Ik was ook aan het twijfelen tussen een iPod classic en de Cowon X9. Ik wilde iets wat lang muziek kan afspelen(zonder haperen) en waar mijn collectie op past. Mijn telefoon voldeed aan geen van beide criteria...quote:Op woensdag 3 september 2014 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een hele nette tijd natuurlijk, maar dat komt voornamelijk omdat hij geen netwerkverbindingen heeft en je het scherm uitzet.
een iPod Classic heeft ook echt geweldige batterijduur. Het scherm en de verbindingen slurpen accu op een telefoon of iPod touch.
Ben zo tevreden over mijn classic dat toen ik hoorde dat apple er mee stop ik een tweede in reserve kocht. Mijn eerste is inmiddels bijna 8 jaar en gebruik ik dagelijks in de auto.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:32 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Ik was ook aan het twijfelen tussen een iPod classic en de Cowon X9. Ik wilde iets wat lang muziek kan afspelen(zonder haperen) en waar mijn collectie op past. Mijn telefoon voldeed aan geen van beide criteria...
Leuk, maar dat kan mijn 5 jaar oude (en nog steeds perfect werkendequote:Op woensdag 3 september 2014 14:06 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Muziek afspelen![]()
Lossless muziek afspelen tot 192kHz/24-bit.
Heerlijke geluidskwaliteit inderdaad. Helaas heb ik mijn X5 laten vallen en ben ik nu even Cowon-loos.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:17 schreef Superthomas het volgende:
Ik ben heel blij met mijn Cowon X9![]()
110 uur muziek afspelen op één batterijlading, JetEffect 5 en BBE voor de ultieme geluidskwaliteit en uitbreidbaar met MicroSD![]()
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat de interface een beetje onlogisch is, maar als je er eenmaal een beetje mee gespeeld heb is het ding echt fantastisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |