Klacht 2 is terecht.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:25 schreef adnapekkid het volgende:
Pakken altijd stoeprandjes mee, hebben niet dat fingerspitzengefühl met het gas en de rem waardoor er elke 10 seconde iemand tegen de grond gaat. Terwijl hun mannelijke collega's makkelijk met 50-60 km/h door de moeilijkste chicane's zigzaggen zonder ook maar iets te raken.
Klacht: vrouwelijke busschauffers
Klacht 2: ze zijn altijd lelijk
Dit idd. Gefrustreerde mannetjes die zich uitleven door op het allerlaatste moment of gewoon te laat te vertrekken van de beginhalte en dan als een maniak gaan scheuren.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:59 schreef twiFight het volgende:
Ik heb toch hele andere ervaringen. Ze rijden vloeiender, wat een stuk comfortabeler is. Dat opgefokte optrekken en gelijk weer moeten remmen van hun mannelijke collega's is flink irritant.
Dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:59 schreef twiFight het volgende:
Ik heb toch hele andere ervaringen. Ze rijden vloeiender, wat een stuk comfortabeler is. Dat opgefokte optrekken en gelijk weer moeten remmen van hun mannelijke collega's is flink irritant.
QFT!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:25 schreef adnapekkid het volgende:
Terwijl hun mannelijke collega's makkelijk met 50-60 km/h door de moeilijkste chicane's zigzaggen zonder ook maar iets te raken.
Hier in Oost-Brabant geen lekkere buschauffeusezquote:Op woensdag 3 september 2014 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je 2e klacht betwist ik. In Den Haag rijdt er 1 op lijn 23 en die is echt een 9/10, fokking mooi figuur, lang blond haar, geile stoute ogen, volle borsten.....alleen haar stemlijkt de nanny wel
_!
Zijn er sowieso maar weinig.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:21 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Hier in Oost-Brabant geen lekkere buschauffeusez
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |