat anders. Je zegt toch niet dat die mensen minder zijn? Je valt er qua uiterlijk gewoonweg niet zo op. Kan toch?
Ja hallo, dat ben ik ook. Dat zegt niets.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is ze niet Drs ofzo, iets met een universiteit?
Inderdaad, anders zou het racisme zijn als je bijvoorbeeld zegt dat je motown muziek niks aan vind.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat bij seksuele voorkeur echt geen racisme, als je zegt niet op blond te vallen is het toch ook prima?
Het wordt natuurlijk wat anders ajs je t brengt met "Gadverdamme, die roetmoppen. nee niks voor mij!" of "Voor geen goud steek ik m'n leuter in de spleet van een spleetoog!".quote:Op woensdag 3 september 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat bij seksuele voorkeur echt geen racisme, als je zegt niet op blond te vallen is het toch ook prima?
Dat zeg je alleen maar omdat t neger muziek is!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zou het racisme zijn als je bijvoorbeeld zegt dat je motown muziek niks aan vind.
Ze is afgestudeerd aan Harvard. Klein verschilquote:Op woensdag 3 september 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat ben ik ook. Dat zegt niets.
Motown muziek is goede muziekquote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat t neger muziek is!
Ja ok, maar zover ga ik niet, ik sluit het niet uit, maar over het algemeen kom ik niet zoveel donkere vrouwen tegen, paar op mijn werk.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk wat anders ajs je t brengt met "Gadverdamme, die roetmoppen. nee niks voor mij!" of "Voor geen goud steek ik m'n leuter in de spleet van een spleetoog!".
Da's de naamquote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze is afgestudeerd aan Harvard. Klein verschil
Tuurlijk jongen.quote:
Nou, ik vraag t me serieus wel af hoor, of Nederlandse universitaire opleidingen zo veel onder zouden doen voor een Oxford, Harvard of Stanford. Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen.
*aait over bol*
Het heeft veel gewicht op een cv, dus er zal wel een reden voor zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik vraag t me serieus wel af hoor, of Nederlandse universitaire opleidingen zo veel onder zouden doen voor een Oxford, Harvard of Stanford. Ik heb geen idee.
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het maakt voor je CV uit dat je een rijke papa hebtquote:Op woensdag 3 september 2014 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het heeft veel gewicht op een cv, dus er zal wel een reden voor zijn denk ik.
Ow.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NeeJe MOET iedere vrouw, welke huidskleur of formaat dan ook lekker vinden!
Omdat t een naam heeft. Zegt nog niets over de kwaliteit.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het heeft veel gewicht op een cv, dus er zal wel een reden voor zijn denk ik.
Gelukkig kan elke mongool aangenomen worden voor de beste universiteiten ter wereld, als je maar geld hebt blijkbaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het maakt voor je CV uit dat je een rijke papa hebtDe wereld zit maar raar in elkaar
Ik ook?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NeeJe MOET iedere vrouw, welke huidskleur of formaat dan ook lekker vinden!
Zelfs ik heb een studie afgerond.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat t een naam heeft. Zegt nog niets over de kwaliteit.
Ik ben een slecht mensquote:Op woensdag 3 september 2014 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat ook, want leeftijdsdiscriminatie. Het is al erg genoeg dat je alleen op vrouwen valt.
Genderdiscriminatie heeft niets met ras te makenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard, homo's zijn de grootste racisten die er zijn!
Veeg je dot af met een maandverbandje and cheer up, will ya?quote:
Dat is het ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Veeg je dot af met een maandverbandje and cheer up, will ya?
Stop er eens een paar tussen je vingers danquote:Op woensdag 3 september 2014 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
En ik gebruik tampons
Maar een chinees met een klein piemeltje doe je wel?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Genderdiscriminatie heeft niets met ras te maken
Ik mot geen enkele punani, in welke kleur dan ook!
Niet mijn directe voorkeur nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar een chinees met een klein piemeltje doe je wel?
Ik kon het niet latenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mijn directe voorkeur nee.
Met je vooroordeel
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik al op, tot het misselijke toe
Vooroordelen komen ergens vandaanquote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet mijn directe voorkeur nee.
Met je vooroordeel
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:
In elk vooroordeel zit absoluut een kern van waarheid in
Kij kalleen maar naar de porno!
Als porno de waarheid is hebben alle aziaten heuele scherpe blokkige geslachtsorganenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Als we porno als de waarheid gaan zien dan hebben we idd allemaal een e-penis van 25cm
"kern van waarheid" !quote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Als we porno als de waarheid gaan zien dan hebben we idd allemaal een e-penis van 25cm
Gister schat, dat was gisterquote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Hadden we het hier net nog over, pubers die alles leren via porno.
Jaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Als porno de waarheid is hebben alle aziaten heuele scherpe blokkige geslachtsorganen
Nee, hier net IRL op de afdeling, meisje van de supportdesk kwam even buurtenquote:
Dat telt niet. is via viaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hier net IRL op de afdeling, meisje van de supportdesk kwam even buurten.
Porno is de waarheid. Sorry.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Als porno de waarheid is kan ik er geen reet van, er wordt wel geluid gemaakt maar die enorme uitschreeuwende orgasmes is me nog nooit gelukt.
Aan porno zit amper een kern van waarheid, geslachtsgrootte gewijs.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"kern van waarheid" !
Daarbij klopt het gewoon dat de blanke man een grotere heeft dan een aziatische. En de porno toont dat ook
Gaat het daar ooit wel es niet over dan?quote:
1 vinger. 1 vinger heb ik maar extra nodig!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Als porno de waarheid is kan ik er geen reet van, er wordt wel geluid gemaakt maar die enorme uitschreeuwende orgasmes is me nog nooit gelukt.
Gister ging t over seks, geen pornoquote:Op woensdag 3 september 2014 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat het daar ooit wel es niet over dan?
Het komt redelijk overeen met wat ik heb meegemaakt in bed eigenlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Aan porno zit amper een kern van waarheid, geslachtsgrootte gewijs.
Dat is hetzelfde als de kern van waarheid van cupgrootte afleiden van porno
O ik zeg niet dat ik de vooroordelen niet beaamquote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt redelijk overeen met wat ik heb meegemaakt in bed eigenlijk
Ik bedoelde dat ik nog nooit zo'n amerikaanse achterlijk hard schreeuwende griet heb meegemaaktquote:Op woensdag 3 september 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1 vinger. 1 vinger heb ik maar extra nodig!
Maak je ook zoveel geluid ja?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zij stond aan de wieg van het spreekwoord 'gillen als een speenvarken'.quote:
Ah ja maar voor mij komt dat op het zelfde neerquote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister ging t over seks, geen porno
Uhuh, dat zal welquote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah ja maar voor mij komt dat op het zelfde neerAlle seks waar ik bij betrokken ben is kei harde porno
En daarnet was alles lavendel!!!!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah ja maar voor mij komt dat op het zelfde neerAlle seks waar ik bij betrokken ben is kei harde porno
Ik dacht dat alleen mannen aan grootspraak dedenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Over het algemeen geldt het omgekeerde bij personen die zo opscheppen over hun seksleven.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Lavendel pornoquote:
Try mequote:
Nog nooit die foto's van rhu met de voorbinddildo gezien?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:29 schreef STING het volgende:
Ik dacht dat alleen mannen aan grootspraak deden
Interessant, met het oog op die voorbinddildo.quote:
rhu.rar?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog nooit die foto's van rhu met de voorbinddildo gezien?
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interessant, met het oog op die voorbinddildo.
Precies, binnen niet al te lange tijd met filmpjes van HW terwijl 'ie pornogewijs gilt en kreunt terwijl hij anaal wordt genomen.quote:
Jajaquote:
Of ik nou met Ang3l flirt of met iemand met een voorbinddildo, resultaat is hetzelfdequote:Op woensdag 3 september 2014 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interessant, met het oog op die voorbinddildo.
nee, dat is mijn tekst in dezequote:
The Fappening, part IIquote:Op woensdag 3 september 2014 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, binnen niet al te lange tijd met filmpjes van HW terwijl 'ie pornogewijs gilt en kreunt terwijl hij anaal wordt genomen.
Blijkbaar bestaat er toch zoiets als teveel man zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Of ik nou met Ang3l flirt of met iemand met een voorbinddildo, resultaat is hetzelfde.
Tja als dat je ding is zou ik toch voor Angel gaan, hij heeft net wat meer ervaring gok ik hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of ik nou met Ang3l flirt of met iemand met een voorbinddildo, resultaat is hetzelfde.
Mwah, dan houd ik het toch maar bij Jennifer Lawrence denk ik.quote:
Voorlopig blijft het op beide fronten stil, ik durf niet bij Angel en Rhu niet bij mij, dus status quoquote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar bestaat er toch zoiets als teveel man zijn.
Tja, moet jij maar meer met mij flirten ipv andersomquote:Op woensdag 3 september 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is mijn tekst in deze.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig blijft het op beide fronten stil, ik durf niet bij Angel en Rhu niet bij mij, dus status quo.
Ik ben zelf nog veel maagdelijker op dat gebied hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja als dat je ding is zou ik toch voor Angel gaan, hij heeft net wat meer ervaring gok ik haha
Ja 2 maagden geeft alleen maar gestuntel. Wil Angel die je gerust kan stellen met opmerkingen als 'niet zeuren, ik doe dit elke dag minstens 3x en ze gaan nooit kapot'quote:Op woensdag 3 september 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog veel maagdelijker op dat gebied hoor.
Ang3l (g)leidt jullie er wel door heen. Voor je het weet is HW het middelpunt van een flinke sandwichpartij.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ja 2 maagden geeft alleen maar gestuntel. Wil Angel die je gerust kan stellen met opmerkingen als 'niet zeuren, ik doe dit elke dag minstens 3x en ze gaan nooit kapot'
Ik moest serieus even nadenken over welke gaten danquote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ang3l (g)leidt jullie er wel door heen. Voor je het weet is HW het middelpunt van een flinke sandwichpartij.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moest serieus even nadenken over welke gaten dan
Ik ben zo lavendel
Maak. Me. Gek.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, binnen niet al te lange tijd met filmpjes van HW terwijl 'ie pornogewijs gilt en kreunt terwijl hij anaal wordt genomen.
Neeheeee, T B V! Remember?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt deze nog aan he...quote:Op woensdag 3 september 2014 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moest serieus even nadenken over welke gaten dan
Ik ben zo lavendel
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fijn plaatje op het werk.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt deze nog aan he...
[ afbeelding ]
Da's geen Aziatisch model!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rekt t niet, dan scheurt t wel en wat gescheurd is moet GENAAID WORREEEEEE!!!!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja 2 maagden geeft alleen maar gestuntel. Wil Angel die je gerust kan stellen met opmerkingen als 'niet zeuren, ik doe dit elke dag minstens 3x en ze gaan nooit kapot'
Uitgaande van de grote mond die HW doorgaans heeft op FOK!, zou dit geen enkel probleem moeten opleveren.quote:
Ik wil geen zwarte! Dat is helemaal niet realistisch bij mij. Dan kan ik mij niet echt identificeren met mijn piemelquote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon tegen die leuke secretaresse zeggen dat jij ervoor model hebt gestaan.quote:
Je wil toch geen huigjetik spelen met een stuk rubber?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgaande van de grote mond die HW doorgaans heeft op FOK!, zou dit geen enkel probleem moeten opleveren.
Moet ik t je nou NOGMAALS uitleggen?quote:
Gewoon inbrengen tot de huig dan zie je niks meer van de kleur.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil geen zwarte! Dat is helemaal niet realistisch bij mij. Dan kan ik mij niet echt identificeren met mijn piemel
Oh ik dacht dat Angel al claim op zijn voorkant had gelegd...quote:Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgaande van de grote mond die HW doorgaans heeft op FOK!, zou dit geen enkel probleem moeten opleveren.
Dan breek je je knie manquote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik t je nou NOGMAALS uitleggen?
Wat ben jij toch een hardleerse student he. Over de knie!
Ik wil toch eentje in dezelfde kleur als ikquote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon inbrengen tot de huig dan zie je niks meer van de kleur.
Ik ben in deze enkel de opstoker, mijn persoonlijke voorkeuren staan hier volledig buiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Je wil toch geen huigjetik spelen met een stuk rubber?
Nee nee, pak jij maar de lavendellul!quote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil toch eentje in dezelfde kleur als ik
Of roze, want dat is de kleur van mijn ziel
Uhu, that's what he saidquote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben in deze enkel de opstoker, mijn persoonlijke voorkeuren staan hier volledig buiten.
Opmerkelijk dat je je drukker maakt over de kleur dan over het idee om HW er mee uit te wonen. Disturbing, yet fascinating.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil toch eentje in dezelfde kleur als ik
Of roze, want dat is de kleur van mijn ziel
Da's al meer richting Azie!quote:
Uitwonen, uitwonen, kunnen we rustig beginnen met een klein tentje opzetten ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je je drukker maakt over de kleur dan over het idee om HW er mee uit te wonen. Disturbing, yet fascinating.
"Ach, na een keer of 3 kickt je muscle memory in en kan ook jij genieten"quote:Op woensdag 3 september 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitwonen, uitwonen, kunnen we rustig beginnen met een klein tentje opzetten ofzo.
BANZAAAAAAAAAAAAAAAAIIII!quote:
Die heb ik nou nog nooit gezien...quote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, pak jij maar de lavendellul!
Om de een of andere reden weet jij het nooit echt heel aantrekkelijk te brengenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ach, na een keer of 3 kickt je muscle memory in en kan ook jij genieten"
Zo sprak Dr Angel.
Whaha nou laat er eens een analyse over mijn persoonlijkheid op los zou ik zeggenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je je drukker maakt over de kleur dan over het idee om HW er mee uit te wonen. Disturbing, yet fascinating.
Die blijft niet hangen in dat harnas hoorquote:
Je zegt veel, doet weinig. Einde analyse.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha nou laat er eens een analyse over mijn persoonlijkheid op los zou ik zeggen
Whaha dat is niet op basis van die post maar op mijn hele posthistoryquote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zegt veel, doet weinig. Einde analyse.
Een betere selling point dan "daar zit de mannelijke g-spot en die zal t orgasme minstens vertienvoudigen" kan ik je niet gevenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om de een of andere reden weet jij het nooit echt heel aantrekkelijk te brengen.
Ja, maar het klinkt altijd zo klinisch en doordachtquote:Op woensdag 3 september 2014 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een betere selling point dan "daar zit de mannelijke g-spot en die zal t orgasme minstens vertienvoudigen" kan ik je niet geven
Dat laat Angel je wel allemaal vergeten hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het klinkt altijd zo klinisch en doordacht.
Alsof er hele theorieen en handleidingen bij komen kijken, protocollen en geheime afspraken etc.
Nou ja, ik heb meer iets van, heb je spiekbriefjes nodig ofzo?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat laat Angel je wel allemaal vergeten hoor
Staat allemaal in "The gay agenda"quote:Op woensdag 3 september 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar het klinkt altijd zo klinisch en doordacht.
Alsof er hele theorieen en handleidingen bij komen kijken, protocollen en geheime afspraken etc.
Zo moeilijk is dat ding niet te vinden hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb meer iets van, heb je spiekbriefjes nodig ofzo?.
Nou is de te maken opmerking te makkelijk, maar ik zeg het toch, ik doe altijd gewoon maar wat en heb geen heel strijdplan voor ik aan de slag ga.
Mijn voorkennis is mogelijk een beetje van invloed geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha dat is niet op basis van die post maar op mijn hele posthistoryNot fair
Dan kop ik 'm ook wel in; daarom gillen de vrouwen bij jou ook niet zo als in een pornofilm.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Nou is de te maken opmerking te makkelijk, maar ik zeg het toch, ik doe altijd gewoon maar wat en heb geen heel strijdplan voor ik aan de slag ga.
ja, die verwachte ik dusquote:Op woensdag 3 september 2014 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kop ik 'm ook wel in; daarom gillen de vrouwen bij jou ook niet zo als in een pornofilm.
Wat boeit het ook, je neukt in de eerste plaats voor jezelf. Genot van de ander is niks meer dan een leuke bijkomstigheid als dat er ook is.quote:
Wat een vrouwonvriendelijke kutopmerking zeg! Dat is echt niet normaal hoor zoiets.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat boeit het ook, je neukt in de eerste plaats voor jezelf. Genot van de ander is niks meer dan een leuke bijkomstigheid als dat er ook is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Wat een vrouwonvriendelijke kutopmerking zeg! Dat is echt niet normaal hoor zoiets.Of ze nou afhaken door mijn trouwring of door zo'n opmerking. Het resultaat blijft hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Trouwring zie je hier niet en die kan afquote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze nou afhaken door mijn trouwring of door zo'n opmerking. Het resultaat blijft hetzelfde.
En betekenen tegenwoordig natuurlijk gewoon niks meerquote:Op woensdag 3 september 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwring zie je hier niet en die kan af.
Vroeger ook niet hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En betekenen tegenwoordig natuurlijk gewoon niks meer
Vrouwen genoeg die niet met je willen aanpappen als ze weten dat je bezet bent hoor. Heilige boontjes.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
En betekenen tegenwoordig natuurlijk gewoon niks meer
Ow, dat zeker, er is echt een groep vrouwen die getrouwde mannen zoekt.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen genoeg die niet met je willen aanpappen als ze weten dat je bezet bent hoor. Heilige boontjes.
Klopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ow, dat zeker, er is echt een groep vrouwen die getrouwde mannen zoekt.
Echt? Wat is het voordeel?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dat zeker, er is echt een groep vrouwen die getrouwde mannen zoekt.
Nou ja, het is een risico verminderen, die vent wil best wippen, maar gaat ook niet zo 123 weg bij zijn vrouw, dus wel de lusten, niet de lasten.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Wat is het voordeel?
Is het een soort verkapte bindingsangst?
Geen voordeel. Extra spanning of (voor je gevoel) meer moeite moeten doen. Des te leuker als t luktquote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen zijn ook wel in trek hoorquote:
Wel neuken, beperkt risico dat betreffende man plotseling in zijn hoofd krijgt dat 'ie de rest van zijn leven met jou wil doorbrengen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat is toch het leukste deel?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel neuken, beperkt risico dat betreffende man plotseling in zijn hoofd krijgt dat 'ie de rest van zijn leven met jou wil doorbrengen.
Sommigen meer dan anderen.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn ook wel in trek hoor.
Wat doet een MissMSX nog op de Second Love markt?quote:
Dat scheelt per man.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat is toch het leukste deel?
Combi van leedvermaak en het zoeken van een leuke dame voor een MVV trio met mij.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Wat doet een MissMSX nog op de Second Love markt?.
Goed dat zij de zoektocht doet danquote:Op woensdag 3 september 2014 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Combi van leedvermaak en het zoeken van een leuke dame voor een MVV trio met mij.
Ik vind eigenlijk dat ze allemaal wel gewoon alles uit hun handen laten vallen en besluiten dat ik het middelpunt van het universum benquote:
Preselectie, ik beslis.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Goed dat zij de zoektocht doet dan.
En ik blijf ook graag in die waan.quote:
Dat snap ik dan weerquote:Op woensdag 3 september 2014 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik blijf ook graag in die waan.
4 dingen gezien, allemaal belachelijk klein. En degene waar ze de link van stuurde zat er dus niet tussen.quote:
Maar aanstaande date stuurde een kort berichtje waarin ze zei zin te hebben in zaterdag, so I have that thing going for me, which is nicequote:
Klote manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |