SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Chris
• Mark
• Mouad
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Beeldrijm....quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef Dotteke het volgende:
TT uitleg
Ruud en Bil in beeld, overschakeling van de streams naar de vuilniswagen
Mooie overschakeling van de ransapen naar de vuilnis
Ruud na kopstoot tegen Dennis "John saved me"quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef Dotteke het volgende:
TT uitleg
Ruud en Bil in beeld, overschakeling van de streams naar de vuilniswagen
Mooie overschakeling van de ransapen naar de vuilnis
Ik ook niet, vond het wel lachenquote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:38 schreef Scherzo het volgende:
Probleem is dat je niemand kan dwingen iemand te mogen...
Je luistert weer niet goed. De keuken moet voor 12 uur gepoetst zijn, niet tot 12 uur bezet wegens schoonmaken. Zo lang duurt dat schoonmaken niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef PeZu het volgende:
tot 12 uur bezet ivm schoonmaken roepen en op die toon, en het dan gek vinden dat mensen ook kinderachtig terug doen
heb je vanflessa wel eens gehoord in de keuke.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef PeZu het volgende:
tot 12 uur bezet ivm schoonmaken roepen en op die toon, en het dan gek vinden dat mensen ook kinderachtig terug doen
Ik bekijk het net..quote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
en gooien was het niet, ze vielen toch![]()
![]()
ruud zegt nog netjes sorry
Dan ben je net zo'n pestkopquote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
![]()
dat zei ze wel tot 12.00 moeten we schoonmakenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:40 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je luistert weer niet goed. De keuken moet voor 12 uur gepoetst zijn, niet tot 12 uur bezet wegens schoonmaken. Zo lang duurt dat schoonmaken niet.
De jongens hadden ook gewoon ff een broodje kunnen maken en de eieren laten voor wat het is.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei ze wel tot 12.00 moeten we schoonmaken
ze kon de boys ook even tussendoor laten toch
fijn dat jij dat even denkt te kunnen bepalenquote:
+2quote:
Ivan gooide toch echt duidelijk een eiquote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
![]()
Fijn hè!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn dat jij dat even denkt te kunnen bepalen
Pezu is een pestkopquote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn dat jij dat even denkt te kunnen bepalen
Ik kan er niet eens naar kijken. Ik word hier zo ontzettend giftig over!!quote:
Ach, er komen hier een paar mensen om te trollen, dat vinden ze leuk, ze hebben verder niet echt een mening over maar komen vooral om een beetje te zieken.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef RVer het volgende:
[..]
Ivan gooide toch echt duidelijk een ei
ja super geen idee wie je bent of wat dat dan zou moeten zeggen maar echt super fijn voor jequote:
kan beide inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
De jongens hadden ook gewoon ff een broodje kunnen maken en de eieren laten voor wat het is.
Dank.. Zie nu dat LauraB er ook bij zat en het dus ook zag...quote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef UtopiaFreak het volgende:
Voor de genen die het gemist hebben
-100000000quote:
daarom als ze even half uurtje hadden gewacht was er niets aan de hand geweest - wel ook toevallig dat ze vandaag zo vroeg op zijn???quote:Op woensdag 3 september 2014 10:40 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je luistert weer niet goed. De keuken moet voor 12 uur gepoetst zijn, niet tot 12 uur bezet wegens schoonmaken. Zo lang duurt dat schoonmaken niet.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan beide inderdaad![]()
maar beide hebben schuld in deze
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
![]()
juist maar goed het is arme isa dus dat kan je niet zeggenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit dus.
En een beetje nadenkende Isa en Ruud en Ivan hadden dit nooit zo laten gebeuren.
Dat worden een hoop streamlocks dan zaterdag.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Ben wel benieuwd of de echt fans die nu zo fanatiek aan het mailen/bellen zijn er zaterdag zijn om hun woordje te zeggen tegen Ruud, Ivan en Bil.
Maar dat gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren.
Terwijl Isa het later nog aan haar vertelde hoe het ging. Was niet nodig, ze stond er met haar "neus" bovenop.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dank.. Zie nu dat LauraB er ook bij zat en het dus ook zag...
wrong - die boys hadden ook kunnen wachten - was er niets aan het handje geweestquote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei ze wel tot 12.00 moeten we schoonmaken
ze kon de boys ook even tussendoor laten toch
Ruud en Ivan waren hierop uit en anders hadden ze wel wat anders gevondenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit dus.
En een beetje nadenkende Isa en Ruud en Ivan hadden dit nooit zo laten gebeuren.
Ze zei net tegen René dat het haar volkomen ontgaan is. Sure.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef Nostalgist het volgende:
Dank.. Zie nu dat LauraB er ook bij zat en het dus ook zag...
Ik zou ze godgloeiende een complete tray met eieren naar die lelijke rotkoppen gooien!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef danaqui het volgende:
Huh? moet Ies? nee toch? nu sorry zeggen
Ivan was al boos op haar omdat ze 1 of andere saus had weggegooid volgens Ivanquote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan beide inderdaad![]()
maar beide hebben schuld in deze
Ik denk eerder geen een.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat worden een hoop streamlocks dan zaterdag.
ik zou niet andere gereageerd hebben - kom op zegquote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef Voxs het volgende:
Beiden gooiden het ei. Klopt. Erg kinderachtig.
Maar Isa was wel een enorme zeikerd daar zeg!
niet wrong voor beide is wat te zeggenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
wrong - die boys hadden ook kunnen wachten - was er niets aan het handje geweest
Het is isa dus ze zeikt volgens jou.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist maar goed het is arme isa dus dat kan je niet zeggen
Ja en wie maakt nu daar in de ochtend een keuken schoon?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef Paule33 het volgende:
Voor de tijd heeft Isa de marmelade van Ivan gegooid ook..toen mag hij niet ontbijten omdat aan schoonmaken was... laat de mensen eten dan gaan shoonmaken
Dit dus!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef mazaru het volgende:
Ik zou ze godgloeiende een complete tray met eieren naar die lelijke rotkoppen gooien!
Jah, dat zou jij zeker doen?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet wrong voor beide is wat te zeggen![]()
ze had ook niet zo kunnen reageren dan was alles ook goed
Gohquote:
ivan solliciteert naar een elite stemquote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef RVer het volgende:
[..]
Ivan was al boos op haar omdat ze 1 of andere saus had weggegooid volgens Ivan
hier ben ik het dus mee eens. ik vind met eieren gaan gooien ook echt kinderachtig en niet nodig want dat is moedwillig isa pesten. maar op de manier dat isa zei dat ze geen ei mochten maken zou ik ook gek van worden als je met zo iemand 24/7 moet samenwonenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef Voxs het volgende:
Beiden gooiden het ei. Klopt. Erg kinderachtig.
Maar Isa was wel een enorme zeikerd daar zeg!
ja lees vooral de rest wat ik zeg nietquote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef newsgierig het volgende:
[..]
Het is isa dus ze zeikt volgens jou.
Vanflessa doet dit de hele dag over de keuken en dan hoor ik je nooit.
De beschuliging van meten met twee maten slaat dus ook op jouzelf
Hij zei sorry toen hij het ei bewust op de grond gooide ha ha haquote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
heeft ruud sorry gezegd tegen isa ? ik ben net weer bij na de filmpjes
Ik heb het over Isa's gezeik voor dat ze die eieren gooiden.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik zou niet andere gereageerd hebben - kom op zeg
Nee heeft Isa niet gedaan, en als ze willen eten moeten ze eerder uit die vieze stinknesten komenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef Paule33 het volgende:
Voor de tijd heeft Isa de marmelade van Ivan gegooid ook..toen mag hij niet ontbijten omdat aan schoonmaken was... laat de mensen eten dan gaan shoonmaken
Zoals jij ook de helft niet leest.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lees vooral de rest wat ik zeg niet
Echt he tssssquote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ze godgloeiende een complete tray met eieren naar die lelijke rotkoppen gooien!
wat heeft wat ik zou doen ermee te makenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, dat zou jij zeker doen?
Ruud is afval van de samenleving.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei sorry toen hij het ei bewust op de grond gooide ha ha ha
Nogmaals Isa had dat niet gedaanquote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef RVer het volgende:
[..]
Ivan was al boos op haar omdat ze 1 of andere saus had weggegooid volgens Ivan
ik zie nu wel dat het er op lijkt dat Isa zegt dat tot 12 uur de keuken dicht is maar het was voor 12 uur moet het klaar zijn. Maar Ruud staat met voorbedachte rade al met dat ei in zijn handquote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef UtopiaFreak het volgende:
Voor de genen die het gemist hebben
ben benieuwd wat billy dan isquote:Op woensdag 3 september 2014 10:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ruud is afval van de samenleving.
dat weet jij niet, geen aannames doen, ik negeer een hoop want door het schuim in de ogen is elk woordje tegen isa gelijk pro een ander, jullie zijn net extremistische moslims vol van haatquote:Op woensdag 3 september 2014 10:48 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zoals jij ook de helft niet leest.
Klopt !!!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nogmaals Isa had dat niet gedaan
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet jij niet, geen aannames doen, ik negeer een hoop want door het schuim in de ogen is elk woordje tegen isa gelijk pro een ander, jullie zijn extremiste moslims vol van haat
Dus jij neemt nu aan dat wij extreme moslims zijn. lolquote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet jij niet, geen aannames doen, ik negeer een hoop want door het schuim in de ogen is elk woordje tegen isa gelijk pro een ander, jullie zijn extremiste moslims vol van haat
Hoppaa zo die tray met resterende eieren er achteraan met de kreet "als jullie denken dat je hier van de grond kunt eten" be my guest.quote:
Zou ik ook doen om niet knettergek te worden daar.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef Laysa het volgende:
Zie hier de tactiek die Nico dus al maanden toepast
nee nee, ik vergat het woordje netquote:Op woensdag 3 september 2014 10:51 schreef newsgierig het volgende:
[..]
Dus jij neemt nu aan dat wij extreme moslims zijn. lol
Hetzelfde he, uiteraard.quote:
Nacht vlinder die de rotzooi oppakt en mee naar huis neemtquote:
Het Isaïsme viert hoogtij...quote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
heks heeft haar bezem gevonden.... ik denk als ze klaar is een eitje of 2 eens kijken of ze niet boos wordt
De schimmelvorming van het bijproduct van het afval van de samenlevingquote:
Ik zou het niet kunnen , en liep gillend wegquote:Op woensdag 3 september 2014 10:50 schreef Laysa het volgende:
Zie hier de tactiek die Nico dus al maanden toepast
Verbazingwekkend hequote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Goh . wederom zo'n akelig troll sfeertje hier,
ik ben weer weg
isaismequote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef sjampoeh het volgende:
zie die hoer vegen .. sorry ik vind het zo'n kutwijf die billy
ooh echt, wat een wijsheidquote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Niet zo snel typen en eerst even nadenken, dat helpt.
Of Lillikerd, zoals Isa zei.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef sjampoeh het volgende:
zie die hoer vegen .. sorry ik vind het zo'n kutwijf die billy
Ja die deed echt pijn....quote:Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Of Lillikerd, zoals Isa zei.
Het grappige is dat ik Isa helemaal niet zo leuk vind.quote:
En Isa deed niet anders dan Vanessa normaliter als ze aan het schoonmaken isquote:Op woensdag 3 september 2014 10:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik zou niet andere gereageerd hebben - kom op zeg
Ach ik zeg altijd maar Billy is niet echt van adel!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
De schimmelvorming van het bijproduct van het afval van de samenleving
Het was een mooi moment.quote:
in mijn eerste vraag trek ik beide partijen gelijk, daarna zeg ik nog een paar keer dat beide fout zitten maar dat is onmogelijk volgens sommige....quote:Op woensdag 3 september 2014 10:54 schreef newsgierig het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik Isa helemaal niet zo leuk vind.
Ik stoor mij alleen een beetje aan de beschuligingen van mensen naar elkaar en het dan net zo hard zelf te doen.
Ja! Als je sterft kan je volgende de Isaïsten gratis 72 liedjes downloaden van Isa, waaronder de extended version van de prooiquote:
Volgens wie dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
in mijn eerste vraag trek ik beide partijen gelijk, daarna zeg ik nog een paar keer dat beide fout zitten maar dat is onmogelijk volgens sommige....
Zien we je live op stream bij de markt zaterdag?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef formule het volgende:
Neem me niet kwalijk,ik kan er even niet meer tegen Log nu uit
Billyquote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef sjampoeh het volgende:
En wie heeft de eieren opgeruimd eigenlijk ?
En wat hebben deze twee wijsheden te zeggen?quote:
De hoer van Utopiaquote:
Normaal gesproken krijgt ze 3 euro als ze op dr rug ligt.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef Hunter het volgende:
Denkt Billy dat ze nu ook 3 euro krijgt als Isa vanochtend de keuken al gedaan heeft?
Over dat het ei bijna koud is.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat hebben deze twee wijsheden te zeggen?
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:55 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het was een mooi moment.![]()
Eindelijk iemand die tegen Billy riep wat we hier al maanden roepen.
En voor o.a. die reden gaat hij dus niet weg.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan er niet eens naar kijken. Ik word hier zo ontzettend giftig over!!
lolquote:Op woensdag 3 september 2014 10:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijgt ze 3 euro als ze op dr rug ligt.
Welke markt ?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zien we je live op stream bij de markt zaterdag?
Van een blinde die zijn reukvermogen heeft verloren misschien.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Utopia vismarkt vol krijsende wijven.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 10:58 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
De roze biomarkt natuurlijk.
quote:
ik hoop dat iemand haar inlicht dat ze niet voor niet de taart baktquote:
Gerookte paling,lekkerquote:Op woensdag 3 september 2014 10:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Utopia vismarkt vol krijsende wijven.
En ivan houdt zn muil ook lekkerquote:Op woensdag 3 september 2014 10:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ik hoop dat iemand haar inlicht dat ze niet voor niet de taart bakt
zijn er al mails naar boer sjohn of e redactie ivm die grap?
In een normale setting zou dit ook zo kunnen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef Verida het volgende:
ach, je ziet toch gewoon aan die kop van Ruud dat hij gewoon staat te wachten met een ei in zijn hand tot het een leuk tv fragment kan worden.
Normaal zou zijn als je een ei in de keuken laat vallen als er iemand staat schoon te maken dat je dan zelf even een doekje zou pakken en dat ei weg zou halen, of je nu aan de beurt bent om die keuken schoon te maken of niet,
Maar ja, normaal gedrag is natuurlijk ver te zoeken bij die ransaap![]()
Isa had zich gewoon om moeten draaien en verder moeten gaan met waar ze mee bezig was en het ei gewoon moeten laten liggen. Keuken klaar en dan lekker in het zonnetje
geen idee, maar snap het niet zo, wat is de gedachte erachter en waarom werkt de zk zo mee?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En ivan houdt zn muil ook lekker
ja dat ze zo een ongelofelijk zeurkous is heeft er vast niks mee te makenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef danaqui het volgende:
Ivan heeft gewoon nog steeds de pest erin dat Isa hem heeft afgewezen helemaal in het begin
doet ze nietquote:
lolquote:Op woensdag 3 september 2014 11:05 schreef lorrie03 het volgende:
ivan is Utopia ingegaan om na utopia een baan op niveau te krijgen en dan ga je met eieren gooien![]()
![]()
Dat hele ranzige, achterbakse, laffe zootje daar heeft voor mij afgedaan. Niemand die zijn bek opentrekt!!quote:
Je denkt dat zo 'n geilbak als Ivan niets beters kan krijgen?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef danaqui het volgende:
Ivan heeft gewoon nog steeds de pest erin dat Isa hem heeft afgewezen helemaal in het begin
Ik wilde eerst iets zeggen maar beter dat ik mijn mond maar hou anders heb ik een banquote:Op woensdag 3 september 2014 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat ze zo een ongelofelijk zeurkous is heeft er vast niks mee te maken
En zegt ik had een ei op ze kop gegooid ....quote:Op woensdag 3 september 2014 11:06 schreef Hunter het volgende:
Lau vindt het kinderachtig van Ruud en Ivan. En zielig.
Doorscrollenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets zeggen maar beter dat ik mijn mond maar hou anders heb ik een ban
Jaloezie is een groen monstertje met hoektandjesquote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
Maar kom op mensen. De manier waarop er geroddeld wordt en gezeken op Isa is natuurlijk niet oke. Maar hoe komt het dat een groot gedeelte van de mensen daar zo klaar met haar zijn?
Dat geeft toch minstens te denken.
Jaloezie?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
Maar kom op mensen. De manier waarop er geroddeld wordt en gezeken op Isa is natuurlijk niet oke. Maar hoe komt het dat een groot gedeelte van de mensen daar zo klaar met haar zijn?
Er is een groot verschil tussen "klaar zijn met" en het gedrag dat sommigen daar laten zien.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
Ik heb het geluid afgezet, ik zit te etenquote:
Jaloezie is een klein aspect van het geheel.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaloezie is een groen monstertje met hoektandjes
2 dagen van te voren al?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef Hunter het volgende:
Lau is bezig met de Power Puff girls voor het roze randje van de markt
Dat doen ze daar allemaal. Alleen heeft Isa succes met dat plaatje en dat steekt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jaloezie is een klein aspect van het geheel.
Isa praat alleen over zichzelf, laat alles draaien om zichzelf. Zeikt alleen maar over zichzelf.
Zelfs als anderen ergens mee zitten weet Isa het weer over zichzelf te laten gaan.
Dat is op grote schaal zuigend.
Daarnaast snauwt en kat ze heel wat af...
Het is net als op school,een pispaaltje,een bully en meelopers.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
Ik zeg ook in mijn tweede zin dat ik dat niet oké vind.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen "klaar zijn met" en het gedrag dat sommigen daar laten zien.
En dan gekookt op zn rug?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef Tandplak het volgende:
Rienk kan beter hartjes gaan snijden. Eerst de zijne.
(tis cabaret he)
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al zo goed weet?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Isa praat alleen over zichzelf, laat alles draaien om zichzelf. Zeikt alleen maar over zichzelf.
Zelfs als anderen ergens mee zitten weet Isa het weer over zichzelf te laten gaan.
het is een wisselwerking tussen beide partijen, beide hebben schuld.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
Gewoon natuurlijk groepsgedrag.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is net als op school,een pispaaltje,een bully en meelopers.
Nou nog tegen Ruud.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef PTLe het volgende:
Dit vind ik top van Laura ze staat achter Isa en zegt ik trek de volgende keer ook me bek open tegen die Irakees
Dat ook nu.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is net als op school,een pispaaltje,een bully en meelopers.
Ivan met Ruud, gaat hem zijn kop kosten, sinds hij zo close is met Ruud vind ik hem er niet leuker op worden.quote:
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al zo goed weet?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al zo goed weet?
en dan zo laag dat de honden het eraf kunnen vreten, geh geh.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En dan gekookt op zn rug?
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al zo goed weet?
het is wel lekker makkelijk het allemaal op jaloezie te gooien, wat dus niet vast te stellen isquote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
ik vind het walgelijk van hem dit siert hem nietquote:Op woensdag 3 september 2014 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ivan met Ruud, gaat hem zijn kop kosten, sinds hij zo close is met Ruud vind ik hem er niet leuker op worden.
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef Tandplak het volgende:
[..]
en dan zo laag dat de honden het eraf kunnen vreten, geh geh.
Er zijn er maar twee echt jaloers... Ruud omdat Isa bovenaan staat en hij dat eigenlijk wil zijn. En Lot omdat ze ook een plaatje wil maken.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is wel lekker makkelijk het allemaal op jaloezie te gooien, wat dus niet vast te stellen is
zal ook wel wat meespelen maar het botsen tussen persoonlijkheden speelt een grotere rol
er is nogal een verschil tussen ene pispaaltje en isaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:13 schreef newsgierig het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijk groepsgedrag.
Er is altijd iemand in een groep die het pispaaltje wordt om hun eigen onzekerheden te verbergen.
Dit is hier Isa, die door haar ontactische gedrag hier de aangewezen persoon voor was.
Isa heeft zeker haar streken, maar niet minder dan de grote meerderheid daar.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef Hunter het volgende:
Lot moet voor 12 uur nog de hele loods dweilen van Vanessa
Ze is nu bezig met de rest te verklooien met de stijltang. Doet me aan Amanda denken.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan, zo te zien heeft Lot een behoorlijk stuk van haar haar dood aan de onderkant.
Dat laatste denk ik ook hoor. Ik wierp de vraag ook op omdat hier vaak Isa zo hoog wordt ingeschat terwijl zijzelf ook een hoop uitlokt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is wel lekker makkelijk het allemaal op jaloezie te gooien, wat dus niet vast te stellen is
zal ook wel wat meespelen maar het botsen tussen persoonlijkheden speelt een grotere rol
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is nogal een verschil tussen ene pispaaltje en isa
iemand die echt een pispaaltje is wordt continu gepest en getreiterd, dat gebeurt hier echt niet
Omdat het gedrag van Isa heel irritant kan zijn... alleen vergeten de meesten die daar over roddelen en zeuren 1 ding... ze zijn net zo erg! Zien het alleen bij een ander maar zijn zelf heilig...vooral Rienk.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
Dat klopt, maar ik zie dit wel langzamerhand meer gebeuren.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is nogal een verschil tussen ene pispaaltje en isa
iemand die echt een pispaaltje is wordt continu gepest en getreiterd, dat gebeurt hier echt niet
Ik denk dat daar het stukje respekt en verdraagzaamheid naar elkaar daar duidelijk niet is .....quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef koko56 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
[/quote
ik ben ook wel is klaar met iemand ,maar dat geeft mij nog niet het recht om die persoon tot op het bot te vernederen?ik zou zelfs mezelf schamen als ik dit gedrag zou steunen !! is net zoals je toe staat te kijken op schoolplein als heel de groep met zijn allen de zwakkere aanvallen en afbranden !! nee ik zou er niet trots op zijn! ook hier ondanks ik weet dat het COS is heb ik soms plaats vervangende schaamte ben denk te oud te soft en te stom om hier niet aan mee te willen doen ..dus lees ik steeds mee en reageer steeds minde rja scrollen doe ik ook steeds meer
Jammer want ze heeft een prachtige kop met haar, dat is het ook gelijk het enige wat mooi aan haar is.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is nu bezig met de rest te verklooien met de stijltang. Doet me aan Amanda denken.
echt jaloers? dat weet je niet dat jou interpretatie, het zal wel wat meespelen maar het feit dat ze daar op elkaar lip zitten en verschillend zijn zal meespelenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee echt jaloers... Ruud omdat Isa bovenaan staat en hij dat eigenlijk wil zijn. En Lot omdat ze ook een plaatje wil maken.
De rest heeft gewoon een pispaal nodig en of je Isa wel of niet mag iedereen kan zien dat dit gedrag van vanmorgen erg laag bij de grond was.
Bij de rode brug?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef Tandplak het volgende:
Utopia van Billy is een wooboot in Utrecht.
En omdat ze het toegeeft, maar er niets veranderd--> Daar balen de anderen zo van en daar zijn ze klaar mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Omdat het gedrag van Isa heel irritant kan zijn... alleen vergeten de meesten die daar over roddelen en zeuren 1 ding... ze zijn net zo erg! Zien het alleen bij een ander maar zijn zelf heilig...vooral Rienk.
Isa daarentegen weet dat ze super irritant kan zijn en geeft dat ook toe..
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef formule het volgende:
Wie raad me aan om weer in te loggen??
je zit continu op elkaar lip, dan vliegt de vlam nogal snel in de panquote:Op woensdag 3 september 2014 11:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook hoor. Ik wierp de vraag ook op omdat hier vaak Isa zo hoog wordt ingeschat terwijl zijzelf ook een hoop uitlokt.
neemt niet weg dat de hele zooi een beschamende vertoning is.
Boodschappen worden uitgepakt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef formule het volgende:
En slooft zich enorm uit voor Vanes....quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]bill is veel te vrolijk en voelt zich gesterkt
Ja. Elk klein ding wordt uitvergroot.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zit continu op elkaar lip, dan vliegt de vlam nogal snel in de pan
Zo'n hoerenboot?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef Tandplak het volgende:
Utopia van Billy is een wooboot in Utrecht.
Doe maar gewoonquote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef formule het volgende:
Ik kan niet tegen pestenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Boodschappen worden uitgepakt.
Dat is er te zien op de streams.
het mag wat kostenquote:
klopt maar het is niet zo dat er contniu isa isa je stinkt naar piesa wordt geroepen of flapper flapper als ze langs looptquote:Op woensdag 3 september 2014 11:17 schreef newsgierig het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie dit wel langzamerhand meer gebeuren.
Wordt ook lastig om dit tegen te gaan met vriendinnen zoals Nico
heeft weer een snuifje gehaald in de ZK en dr pilletjes in dr mikquote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]bill is veel te vrolijk en voelt zich gesterkt
Billy's zure mosselquote:
Gelukkig weet Lot ondertussen ook wel hoe Bill is.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef sjampoeh het volgende:
bill nu weer slijmen bij lot. je haaar is prachtiggggg
Je zou haast denken dat ze zelf genomineerd is.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens goed bezig
lmao, ik ben een beelddenker dus zie het helemaal voor mij nu.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt maar het is niet zo dat er contniu isa isa je stinkt naar piesa wordt geroepen of flapper flapper als ze langs loopt
het zijn incidenten waar vaak ook weer wat aan vooraf gaat, ja en isa betrekt zich in veel zaken dus is ze vaker de gebeten hond maar ze bijt zelf ook net zo goed
Honingmossel?quote:
Leuk hè?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:23 schreef newsgierig het volgende:
[..]
lmao, ik ben een beelddenker dus zie het helemaal voor mij nu.
Ik lees hier al een tijd mee en ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien maar heb me toch maar geregistreerd om op deze post te reageren. Ik volg Utopia omdat ik het een interessant sociologisch experiment vind (ook al is het een gemanipuleerd experiment) maar ik vind de gedragspatronen op dit forum minstens net zo interessant.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Voxs het volgende:
ze verdient er nu geld mee geloof ik?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze zelf genomineerd is.
+1quote:Op woensdag 3 september 2014 11:24 schreef socioloog het volgende:
[..]
Ik lees hier al een tijd mee en ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien maar heb me toch maar geregistreerd om op deze post te reageren. Ik volg Utopia omdat ik het een interessant sociologisch experiment vind (ook al is het een gemanipuleerd experiment) maar ik vind de gedragspatronen op dit forum minstens net zo interessant.
Als je Isa mag is dat prima, als je haar niet mag is dat ook prima. Maar als je gaat redeneren 'iedereen heeft een hekel aan haar dus waarschijnlijk hebben ze een soort van gelijk' dan is dat ronduit gevaarlijk. Die redenering volgen, met de groep meegaan, daar zijn in het verleden hele volksstammen om uitgemoord, ik hoef wellicht niet in detail te treden.
Dit patroon heb ik hier langzaam zien ontstaan. Er waren eerst een paar mensen die Isa afschuwelijk vonden, en langzaam gaan steeds meer mensen daarin mee, ik vermoed niet uit overtuiging maar omdat ze jouw redenering volgen. Snap je waarom ik dit kwalijk vind?
Ik vermoed dat de regie van dit programma dit overigens bewust doet, en hoewel ik ook dat kwalijk vind, is het wel interessant om te zien wie zijn rug recht en op zijn eigen oordeel blijft afgaan in plaats van met de groep mee te lopen.
Dank...quote:Op woensdag 3 september 2014 11:24 schreef socioloog het volgende:
[..]
Ik lees hier al een tijd mee en ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien maar heb me toch maar geregistreerd om op deze post te reageren. Ik volg Utopia omdat ik het een interessant sociologisch experiment vind (ook al is het een gemanipuleerd experiment) maar ik vind de gedragspatronen op dit forum minstens net zo interessant.
Als je Isa mag is dat prima, als je haar niet mag is dat ook prima. Maar als je gaat redeneren 'iedereen heeft een hekel aan haar dus waarschijnlijk hebben ze een soort van gelijk' dan is dat ronduit gevaarlijk. Die redenering volgen, met de groep meegaan, daar zijn in het verleden hele volksstammen om uitgemoord, ik hoef wellicht niet in detail te treden.
Dit patroon heb ik hier langzaam zien ontstaan. Er waren eerst een paar mensen die Isa afschuwelijk vonden, en langzaam gaan steeds meer mensen daarin mee, ik vermoed niet uit overtuiging maar omdat ze jouw redenering volgen. Snap je waarom ik dit kwalijk vind?
Ik vermoed dat de regie van dit programma dit overigens bewust doet, en hoewel ik ook dat kwalijk vind, is het wel interessant om te zien wie zijn rug recht en op zijn eigen oordeel blijft afgaan in plaats van met de groep mee te lopen.
ik vind het ook kwalijk dat je zomaar aanneemt dat dat de voornaamste reden is en niet isa der gedragquote:Op woensdag 3 september 2014 11:24 schreef socioloog het volgende:
[..]
ik niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef formule het volgende:
Duidelijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:24 schreef socioloog het volgende:
[..]
Nou fijn dat gaan we dus dagenlang aanhoren.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:24 schreef Capaja het volgende:
ruud : ik heb een broccoli gekocht uit traditie
bil : o wat leuk, wil je met me trouwen
Dank jequote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik niet.
ga lekker een boek lezen of wat anders zinnigs doen.
Welnee, Isa komt er wel weer overheen, degene die therapie nodig heeft na utopia is Ruudquote:Op woensdag 3 september 2014 11:27 schreef sararaats het volgende:
Ik wil even reageren.
Pesten wordt meestal zwaar onderschat.
Wat ik wil zeggen is dat het vele pesten levens serieus kan verwoesten.
Dan vraag ik me af of dit levensverwoestend pesten bij Isa is.
dat wordt dramaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Raskolnikow het volgende:
Isa informeert naar hoe de sigaretten betaald worden.
Deze meelopers doen het volgens mij vooral uit zelfbehoud en niet uit de overtuiging dat ze Isa vreselijk vinden.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:24 schreef socioloog het volgende:
[..]
dank uquote:Op woensdag 3 september 2014 11:24 schreef socioloog het volgende:
[..]
Handig...quote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Raskolnikow het volgende:
en daar zal ze wel weer op afgerekend wordenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Raskolnikow het volgende:
+100quote:Op woensdag 3 september 2014 11:24 schreef socioloog het volgende:
[..]
Team Isa in deze.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:28 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed wat je daarmee bedoelt. Ik heb geen enkel oordeel over mensen die Isa wel of niet mogen. Wie je mag of niet mag is volslagen subjectief. Ik stel alleen vast dat er mensen zijn die onder de druk van de groepsdynamiek hun eigen oordeel loslaten, en dat gebeurt niet alleen in Utopia zelf maar ook op dit forum.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het ook kwalijk dat je zomaar aanneemt dat dat de voornaamste reden is en niet isa der gedrag
jammer je begon goed maar doet in feite heztelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |