SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Chris
• Mark
• Mouad
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Beeldrijm....quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef Dotteke het volgende:
TT uitleg
Ruud en Bil in beeld, overschakeling van de streams naar de vuilniswagen
Mooie overschakeling van de ransapen naar de vuilnis
Ruud na kopstoot tegen Dennis "John saved me"quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:36 schreef Dotteke het volgende:
TT uitleg
Ruud en Bil in beeld, overschakeling van de streams naar de vuilniswagen
Mooie overschakeling van de ransapen naar de vuilnis
Ik ook niet, vond het wel lachenquote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:38 schreef Scherzo het volgende:
Probleem is dat je niemand kan dwingen iemand te mogen...
Je luistert weer niet goed. De keuken moet voor 12 uur gepoetst zijn, niet tot 12 uur bezet wegens schoonmaken. Zo lang duurt dat schoonmaken niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef PeZu het volgende:
tot 12 uur bezet ivm schoonmaken roepen en op die toon, en het dan gek vinden dat mensen ook kinderachtig terug doen
heb je vanflessa wel eens gehoord in de keuke.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef PeZu het volgende:
tot 12 uur bezet ivm schoonmaken roepen en op die toon, en het dan gek vinden dat mensen ook kinderachtig terug doen
Ik bekijk het net..quote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
en gooien was het niet, ze vielen toch![]()
![]()
ruud zegt nog netjes sorry
Dan ben je net zo'n pestkopquote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
en gooien was het niet, ze vielen toch![]()
![]()
ruud zegt nog netjes sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |