abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144119693
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar die zijn niet aan het westen gericht.
Je trapt erin, je ziet daarin helemaal geen onthoofdingen zonder censuur.
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:46:08 #102
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144119750
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens onthoofdingen, ik heb nog nauwelijks filmpjes gezien waar je IS echt iedereen ziet onthoofden, alleen before and after.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144119824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus als ik nu een wapperend logo'tje in die video die ik zojuist postte zet, dan is het ineens een officieel filmpje van de ISIS media-tak. Whatever that might be. :?
ISIS brengt ook officieel videos uit, geen mobiele filmpjes van een random jihadi. Ik heb het over de organisatietop die bewust filmpjes creeert met een bepaald doel erachter. Allemaal zijn ze van hogere kwaliteit en schuilt er denkwerk achter. En in die officiele filmpjes worden onthoofdingen er altijd uitgeknipt. Ook de arabische filmpjes gericht naar het Midden-oosten zelf. Kan je nu ophouden met trollen.
pi_144119847
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

He, maar dat wapperende logo'tje he, dat is het keurmerk toch?

Dan is deze ook vast echt:

pi_144119906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

He, maar dat wapperende logo'tje he, dat is het keurmerk toch?

Dan is deze ook vast echt:

Wat ik me afvraag is: Is jouw standpunt het gevolg van je kinderachtige houding of is je kinderachtige houding het gevolg van je standpunt?
pi_144119932
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens onthoofdingen, ik heb nog nauwelijks filmpjes gezien waar je IS echt iedereen ziet onthoofden, alleen before and after.
Ze doen ook het meeste gewoon met geweren, veel effectiever.
pi_144120032
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze doen ook het meeste gewoon met geweren, veel effectiever.
Inderdaad, onthoofdingen zijn echter barbaarser. Een losse bebloede hoofd wekt meer emoties op dan een kogel. Vandaar dat ze deze westerlingen onthoofden.
  dinsdag 2 september 2014 @ 22:51:44 #108
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144120063
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Inderdaad, onthoofdingen zijn echter barbaarser. Een losse bebloede hoofd wekt meer emoties op dan een kogel. Vandaar dat ze deze westerlingen onthoofden.
En de bekende onthoofding in Raqqa
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144120067
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag is: Is jouw standpunt het gevolg van je kinderachtige houding of is je kinderachtige houding het gevolg van je standpunt?
Jij komt zelf als een debiel dit topic binnen mij uitmakend voor aluhoedje en weet ik wat nog meer. Ik praat met jou op de manier zoals je tegen mij praat. Kinderachtig dus..
pi_144120073
Wellicht doet ISIS dat om de locatie waar ze gevangenen hebben geheim te houden. Anders komt Delta langs... Dus dat de onthoofding gewoon ergens binnen is met op de achtergrond een rustiek woestijnscenario.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_144120112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Klopt, een onthoofding is persoonlijker. Ik denk iedereen de trekker over kan halen, zeker in tijden van van zelfverdediging of het verdedigen van je familie.

Maar iemand onthoofden kan vrijwel niemand. Een "normaal" iemand krijgt al kippenvel bij het idee dat die door iemand zijn vlees moet snijden.
pi_144120234
Okay. Het is echt. Met alle geweld, het-is-echt. Ook al is de video fake, dan nog is het van ISIS en is het echt. Ik geeft het op. :{w :W
pi_144120265
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, een onthoofding is persoonlijker. Ik denk iedereen de trekker over kan halen, zeker in tijden van van zelfverdediging of het verdedigen van je familie.

Maar iemand onthoofden kan vrijwel niemand. Een "normaal" iemand krijgt al kippenvel bij het idee dat die door iemand zijn vlees moet snijden.
https://www.google.nl/sea(...)ham.html%3B504%3B315

Kijk hier ff. Genoeg mensen die het wel kunnen. En ja gruwelijk.
pi_144120307
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

https://www.google.nl/sea(...)ham.html%3B504%3B315

Kijk hier ff. Genoeg mensen die het wel kunnen. En ja gruwelijk.
Je leest niet goed.
pi_144120358
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je leest niet goed.
"Maar iemand onthoofden kan vrijwel niemand."

Kijk hier ff. Genoeg mensen die het wel kunnen.
pi_144120422
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij komt zelf als een debiel dit topic binnen mij uitmakend voor aluhoedje en weet ik wat nog meer. Ik praat met jou op de manier zoals je tegen mij praat. Kinderachtig dus..
Ja jij claimt van alles zonder enig bewijs er achter. Aluhoedjes theorieen. Zeggen dat het filmpje nep is of in scene is gezet omdat je de daadwerkelijke onthoofding niet ziet slaat nergens op. Vooral met ISIS verleden dat ze nooit onthoofdingen volledig laten zien. Toch claimen mensen dat dit niet ISIS stijl is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Houd jij ervan om mensen tegen te spreken? Denk jij dat ook maar 1% van de wereldbevolking in staat is om iemand te onthoofden?
pi_144120426
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vrijwel niemand, over de wereld populatie.

Of wil jij serieus zeggen dat die gekke terroristen een behoorlijke meerderheid vormen?
  Moderator dinsdag 2 september 2014 @ 23:02:50 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_144120539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef ChanceThePepper het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=efe_1403037495
Kijk vanaf minuut 52 naar een onthoofding. Je ziet alleen het moment dat ze beginnen en het moment dat de kop er al af is.

Weet je waarom jullie aluhoedjes mij frustreren? Jullie ontkennen wat er werkelijk aan de hand is en komen met complotten zoals De VS zit er achter, de CIA, de Mossad etc. Hiermee kan je werkelijk niks. Jullie instelling is typisch een vorm van het slavenmoraal. Jullie bouwen de werkelijk om, om de onmacht aan te tonen in de situatie. In plaats van de waarheid te achterhalen en de confrontatie aan te gaan met de problemen die er zijn, lullen jullie er een leuke verhaal omheen dat enkel jullie onrealistische wereldbeeld bevestigd.
Heftig filmpje man. Hoe ze gewoon vanuit hun auto's andere auto's letterlijk van de weg knallen :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_144120688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Ja jij claimt van alles zonder enig bewijs er achter. Aluhoedjes theorieen. Zeggen dat het filmpje nep is of in scene is gezet omdat je de daadwerkelijke onthoofding niet ziet slaat nergens op. Vooral met ISIS verleden dat ze nooit onthoofdingen volledig laten zien. Toch claimen mensen dat dit niet ISIS stijl is.
Helemaal niet alleen omdat je de daadwerkelijke onthoofding niet ziet. Je probeert het nu belachelijk te maken. Typerend.

quote:
Houd jij ervan om mensen tegen te spreken? Denk jij dat ook maar 1% van de wereldbevolking in staat is om iemand te onthoofden?
Suggereerde ik dat dan? Het staat er niet hoor. Volgens mij suggereer ik het ook niet. Jij maakt het er van. Je probeert het nu belachelijk te maken. Typerend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 23:08:20 ]
pi_144120700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Dat de shots op bepaalde momenten er gekunsteld uitzien is duidelijk te zien, waarbij belichting en contrast niet kloppen.

En een levensecht hoofd namaken is zeer eenvoudig , niemand zal het verschil ooit zien. Waarom zou een extremistische IS een dergelijke handeling censureren ? dat is totaal ongeloofwaardig.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_144120782
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:06 schreef Jan-Slagter het volgende:

[..]

Dat de shots op bepaalde momenten er gekunsteld uitzien is duidelijk te zien, waarbij belichting en contrast niet kloppen.

En een levensecht hoofd namaken is zeer eenvoudig , niemand zal het verschil ooit zien. Waarom zou een extremistische IS een dergelijke handeling censureren ? dat is totaal ongeloofwaardig.
Dat hebben ze altijd gedaan met een onthoofding.
pi_144120846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vrijwel niemand, over de wereld populatie.

Of wil jij serieus zeggen dat die gekke terroristen een behoorlijke meerderheid vormen?
Ah zo, nee... natuurlijk denk ik dat niet. Gelukkig niet zeg.
pi_144120991
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah zo, nee... natuurlijk denk ik dat niet. Gelukkig niet zeg.
Er zit echt een ziek groot verschil tussen iemand doodschieten of onthoofden.

Maar ook schieten is lang niet altijd even makkelijk. Zo hebben de meeste mensen er zeer veel moeite mee als ze iemand aankijken terwijl ze hem/haar doodschieten.
pi_144121173
Ik vind het vage shit. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, heb er een vreemd gevoel bij..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:21:17 #125
242879 Onnoman
The On And Only
pi_144121368
zuiver deze aarde van IS strijders..
kill crush and destroy
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')