Samen met m'n matties vanmiddag onder leiding van een instructeur wezen schieten hier in de buurt op de schietbaan. Begonnen met een simpel pistooltje. Eerst fucking een uur lang uitleg gehad van die kankerknuppel die dacht dat hij er verstand van had. Veiligheidspal dit, herladen zus, kruitdampen zo. STFU kneus, hier zitten drie gasten (waaronder ikzelf) met een Medal of Honour. Ik toch vreemd dat ondanks dat ik op vele zware missies ben geweest in jungles en woestijngebieden je nog een standaard praatje moet aanhoren van zo'n stumperd die niet verder is gekomen dan schieten op een schijfje, HOMO!!!
Had ie niet in de gaten dat er minimaal 13 kills bij hem aan tafel zaten. Verstand van een egel die mongool.
Maar goed om to the point te komen; ik dat pistool. Alles in de roos. Vervolgens Glock, alles raak, die kerel kwaad dat hij me niks kon bijleren.
Dus ik denk weet je wat, ik pak gewoon mijn AK als ik ga pissen. Ik ga pissen, pak mijn AK en begin in het wilde weg op dat target te schieten. He-le-maal aan fladden dat ding. Die kerel wild, had nog nooit zo'n ding gezien die imbeciel.
Vervolgens nog maar een magazijn leeg geschoten op de bar omdat ik mijn woede niet kon controleren.
Klacht: Instructeur van de schietbaan

Klacht 2: Bavaria aan de tap.