Dat zijn idd van die halfbakken oplossingen, maar ik snap best dat mensen niet teveel speakers in hun kamer willen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Een maat van me die net verhuisd is heeft zo'n soundbar onder zijn TV. Echt wat ongelooflijk zondeIk kon me wel inhouden om het niet af te kraken maar het geluid was niet om aan te horen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nu dus 5.1 van Sony, 2.1 van Sequence Audio en een Sonos :3 en :5.
Ik een 5.1 van LG en een 5.1 van Logitechquote:
Hangt er vanaf, in mijn appartement kun je ze alle 12 in 1 oog opslag zien als je wiltquote:Op woensdag 3 september 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
12 is niet zoveel hoor, een surround set is 6-8 speakers, dan iets aan je PC en het gaat snel.
Het is niet alleen halfbakken, maar het geluid wat uit de gemiddelde TV komt is nog beter. Al ligt dat misschien ook aan de idiote equalizer settings die zo'n ding standaard gebruikt om "3D effecten" enzo te creeren.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn idd van die halfbakken oplossingen, maar ik snap best dat mensen niet teveel speakers in hun kamer willen.
Bij mij ook hoor, al heb ik dus "maar" 1 surround set staan nuquote:Op woensdag 3 september 2014 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, in mijn appartement kun je ze alle 12 in 1 oog opslag zien als je wilt
Dudequote:Op woensdag 3 september 2014 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Ik een 5.1 van LG en een 5.1 van Logitech
Nou ja, er zijn vast ook soundbars die wel redelijk geluid geven natuurlijk, maar niet voor 3 tientjesquote:Op woensdag 3 september 2014 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is niet alleen halfbakken, maar het geluid wat uit de gemiddelde TV komt is nog beter. Al ligt dat misschien ook aan de idiote equalizer settings die zo'n ding standaard gebruikt om "3D effecten" enzo te creeren.
Niets mis met de Z-5500 voor een PC, tenzij je een audiofiel bent, which I'm notquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Niets mis met de Z-5500 voor een PC, tenzij je een audiofiel bent, which I'm notOhja, er zijn natuurlijk ook mensen die de PC niet aan de home-cinema installatie hebben hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:12 schreef STING het volgende:
Niets mis met de Z-5500 voor een PC, tenzij je een audiofiel bent, which I'm notHe zoiets heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen geen mogelijkheid om het ergens op aan te sluiten![]()
Ik denk niet dat dit ding 3 tientjes wasquote:Op woensdag 3 september 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn vast ook soundbars die wel redelijk geluid geven natuurlijk, maar niet voor 3 tientjes.
Mensen beknibbelen altijd op speakers terwijl dat 10 keer belangrijker voor je geluid is dan de rest.
We zijn niet voor niets je nerdherdquote:Op woensdag 3 september 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh waarom slaan jullie altijd zo snel door in 'nerd'!!
Daar heb ik een andere (HT)PC voorquote:Op woensdag 3 september 2014 10:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja, er zijn natuurlijk ook mensen die de PC niet aan de home-cinema installatie hebben hangen.
Dit is niet nerd, totaal niet, dit was al een legitieme hobby voor het woord nerd was uitgevondenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh waarom slaan jullie altijd zo snel door in 'nerd'!!
Je hebt alleen een laptop zeker?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He zoiets heb ik ook
Alleen geen mogelijkheid om het ergens op aan te sluiten
Pfff ik ben enthousiast over een miljoen dingenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niet nerd, totaal niet, dit was al een legitieme hobby voor het woord nerd was uitgevonden.
Vrouwen, nooit ergens enthousiast over en maar klagen over mannen die iets boeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |