Oogpijnquote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn buurman heeft mij gerat bij de vijf oo omdat de auto op de stoep stond tijdens uitpakken van de wagen...gevolg boete.
Dit is al een tijd geleden en sindsdien laat ik elke dag een fax van 50 pagina's naar zijn winkeladres sturen whehehe maar nu heeft hij denk ik door dat ik het geweest ben en zet ie de oud papier aldoor in mijn tuin.
quote:
Ja ik heb nu mijn webcam op mijn tuindeur gericht zodat ik bewijs heb en hem kan aangeven voor huisvredebreuk.quote:
Is streetboi IQ test. Je faalt ahahahquote:Op woensdag 3 september 2014 13:59 schreef hoink581 het volgende:
DE eerste zin heb ik 4x moeten herlezen alvorens ik het begreep.
Zal wel in De Telegraaf staan met zo een typfout.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
PAK M TERUG!
over 2 weken:
"Twee buren hebben elkaars huis opgebladen."
Ja hij is echt tokkie majaquote:
Vlak bij Den Haag.quote:
Dat zal hem leren, de vuile verrader.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik heb nu mijn webcam op mijn tuindeur gericht zodat ik bewijs heb en hem kan aangeven voor huisvredebreuk.
kan niet, politie is nooit zo snel.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn buurman heeft mij gerat bij de vijf oo omdat de auto op de stoep stond tijdens uitpakken van de wagen...gevolg boete.
Jwz. Ik heb perfecte telegraaf dyslectie.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:03 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zal wel in De Telegraaf staan met zo een typfout.
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:08 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
kan niet, politie is nooit zo snel.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |