abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144138369
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Want Apple heeft kwaliteit? :') Hoe vaak Apple wel niet op Kassa, etc voorbij is gekomen omdat direct naar de verplichtte garantie apparaten kuren vertonen.

Ik zeg niet dat ze bar-slecht zijn, maar ze zijn echt niet anders van iedere andere telefoon die hier wordt verkocht op de Nederlandse markt.

Tenzij je een ¤100 smartphone gaat vergelijken met een ¤800 smartphone.
Wat een boolshet.
  woensdag 3 september 2014 @ 16:00:58 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144138383
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:58 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je moeder hoeft alleen iOS te leren kennen. Is makkelijker dan Android.

Een beetje moeder kun je gerust alleen laten met een iDevice. Leren ze zo.
Mijn vader van 72 heeft zonder mijn hulp een iPhone5s en een ipad Air gekocht, werkt er dagelijks mee. AppleTV heeft ie ook voor Netflix.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144138420
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Het is gewoon kut 5 systemen te moeten kennen mijn linux mijn android mijn windows 7 windows 8 en fuckin apple dan nog.
:'):')
Probeer eens voor de gein een iPad te gebruiken. Het is niet dat je je eerst in de software moet verdiepen voordat je er mee aan de slag kunt hoor :')
People assume too much.
  woensdag 3 september 2014 @ 16:05:09 #104
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144138536
quote:
15s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nou, boo fucking hoo. Moeilijk hoor.
Gewoon meer werk voor mij.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144138608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:05 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Waarom zou je dat dan doen? Wordt je er voor betaald, dan moet je niet mauwen. Wordt je er niet voor betaald, moeten ze het maar lekker zelf uitzoeken als jij het niet wil. Sim-pel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 3 september 2014 @ 16:09:01 #106
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144138672
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Wat een boolshet.
Niet alleen deed Apple ONTZETTEND moeilijk over de wettelijke 2 jaar garantie op consumenten electronica die in europa verplicht is, zie dit: http://www.trosradar.nl/u(...)/garantie-bij-apple/

Ook zijn ze verschillende keren vanwege "buiten garantie gevalletjes" op TV geweest. Ik zou eventjes willen zoeken, maar dat is te veel moeite.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144138733
quote:

[..]

Wat een jankerd...serieus :')

Als je inderdaad windows 7 en windows 8 al bestempelt als elk een ander systeem dat je moet "leren" dan ben je OF een extreme poweruser OF een enorme amateur die bij elke nieuw en/of onbekende functie gelijk begint te zuchten.
Maar gezien je denkt dat je met een iPad moet "leren" omgaan denk ik het laatste
People assume too much.
pi_144138739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mijn vader van 72 heeft zonder mijn hulp een iPhone5s en een ipad Air gekocht, werkt er dagelijks mee. AppleTV heeft ie ook voor Netflix.
Mijn ouders hebben een iPad. Hoef ik bijna nooit iets uit te leggen. Vader heeft een Fairphone en daar heeft hij het nog wel eens moeilijk mee. Mijn moeder krijgt binnenkort ook haar Fairphone en dat gaat een probleem worden. Mijn vader kan nog wel met computers en techniek omgaan maar mijn moeder niet.

Maar ik heb al gezegd dat ze beter een iPhone kon kopen en ik haar niet ga helpen met haar Fairphone. Dus dat ding zie ik nog wel eens de kast in verdwijnen.
pi_144138755
quote:

[..]

:')
  woensdag 3 september 2014 @ 16:11:42 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144138773
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef Dimens het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben een iPad. Hoef ik bijna nooit iets uit te leggen. Vader heeft een Fairphone en daar heeft hij het nog wel eens moeilijk mee. Mijn moeder krijgt binnenkort ook haar Fairphone en dat gaat een probleem worden. Mijn vader kan nog wel met computers en techniek omgaan maar mijn moeder niet.

Maar ik heb al gezegd dat ze beter een iPhone kon kopen en ik haar niet ga helpen met haar Fairphone. Dus dat ding zie ik nog wel eens de kast in verdwijnen.
MIjn tante heeft dus een Samsung en daar moet ie regelmatig mee aan de slag om iets voor elkaar te krijgen, gelukkig kan hij prima Googlen dus hij komt er altijd wel uit.
Get woke, go broke!
pi_144138781
Waarom willen mensen zo'n grote telefoon?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_144138794
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

MIjn tante heeft dus een Samsung en daar moet ie regelmatig mee aan de slag om iets voor elkaar te krijgen, gelukkig kan hij prima Googlen dus hij komt er altijd wel uit.
Jouw tante heeft een piemel?
pi_144138802
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:?
People assume too much.
  woensdag 3 september 2014 @ 16:12:52 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144138812
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:12 schreef Dimens het volgende:

[..]

Jouw tante heeft een piemel?
Nee :P, ik had het nog over mijn vader en dat hij dus met de samsung van zijn zus moet kloten :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2014 @ 16:14:49 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144138879
Waar ik Dimens en kornuiten wel gelijk in moet geven is dat Alienware nog grotere overpricede zooi is :')
No offense, zo een hater ben ik ook weer niet, maar daar hebben ze gewoon een punt.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 3 september 2014 @ 16:14:50 #116
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144138880
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waarom zou je dat dan doen? Wordt je er voor betaald, dan moet je niet mauwen. Wordt je er niet voor betaald, moeten ze het maar lekker zelf uitzoeken als jij het niet wil. Sim-pel.
Dan zegt ze ik kook ook voor jou. Of ik doe je was etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:10 schreef very het volgende:

[..]

Wat een jankerd...serieus :')

Als je inderdaad windows 7 en windows 8 al bestempelt als elk een ander systeem dat je moet "leren" dan ben je OF een extreme poweruser OF een enorme amateur die bij elke nieuw en/of onbekende functie gelijk begint te zuchten.
Maar gezien je denkt dat je met een iPad moet "leren" omgaan denk ik het laatste
Nee die ken ik al maar alels erbij moeten leren.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144138885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Niet alleen deed Apple ONTZETTEND moeilijk over de wettelijke 2 jaar garantie op consumenten electronica die in europa verplicht is, zie dit: http://www.trosradar.nl/u(...)/garantie-bij-apple/

Ook zijn ze verschillende keren vanwege "buiten garantie gevalletjes" op TV geweest. Ik zou eventjes willen zoeken, maar dat is te veel moeite.
Op het moment dat een Apple product binnen twee jaar stuk gaat, buiten uw schuld, krijg je volgens Apple slechts 1 jaar fabrieksgarantie. Dat is in strijd met de wet.

Je zou verwachten dat ze het bij TROS wel beter weten en weten dat 1 jaar fabrieksgarantie niet in strijd is met de wet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 16:15:51 ]
pi_144138918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

[..]

Het is gewoon kut 5 systemen te moeten kennen mijn linux mijn android mijn windows 7 windows 8 en fuckin apple dan nog.
Jij hebt niet de hersencapaciteit om 5 systemen te kunnen leren en het te kunnen onthouden?
  woensdag 3 september 2014 @ 16:19:33 #119
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144139036
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Op het moment dat een Apple product binnen twee jaar stuk gaat, buiten uw schuld, krijg je volgens Apple slechts 1 jaar fabrieksgarantie. Dat is in strijd met de wet.

Je zou verwachten dat ze het bij TROS wel beter weten en weten dat 1 jaar fabrieksgarantie niet in strijd is met de wet.
Dat is het dus wel. Europees is er vast gesteld dat het minimaal 2 jaar is. http://www.rijksoverheid.(...)nkoop-in-europa.html
In Nederland doen we er nog een schepje bovenop en is het termijn langer, want je mag uit gaan van een deugdelijk product.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144139622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat is het dus wel. Europees is er vast gesteld dat het minimaal 2 jaar is. http://www.rijksoverheid.(...)nkoop-in-europa.html
Dat geldt niet voor fabrieksgarantie. Daar ga jij nu ook de mist in, net als de TROS. TROS geeft nu de verkeerde informatie door consumenten te laten geloven dat je twee jaar fabrieksgarantie hebt.

Overigens klopt die webpagina van de rijksoverheid ook niet helemaal.

Rechten en garanties kopen of afstand

U heeft een herroepingsrecht. Dat houdt in dat u minimaal 7 werkdagen de tijd heeft om zonder opgave van redenen de koop terug te draaien. De enige kosten die de leverancier u daarvoor in rekening mag brengen, zijn de kosten voor het terugsturen van het product dat u bij nader inzien niet wilt hebben. Wanneer u al heeft betaald, moet de verkoper het bedrag binnen 30 dagen terugstorten.

Dit is gewijzigd naar 14 dagen (niet werkdagen) en er geldt nu een maximaal termijn van twee weken voor het teruggeven van geld.
  woensdag 3 september 2014 @ 16:39:38 #121
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144139666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor fabrieksgarantie. Daar ga jij nu ook de mist in, net als de TROS. TROS geeft nu de verkeerde informatie door consumenten te laten geloven dat je twee jaar fabrieksgarantie hebt.

Overigens klopt die webpagina van de rijksoverheid ook niet helemaal.

Rechten en garanties kopen of afstand

U heeft een herroepingsrecht. Dat houdt in dat u minimaal 7 werkdagen de tijd heeft om zonder opgave van redenen de koop terug te draaien. De enige kosten die de leverancier u daarvoor in rekening mag brengen, zijn de kosten voor het terugsturen van het product dat u bij nader inzien niet wilt hebben. Wanneer u al heeft betaald, moet de verkoper het bedrag binnen 30 dagen terugstorten.

Dit is gewijzigd naar 14 dagen (niet werkdagen) en er geldt nu een maximaal termijn van twee weken voor het teruggeven van geld.
Dat is sinds Juli, dus te vergeven voor onze zielige arme overheid.
pi_144139691
Er worden hier een paar mensen op hun iTeentjes getrapt :').
pi_144139746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dat is sinds Juli, dus te vergeven voor onze zielige arme overheid.
Dat betekent dat de overheid de verkeerde informatie geeft en een webwinkel dus vrij spel heeft om gewoon de oude wetten aan te houden totdat dit wordt gewijzigd.
  woensdag 3 september 2014 @ 16:43:13 #124
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_144139795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:02 schreef very het volgende:

[..]

:'):')
Probeer eens voor de gein een iPad te gebruiken. Het is niet dat je je eerst in de software moet verdiepen voordat je er mee aan de slag kunt hoor :')
maar goed, dat geld ook voor mijn MiPad :) Het is echt niet zo dat je bij de meeste tablets eerst in c+ + moet gaan programmen alvorens je er ook maar iets mee kunt hoor :P
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_144140010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef Michielos het volgende:

[..]

maar goed, dat geld ook voor mijn MiPad :) Het is echt niet zo dat je bij de meeste tablets eerst in c+ + moet gaan programmen alvorens je er ook maar iets mee kunt hoor :P
Nee, daarom snap ik zijn probleem ook niet echt.
Maar juist een iPad is misschien nog wel het makkelijkst, omdat iOS het meest gesloten is van de systemen
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')