Over paar weken wellicht. Al zal ik je dood nog altijd zeer betreuren.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
koop gewoon kruidvat dagkaartje of ga op de fiets.
is geen correct Nederlandsquote:Op woensdag 3 september 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen auto noch OV. RIP
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je richting Den Haag. Je kent de weg inmiddels toch wel?
[..]
Ook Stylo kent de weg richting Den Haag op zijn duimpje.
Wat spreken ze daar eigenlijk?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het heeft betrekking op een mogelijke trip naar Groningen
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat spreken ze daar eigenlijk?
Gronings.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat spreken ze daar eigenlijk?
Ja, want in de stad is de helft geïmmporteerd en in de provincie niet. Je moet namelijk wel erg toegewijd zijn aan Groningen als je in de provincie gaat wonen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is toch ook een verschil tussen de stad en de provincie?
Ik dacht er ook een verschil in dialect was tussen de originele stad Groningers en die uit de provincie.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, want in de stad is de helft geïmmporteerd en in de provincie niet. Je moet namelijk wel erg toegewijd zijn aan Groningen als je in de provincie gaat wonen.
Ik hoop dat ze je verstandskiezen trekken, misschien dat je daarna weer normaal doet.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag weer naar de tandarts. Ik ben ontzettend blij.
Ik doe normaalquote:Op woensdag 3 september 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je verstandskiezen trekken, misschien dat je daarna weer normaal doet.
Dat is toch wel in elke provincie zo? Wat extremer in de randstad door alle steden maar tochquote:Op woensdag 3 september 2014 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht er ook een verschil in dialect was tussen de originele stad Groningers en die uit de provincie.
Je bent zelf extreemquote:Op woensdag 3 september 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch wel in elke provincie zo? Wat extremer in de randstad door alle steden maar toch
Ik heb sinds 1 september het Ajaxtopic afgezworen. Nu moet ik ergens anders mijn ergernis zien te vinden.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind je nogal agressief overkomen de laatste tijd.
R&P en OUDquote:Op woensdag 3 september 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 1 september het Ajaxtopic afgezworen. Nu moet ik ergens anders mijn ergernis zien te vinden.
Kom we gaan lachen om die jankwijven die geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 1 september het Ajaxtopic afgezworen. Nu moet ik ergens anders mijn ergernis zien te vinden.
OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #140quote:Op woensdag 3 september 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FB / Aanstootgevende usernamen op FOK! goed topic
Nu kan je juist wel weer komen, de hysterie begint langzaam weg te ebbenquote:Op woensdag 3 september 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was weer goed bezig met je FOTO vriendjes ookquote:Op woensdag 3 september 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #140
hij vind het lekker zo'n papierprikkerquote:Op woensdag 3 september 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet zo extreem als Bill Gates. Kijk hem zitten dan
[ afbeelding ]
Marc Netto is opeens een begrip bij het klootjesvolk. Ach, ik had liever drie extra versterkingen gezien maar ik snap het wel. Zelfs beursexperts geven hun mening, kinderachtig.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu kan je juist wel weer komen, de hysterie begint langzaam weg te ebben
Als iemand mijn japankennis in twijfel trekt dan heb je aan mij een kwaaie hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was weer goed bezig met je FOTO vriendjes ook
Mensen met een mening, die zijn er niet zo veel.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc Netto is opeens een begrip bij het klootjesvolk. Ach, ik had liever drie extra versterkingen gezien maar ik snap het wel. Zelfs beursexperts geven hun mening, kinderachtig.
''verkracht matras tilt studente overal mee naartoe''quote:Op woensdag 3 september 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR zou gaan bekkenstoten op dat lege matras in het lokaal. Iedereen kijkt vreemd op.
Vervolgens overgaan op de orde van de dag door simba's te tekenen als kunstproject.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR zou gaan bekkenstoten op dat lege matras in het lokaal. Iedereen kijkt vreemd op.
Zou hij bekkenstoten op die tekeningen?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vervolgens overgaan op de orde van de dag door simba's te tekenen als kunstproject.
De nieuwe Dimitri Verhulst.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vervolgens overgaan op de orde van de dag door simba's te tekenen als kunstproject.
Kijk je uit dat je niet met je fiets van de brug valt?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo even weer naar school voor Geschiedenis.
Ik snap deze zin niet.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij je uit dat je niet met je fiets van de brug valt?
Knut is niet in de buurt dus geen probleemquote:Op woensdag 3 september 2014 13:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet met je fiets van de brug valt?
Hij wacht daar op je.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut is niet in de buurt dus geen probleem.
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 3 september 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand mijn japankennis in twijfel trekt dan heb je aan mij een kwaaie hoor.
Dan fiets je om. Hoewel het wel wat mooier is langs het meer en de camping.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet over de fietsbrug.
Boeit mij hetquote:Op woensdag 3 september 2014 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan fiets je om. Hoewel het wel wat mooier is langs het meer en de camping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |