Wat een boolshet.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want Apple heeft kwaliteit?Hoe vaak Apple wel niet op Kassa, etc voorbij is gekomen omdat direct naar de verplichtte garantie apparaten kuren vertonen.
Ik zeg niet dat ze bar-slecht zijn, maar ze zijn echt niet anders van iedere andere telefoon die hier wordt verkocht op de Nederlandse markt.
Tenzij je een ¤100 smartphone gaat vergelijken met een ¤800 smartphone.
Mijn vader van 72 heeft zonder mijn hulp een iPhone5s en een ipad Air gekocht, werkt er dagelijks mee. AppleTV heeft ie ook voor Netflix.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moeder hoeft alleen iOS te leren kennen. Is makkelijker dan Android.
Een beetje moeder kun je gerust alleen laten met een iDevice. Leren ze zo.
quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon kut 5 systemen te moeten kennen mijn linux mijn android mijn windows 7 windows 8 en fuckin apple dan nog.
Gewoon meer werk voor mij.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, boo fucking hoo. Moeilijk hoor.
Waarom zou je dat dan doen? Wordt je er voor betaald, dan moet je niet mauwen. Wordt je er niet voor betaald, moeten ze het maar lekker zelf uitzoeken als jij het niet wil. Sim-pel.quote:
Niet alleen deed Apple ONTZETTEND moeilijk over de wettelijke 2 jaar garantie op consumenten electronica die in europa verplicht is, zie dit: http://www.trosradar.nl/u(...)/garantie-bij-apple/quote:
Wat een jankerd...serieusquote:
Mijn ouders hebben een iPad. Hoef ik bijna nooit iets uit te leggen. Vader heeft een Fairphone en daar heeft hij het nog wel eens moeilijk mee. Mijn moeder krijgt binnenkort ook haar Fairphone en dat gaat een probleem worden. Mijn vader kan nog wel met computers en techniek omgaan maar mijn moeder niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn vader van 72 heeft zonder mijn hulp een iPhone5s en een ipad Air gekocht, werkt er dagelijks mee. AppleTV heeft ie ook voor Netflix.
MIjn tante heeft dus een Samsung en daar moet ie regelmatig mee aan de slag om iets voor elkaar te krijgen, gelukkig kan hij prima Googlen dus hij komt er altijd wel uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een iPad. Hoef ik bijna nooit iets uit te leggen. Vader heeft een Fairphone en daar heeft hij het nog wel eens moeilijk mee. Mijn moeder krijgt binnenkort ook haar Fairphone en dat gaat een probleem worden. Mijn vader kan nog wel met computers en techniek omgaan maar mijn moeder niet.
Maar ik heb al gezegd dat ze beter een iPhone kon kopen en ik haar niet ga helpen met haar Fairphone. Dus dat ding zie ik nog wel eens de kast in verdwijnen.
Jouw tante heeft een piemel?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn tante heeft dus een Samsung en daar moet ie regelmatig mee aan de slag om iets voor elkaar te krijgen, gelukkig kan hij prima Googlen dus hij komt er altijd wel uit.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIjn tante heeft dus een Samsung en daar moet ie regelmatig mee aan de slag om iets voor elkaar te krijgen, gelukkig kan hij prima Googlen dus hij komt er altijd wel uit.
Neequote:
Dan zegt ze ik kook ook voor jou. Of ik doe je was etc.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan doen? Wordt je er voor betaald, dan moet je niet mauwen. Wordt je er niet voor betaald, moeten ze het maar lekker zelf uitzoeken als jij het niet wil. Sim-pel.
Nee die ken ik al maar alels erbij moeten leren.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef very het volgende:
[..]
Wat een jankerd...serieus
Als je inderdaad windows 7 en windows 8 al bestempelt als elk een ander systeem dat je moet "leren" dan ben je OF een extreme poweruser OF een enorme amateur die bij elke nieuw en/of onbekende functie gelijk begint te zuchten.
Maar gezien je denkt dat je met een iPad moet "leren" omgaan denk ik het laatste
Op het moment dat een Apple product binnen twee jaar stuk gaat, buiten uw schuld, krijg je volgens Apple slechts 1 jaar fabrieksgarantie. Dat is in strijd met de wet.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet alleen deed Apple ONTZETTEND moeilijk over de wettelijke 2 jaar garantie op consumenten electronica die in europa verplicht is, zie dit: http://www.trosradar.nl/u(...)/garantie-bij-apple/
Ook zijn ze verschillende keren vanwege "buiten garantie gevalletjes" op TV geweest. Ik zou eventjes willen zoeken, maar dat is te veel moeite.
Jij hebt niet de hersencapaciteit om 5 systemen te kunnen leren en het te kunnen onthouden?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon kut 5 systemen te moeten kennen mijn linux mijn android mijn windows 7 windows 8 en fuckin apple dan nog.
Dat is het dus wel. Europees is er vast gesteld dat het minimaal 2 jaar is. http://www.rijksoverheid.(...)nkoop-in-europa.htmlquote:Op woensdag 3 september 2014 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op het moment dat een Apple product binnen twee jaar stuk gaat, buiten uw schuld, krijg je volgens Apple slechts 1 jaar fabrieksgarantie. Dat is in strijd met de wet.
Je zou verwachten dat ze het bij TROS wel beter weten en weten dat 1 jaar fabrieksgarantie niet in strijd is met de wet.
Dat geldt niet voor fabrieksgarantie. Daar ga jij nu ook de mist in, net als de TROS. TROS geeft nu de verkeerde informatie door consumenten te laten geloven dat je twee jaar fabrieksgarantie hebt.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Europees is er vast gesteld dat het minimaal 2 jaar is. http://www.rijksoverheid.(...)nkoop-in-europa.html
Dat is sinds Juli, dus te vergeven voor onze zielige arme overheid.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor fabrieksgarantie. Daar ga jij nu ook de mist in, net als de TROS. TROS geeft nu de verkeerde informatie door consumenten te laten geloven dat je twee jaar fabrieksgarantie hebt.
Overigens klopt die webpagina van de rijksoverheid ook niet helemaal.
Rechten en garanties kopen of afstand
U heeft een herroepingsrecht. Dat houdt in dat u minimaal 7 werkdagen de tijd heeft om zonder opgave van redenen de koop terug te draaien. De enige kosten die de leverancier u daarvoor in rekening mag brengen, zijn de kosten voor het terugsturen van het product dat u bij nader inzien niet wilt hebben. Wanneer u al heeft betaald, moet de verkoper het bedrag binnen 30 dagen terugstorten.
Dit is gewijzigd naar 14 dagen (niet werkdagen) en er geldt nu een maximaal termijn van twee weken voor het teruggeven van geld.
Dat betekent dat de overheid de verkeerde informatie geeft en een webwinkel dus vrij spel heeft om gewoon de oude wetten aan te houden totdat dit wordt gewijzigd.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is sinds Juli, dus te vergeven voor onze zielige arme overheid.
maar goed, dat geld ook voor mijn MiPadquote:Op woensdag 3 september 2014 16:02 schreef very het volgende:
[..]
Probeer eens voor de gein een iPad te gebruiken. Het is niet dat je je eerst in de software moet verdiepen voordat je er mee aan de slag kunt hoor
Nee, daarom snap ik zijn probleem ook niet echt.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
maar goed, dat geld ook voor mijn MiPadHet is echt niet zo dat je bij de meeste tablets eerst in c+ + moet gaan programmen alvorens je er ook maar iets mee kunt hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |