Die afbeelding is gemodificeerd, zoek hier maar eens op: http://www.thuisserver.net/temp/433772.jpgquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Maar ik had dat ook gedaan met deze afbeelding:
[ afbeelding ]
en daar kon google image search niets mee vinden.
oh gelukkig heb ik niet zo vaak last van de hik. Mijn medeleven voor de users die dat wel hebben.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Die afbeelding is gemodificeerd, zoek hier maar eens op: http://www.thuisserver.net/temp/433772.jpg
Heb de levels in Paint.net genormaliseerd en toen vond Google em wel.
Ik mag trouwens geen kloons meer opsporen van Peter. Het posten van profielen wordt volgens hem niet gewaardeerd. Het gebruiken van foto's zonder medeweten van anderen is verder geen enkel probleem.
Huh okay, logisch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Die afbeelding is gemodificeerd, zoek hier maar eens op: http://www.thuisserver.net/temp/433772.jpg
Heb de levels in Paint.net genormaliseerd en toen vond Google em wel.
Ik mag trouwens geen kloons meer opsporen van Peter. Het posten van profielen wordt volgens hem niet gewaardeerd. Het gebruiken van foto's zonder medeweten van anderen is verder geen enkel probleem.
Kom je ook picknicken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Snap wel dat ze er niet op zitten te wachten dat je foto's van een echte user backtraced naar een Facebook profiel en daar dan naar linkt. Maar dit gaat om kloontjes.
Die profielen zijn gewoon openbaar, ik zie geen probleem. Maar goed, blijkbaar is het wel een probleem om links naar profielen te plaatsen waar namen in staan. Nooit geweten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Snap wel dat ze er niet op zitten te wachten dat je foto's van een echte user backtraced naar een Facebook profiel en daar dan naar linkt. Maar dit gaat om kloontjes.
Maar in een facebook-link van iemand staat de naam ook. Dat is een probleem?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die profielen zijn gewoon openbaar, ik zie geen probleem. Maar goed, blijkbaar is het wel een probleem om links naar profielen te plaatsen waar namen in staan. Nooit geweten.
Die profielen zijn openbaar, maar dat betekent niet dat mensen hun fok identiteit eraan gekoppeld willen hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die profielen zijn gewoon openbaar, ik zie geen probleem. Maar goed, blijkbaar is het wel een probleem om links naar profielen te plaatsen waar namen in staan. Nooit geweten.
Tja dat doen ze zelf al dmv de foto's....quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die profielen zijn openbaar, maar dat betekent niet dat mensen hun fok identiteit eraan gekoppeld willen hebben.
Blijkbaar:quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Maar in een facebook-link van iemand staat de naam ook. Dat is een probleem?
quote:Op 02-09-2014 23:09 schreef Peter
[..]
Dat laatste zeg ik niet, maar daar staan namen van personen in, in het fotoboekprofiel zelf niet .
Dat snap ik. Echter is dit niet hun FOK! identiteit. Hun foto is gewoon gejat... Tenzij het natuurlijk om de echte personen gaat, wat ik ten zeerste betwijfelquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die profielen zijn openbaar, maar dat betekent niet dat mensen hun fok identiteit eraan gekoppeld willen hebben.
Welterustenquote:
Het blijkt dat het probleem zit in het feit dat de links naar de profielen met daarin de namen niet door de persoon zelf verwijderd kunnen worden mochten ze dit willen. Zit wat in natuurlijk en ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pijpen tegen de hik schijnt ook te werken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde er anusvingeren tegen de hik van maken. Maar dit is ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |