Dat zijn idd van die halfbakken oplossingen, maar ik snap best dat mensen niet teveel speakers in hun kamer willen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Een maat van me die net verhuisd is heeft zo'n soundbar onder zijn TV. Echt wat ongelooflijk zondeIk kon me wel inhouden om het niet af te kraken maar het geluid was niet om aan te horen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nu dus 5.1 van Sony, 2.1 van Sequence Audio en een Sonos :3 en :5.
Ik een 5.1 van LG en een 5.1 van Logitechquote:
Hangt er vanaf, in mijn appartement kun je ze alle 12 in 1 oog opslag zien als je wiltquote:Op woensdag 3 september 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
12 is niet zoveel hoor, een surround set is 6-8 speakers, dan iets aan je PC en het gaat snel.
Het is niet alleen halfbakken, maar het geluid wat uit de gemiddelde TV komt is nog beter. Al ligt dat misschien ook aan de idiote equalizer settings die zo'n ding standaard gebruikt om "3D effecten" enzo te creeren.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn idd van die halfbakken oplossingen, maar ik snap best dat mensen niet teveel speakers in hun kamer willen.
Bij mij ook hoor, al heb ik dus "maar" 1 surround set staan nuquote:Op woensdag 3 september 2014 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, in mijn appartement kun je ze alle 12 in 1 oog opslag zien als je wilt
Dudequote:Op woensdag 3 september 2014 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Ik een 5.1 van LG en een 5.1 van Logitech
Nou ja, er zijn vast ook soundbars die wel redelijk geluid geven natuurlijk, maar niet voor 3 tientjesquote:Op woensdag 3 september 2014 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is niet alleen halfbakken, maar het geluid wat uit de gemiddelde TV komt is nog beter. Al ligt dat misschien ook aan de idiote equalizer settings die zo'n ding standaard gebruikt om "3D effecten" enzo te creeren.
Niets mis met de Z-5500 voor een PC, tenzij je een audiofiel bent, which I'm notquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Niets mis met de Z-5500 voor een PC, tenzij je een audiofiel bent, which I'm notOhja, er zijn natuurlijk ook mensen die de PC niet aan de home-cinema installatie hebben hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:12 schreef STING het volgende:
Niets mis met de Z-5500 voor een PC, tenzij je een audiofiel bent, which I'm notHe zoiets heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen geen mogelijkheid om het ergens op aan te sluiten![]()
Ik denk niet dat dit ding 3 tientjes wasquote:Op woensdag 3 september 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn vast ook soundbars die wel redelijk geluid geven natuurlijk, maar niet voor 3 tientjes.
Mensen beknibbelen altijd op speakers terwijl dat 10 keer belangrijker voor je geluid is dan de rest.
We zijn niet voor niets je nerdherdquote:Op woensdag 3 september 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh waarom slaan jullie altijd zo snel door in 'nerd'!!
Daar heb ik een andere (HT)PC voorquote:Op woensdag 3 september 2014 10:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja, er zijn natuurlijk ook mensen die de PC niet aan de home-cinema installatie hebben hangen.
Dit is niet nerd, totaal niet, dit was al een legitieme hobby voor het woord nerd was uitgevondenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh waarom slaan jullie altijd zo snel door in 'nerd'!!
Je hebt alleen een laptop zeker?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He zoiets heb ik ook
Alleen geen mogelijkheid om het ergens op aan te sluiten
Pfff ik ben enthousiast over een miljoen dingenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niet nerd, totaal niet, dit was al een legitieme hobby voor het woord nerd was uitgevonden.
Vrouwen, nooit ergens enthousiast over en maar klagen over mannen die iets boeit.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 3 september 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We zijn niet voor niets je nerdherd
Ja een miljoen verschillende modellen jurkjesquote:Op woensdag 3 september 2014 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff ik ben enthousiast over een miljoen dingen
Ah ja, laten verstoffen in een hoekje. Daar heb ik er nog twee van.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En een TV
De kast pc heb ik lange tijd al weggedaan / laten verstoffen in een hoekje
Lijkt me stug dat iemand mijn kast/inhoud zou willen hebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, laten verstoffen in een hoekje. Daar heb ik er nog twee van.
Te lui om klaar te zetten en te verkopen op Marktplaats
Soms kijk je nog raar op wat mensen soms van grof vuil plekken af plukkenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat iemand mijn kast/inhoud zou willen hebben
Wat zit er in?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat iemand mijn kast/inhoud zou willen hebben
Gebruik mijn desktop 10x zo vaak als mn laptop hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat zit er in?
Ik heb ooit geroepen nooit meer een desktop computer te willen. Maar inmiddels ben ik er toch weer op terug gekomen.
Dat maar ook over eten, de actualiteit (nou ja veel er in dan), boeken, muziek, tv series en mijn katquote:Op woensdag 3 september 2014 10:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja een miljoen verschillende modellen jurkjes
WEinig soeps volgens mij. Tis ook een erg oud ding ondertussen. Van de tijd dat ik 15 was enzoquote:Op woensdag 3 september 2014 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat zit er in?
Ik heb ooit geroepen nooit meer een desktop computer te willen. Maar inmiddels ben ik er toch weer op terug gekomen.
Ik nu ook. Voornamelijk om de schermgrootte.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik mijn desktop 10x zo vaak als mn laptop hoor.
Ik vind het al lastig om met m'n laptop op 1 plek te zitten, laat staan dat ik voor een pc ga zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik mijn desktop 10x zo vaak als mn laptop hoor.
Ja dat scheelt ook. Op het moment heb ik maar 1 praktische computerzitplek dus waarom zou ik dan met een laptop gaan lopen zeulen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het al lastig om met m'n laptop op 1 plek te zitten, laat staan dat ik voor een pc ga zitten![]()
Met gamen ofzo snap ik het wel, maarja dat doe ik niet
PC kan niet op de bank hequote:Op woensdag 3 september 2014 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja dat scheelt ook. Op het moment heb ik maar 1 praktische computerzitplek dus waarom zou ik dan met een laptop gaan lopen zeulen.
Als ik een grotere woning heb zal er vast wel weer een nieuwe laptop komen.
Alles kan, je moet alleen beetje weten hoe, beetje creatief zijn met kabels etc.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
PC kan niet op de bank heEn daar wil ik m'n pc/laptop hebben
(jaja, of je moet HW zijn met al z'n oplossingen)
Natuurlijk kan alles, maar het moet wel nuttig zijn enzo. Voor mij dus niet van belang. Al;s ik veel zou gamen misschien wel weer.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan, je moet alleen beetje weten hoe, beetje creatief zijn met kabels etc.
DealExtreme is your friend in dit geval, alles kan wel op elkaar worden aangesloten, je moet alleen even vage kastjes kopen.
Vind het gewoon relaxter zitten dan altijd op de bank met de laptop. Op de bank gebruik ik de iPad ook weer vaker.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik nu ook. Voornamelijk om de schermgrootte.
En als het buiten die miljoen dingen valt, dan is het nerdquote:Op woensdag 3 september 2014 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff ik ben enthousiast over een miljoen dingen
Nou ja, dit was geen rocket science hoor, gewoon een lange HDMI kabel en een kastjequote:Op woensdag 3 september 2014 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kan alles, maar het moet wel nuttig zijn enzo. Voor mij dus niet van belang. Al;s ik veel zou gamen misschien wel weer.
En dan idd weten waar je moet zijn, wat je zou kunnen doen etc etc
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 3 september 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, dit was geen rocket science hoor, gewoon een lange HDMI kabel en een kastje. Keyboard en muis heeft bijna iedereen wel draadloos toch?
Duh, dat staat er tochquote:Op woensdag 3 september 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als het buiten die miljoen dingen valt, dan is het nerd
idd wat ik op de bank zou willen computeren kan ik prima op mijn tablet.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind het gewoon relaxter zitten dan altijd op de bank met de laptop. Op de bank gebruik ik de iPad ook weer vaker.
Kan natuurlijk ook, ik heb gewoon een USBkabel getrokken naar de bank, USB hub verscholen achter een kastje, kan daar gewoon alles aansluitenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog nooit gehad![]()
LIgt eraan.. voor de tv of zo'n verrijdbaar ding is t best oke.
Voor m'n laptop doe ik gewoon alles bekabeld nog.
Ik dus bijna niet meer, voorheen wel, maar ik game nu op de PC gewoon met de Xboxcontroller, dat is bij RTS niet te doen, maar RPG en FPS gaat prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef stbabylon het volgende:
De desktop gebruik ik voor gamen, en gamen wil ik op een bureaustoel doen. Heb al genoeg RSI opgelopen zeg maar.
Ik begin de laatste tijd een RSI-duim te krijgen van al het tablettenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef stbabylon het volgende:
De desktop gebruik ik voor gamen, en gamen wil ik op een bureaustoel doen. Heb al genoeg RSI opgelopen zeg maar.
Last van je duim bij een table? Hoezo gebruik je je duim?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik begin de laatste tijd een RSI-duim te krijgen van al het tablettenMoet daar serieus op letten nu.
Van computeren in welke houding dan ook heb ik nog nooit last gehad.
O god, RSI jaquote:Op woensdag 3 september 2014 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Een tablet-duim dus?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik begin de laatste tijd een RSI-duim te krijgen van al het tablettenMoet daar serieus op letten nu.
Van computeren in welke houding dan ook heb ik nog nooit last gehad.
Daarom heb ik mezelf toen gedwongen om een controller te leren gebruiken. Ik game al zolang met KB en muis, vanaf de MSX 1 tijd zeg maar, dus ik kreeg ook last. Heb nu nergens last meer van.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, RSI ja
Toen ik nog heel veel gamede kreeg ik ook RSI
Ben toen gewoon met links gaan gamen
Totdat ik links ook RSI begon te krijgen
Ach ja, het zijn de tienerstruggels van 2014, niets vreemds aan, als ik terugdenk waar ik me allemaal druk om maakte toen ik 15 was ofzoquote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
wanneer heb jij je relatiestatus op FB veranderd?
ook echt
Klopt, maar tochquote:Op woensdag 3 september 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het zijn de tienerstruggels van 2014, niets vreemds aan, als ik terugdenk waar ik me allemaal druk om maakte toen ik 15 was ofzo.
Tegeltjes swipen 2048, voornamelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Last van je duim bij een table? Hoezo gebruik je je duim?
Nee, maar het is natuurlijk wel een beetje een zakelijke manier van kijken na een relatie.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ow god, ik heb lopen vloeken in de kerk geloof ik
Ik heb gezegd dat wij een partnerschapsovereenkomst overwegen in het huwelijkstopicEn ik heb daarbij aangegeven dat een eventuele scheiding daarin een argument is
Zo gek is dat toch niet?
Nogmaals (:P) dat geldt lang niet voor alle RPG'squote:Op woensdag 3 september 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus bijna niet meer, voorheen wel, maar ik game nu op de PC gewoon met de Xboxcontroller, dat is bij RTS niet te doen, maar RPG en FPS gaat prima.
Ik heb de ballen verstand van wat dit dan precies inhoudt, dus kan er weinig over zeggenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gezegd dat wij een partnerschapsovereenkomst overwegen in het huwelijkstopicEn ik heb daarbij aangegeven dat een eventuele scheiding daarin een argument is
Zo gek is dat toch niet?
Nee, tuurlijk, en het is ook echt wennen in het begin, maar (helaas vinden velen) worden games meer en meer voor de console ontwikkeld en dan geport naar de PC, dus bijna alles kanje met de controller spelen tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals (:P) dat geldt lang niet voor alle RPG's
Afwisseling van overdag tb/muis naar 's avonds controller is een oplossing. Ik ga voor de andere: goed zittenquote:Op woensdag 3 september 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom heb ik mezelf toen gedwongen om een controller te leren gebruiken. Ik game al zolang met KB en muis, vanaf de MSX 1 tijd zeg maar, dus ik kreeg ook last. Heb nu nergens last meer van.
Kan ook allemaal nog, en het mooie is dus, ik kan alles overal nuquote:Op woensdag 3 september 2014 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afwisseling van overdag tb/muis naar 's avonds controller is een oplossing. Ik ga voor de andere: goed zitten
Doe je dat met je duim?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tegeltjes swipen 2048, voornamelijk.
Diabo 3 is er voor beide, maar daar heb je echt een groot verschil tussen PC en console in moeilijkheidsgraad. Die is echt dumbeddown voor controllergebruik.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk, en het is ook echt wennen in het begin, maar (helaas vinden velen) worden games meer en meer voor de console ontwikkeld en dan geport naar de PC, dus bijna alles kanje met de controller spelen tegenwoordig.
Ik zou weer terug naar KB+Muis gaan als er nieuwe Monkey Islands etc zouden komen.
Neuh, gaat prima.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je dat met je duim?Op een telefoon snap ik dat wel, maar een tablet is daar toch te groot voor?
Dat kan wel kloppen ja, maar goed, ik ben geen extreme gamer, easy is vaak prima genoeg, ik wil me vermaken, niet frusterenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Diabo 3 is er voor beide, maar daar heb je echt een groot verschil tussen PC en console in moeilijkheidsgraad. Die is echt dumbeddown voor controllergebruik.
Aah even het topic gelezen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Zo gek is dat toch niet?
Merk dat ik tegenwoordig veel meer game op mn PS3 dan op mn pc. Het is een stuk relaxter gewoon, zit op kantoor ook al de hele dag achter een bureau, dat wil ik in mn vrije tijd niet doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk, en het is ook echt wennen in het begin, maar (helaas vinden velen) worden games meer en meer voor de console ontwikkeld en dan geport naar de PC, dus bijna alles kanje met de controller spelen tegenwoordig.
Ik zou weer terug naar KB+Muis gaan als er nieuwe Monkey Islands etc zouden komen.
Dat heb ik dus ook, gewoon op de bank ploffen, 50 inch TV en surround sound en gamen. Niets klein monitortje en blikkerige logitech speakersquote:Op woensdag 3 september 2014 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Merk dat ik tegenwoordig veel meer game op mn PS3 dan op mn pc. Het is een stuk relaxter gewoon, zit op kantoor ook al de hele dag achter een bureau, dat wil ik in mn vrije tijd niet doen.
En dan mocht ze die kleren van je zeker ook nog uit doen? Asociaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ex kwam gewoon bij mij wonen vanuit dr ouderlijk huis, dus die had niets op kleren en dieren na.
Heb nog wel grotere tv nodig want mn 37" is te klein voor me op de afstand die hij van mn bank staat. Ik sleep altijd mn bureaustoel mee voor de tv, dan heb ik ook meer het gevoel dat ik helemaal ondergedompeld ben in de game.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, gewoon op de bank ploffen, 50 inch TV en surround sound en gamen. Niets klein monitortje en blikkerige logitech speakers.
Oh god. Daar heb je ook 2 discussiepartners zegquote:Op woensdag 3 september 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Zo gek is dat toch niet?
Ze heeft wel een fiks aantal uren zonder kleren aan doorgebracht daar jaquote:Op woensdag 3 september 2014 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan mocht ze die kleren van je zeker ook nog uit doen? Asociaal.
Kosten ook geen moer meer tegenwoordigquote:Op woensdag 3 september 2014 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb nog wel grotere tv nodig want mn 37" is te klein voor me op de afstand die hij van mn bank staat. Ik sleep altijd mn bureaustoel mee voor de tv, dan heb ik ook meer het gevoel dat ik helemaal ondergedompeld ben in de game.
Die is inmiddels vast ook geen 19 en strak meer.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze heeft wel een fiks aantal uren zonder kleren aan doorgebracht daar ja.
Soms mis ik dat flawless 19 jarige strakke lichaam nog wel eens.
Nee, ze is nu 25-26 denk ik. Maar strak nog wel denk ik hoor, 2-3 keer in de week sporten helptquote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is inmiddels vast ook geen 19 en strak meer.
Eerst al mn geld opmaken in Japan, daarna een PS4 en daarna misschien een andere tv. Moet er ook nieuwe tv-hoek komen, in de huidige opstelling past mn huidige tv net maar een grotere echt niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kosten ook geen moer meer tegenwoordig.
Dan moet ik dat ook eens gaan doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze is nu 25-26 denk ik. Maar strak nog wel denk ik hoor, 2-3 keer in de week sporten helpt.
Ja, Japan, jij wel weer, ik heb altijd alleen de plannen en dan wil er niemand meequote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst al mn geld opmaken in Japan, daarna een PS4 en daarna misschien een andere tv. Moet er ook nieuwe tv-hoek komen, in de huidige opstelling past mn huidige tv net maar een grotere echt niet.
Groepsreis. Opgelost.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Japan, jij wel weer, ik heb altijd alleen de plannen en dan wil er niemand mee.
Excuse me?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, Japan, jij wel weer, ik heb altijd alleen de plannen en dan wil er niemand mee.
Jij hebt me gedumpt voor een aftrekkiequote:
Zo. Verslavend. Must. Stop.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tegeltjes swipen 2048, voornamelijk.
Je hebt me niet gevraagdquote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij betaald ga ik wel mee naar Japan of Malta hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |