Je trapt erin, je ziet daarin helemaal geen onthoofdingen zonder censuur.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die zijn niet aan het westen gericht.
Ik zeg ook nergens onthoofdingen, ik heb nog nauwelijks filmpjes gezien waar je IS echt iedereen ziet onthoofden, alleen before and after.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je trapt erin, je ziet daarin helemaal geen onthoofdingen zonder censuur.
ISIS brengt ook officieel videos uit, geen mobiele filmpjes van een random jihadi. Ik heb het over de organisatietop die bewust filmpjes creeert met een bepaald doel erachter. Allemaal zijn ze van hogere kwaliteit en schuilt er denkwerk achter. En in die officiele filmpjes worden onthoofdingen er altijd uitgeknipt. Ook de arabische filmpjes gericht naar het Midden-oosten zelf. Kan je nu ophouden met trollen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus als ik nu een wapperend logo'tje in die video die ik zojuist postte zet, dan is het ineens een officieel filmpje van de ISIS media-tak. Whatever that might be.
He, maar dat wapperende logo'tje he, dat is het keurmerk toch?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je trapt erin, je ziet daarin helemaal geen onthoofdingen zonder censuur.
Wat ik me afvraag is: Is jouw standpunt het gevolg van je kinderachtige houding of is je kinderachtige houding het gevolg van je standpunt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
He, maar dat wapperende logo'tje he, dat is het keurmerk toch?
Dan is deze ook vast echt:
Ze doen ook het meeste gewoon met geweren, veel effectiever.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens onthoofdingen, ik heb nog nauwelijks filmpjes gezien waar je IS echt iedereen ziet onthoofden, alleen before and after.
Inderdaad, onthoofdingen zijn echter barbaarser. Een losse bebloede hoofd wekt meer emoties op dan een kogel. Vandaar dat ze deze westerlingen onthoofden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze doen ook het meeste gewoon met geweren, veel effectiever.
En de bekende onthoofding in Raqqaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Inderdaad, onthoofdingen zijn echter barbaarser. Een losse bebloede hoofd wekt meer emoties op dan een kogel. Vandaar dat ze deze westerlingen onthoofden.
Jij komt zelf als een debiel dit topic binnen mij uitmakend voor aluhoedje en weet ik wat nog meer. Ik praat met jou op de manier zoals je tegen mij praat. Kinderachtig dus..quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:48 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is: Is jouw standpunt het gevolg van je kinderachtige houding of is je kinderachtige houding het gevolg van je standpunt?
Klopt, een onthoofding is persoonlijker. Ik denk iedereen de trekker over kan halen, zeker in tijden van van zelfverdediging of het verdedigen van je familie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Inderdaad, onthoofdingen zijn echter barbaarser. Een losse bebloede hoofd wekt meer emoties op dan een kogel. Vandaar dat ze deze westerlingen onthoofden.
https://www.google.nl/sea(...)ham.html%3B504%3B315quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, een onthoofding is persoonlijker. Ik denk iedereen de trekker over kan halen, zeker in tijden van van zelfverdediging of het verdedigen van je familie.
Maar iemand onthoofden kan vrijwel niemand. Een "normaal" iemand krijgt al kippenvel bij het idee dat die door iemand zijn vlees moet snijden.
Je leest niet goed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ham.html%3B504%3B315
Kijk hier ff. Genoeg mensen die het wel kunnen. En ja gruwelijk.
Ja jij claimt van alles zonder enig bewijs er achter. Aluhoedjes theorieen. Zeggen dat het filmpje nep is of in scene is gezet omdat je de daadwerkelijke onthoofding niet ziet slaat nergens op. Vooral met ISIS verleden dat ze nooit onthoofdingen volledig laten zien. Toch claimen mensen dat dit niet ISIS stijl is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij komt zelf als een debiel dit topic binnen mij uitmakend voor aluhoedje en weet ik wat nog meer. Ik praat met jou op de manier zoals je tegen mij praat. Kinderachtig dus..
Houd jij ervan om mensen tegen te spreken? Denk jij dat ook maar 1% van de wereldbevolking in staat is om iemand te onthoofden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"Maar iemand onthoofden kan vrijwel niemand."
Kijk hier ff. Genoeg mensen die het wel kunnen.
Vrijwel niemand, over de wereld populatie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"Maar iemand onthoofden kan vrijwel niemand."
Kijk hier ff. Genoeg mensen die het wel kunnen.
Heftig filmpje man. Hoe ze gewoon vanuit hun auto's andere auto's letterlijk van de weg knallenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef ChanceThePepper het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=efe_1403037495
Kijk vanaf minuut 52 naar een onthoofding. Je ziet alleen het moment dat ze beginnen en het moment dat de kop er al af is.
Weet je waarom jullie aluhoedjes mij frustreren? Jullie ontkennen wat er werkelijk aan de hand is en komen met complotten zoals De VS zit er achter, de CIA, de Mossad etc. Hiermee kan je werkelijk niks. Jullie instelling is typisch een vorm van het slavenmoraal. Jullie bouwen de werkelijk om, om de onmacht aan te tonen in de situatie. In plaats van de waarheid te achterhalen en de confrontatie aan te gaan met de problemen die er zijn, lullen jullie er een leuke verhaal omheen dat enkel jullie onrealistische wereldbeeld bevestigd.
Helemaal niet alleen omdat je de daadwerkelijke onthoofding niet ziet. Je probeert het nu belachelijk te maken. Typerend.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ja jij claimt van alles zonder enig bewijs er achter. Aluhoedjes theorieen. Zeggen dat het filmpje nep is of in scene is gezet omdat je de daadwerkelijke onthoofding niet ziet slaat nergens op. Vooral met ISIS verleden dat ze nooit onthoofdingen volledig laten zien. Toch claimen mensen dat dit niet ISIS stijl is.
Suggereerde ik dat dan? Het staat er niet hoor. Volgens mij suggereer ik het ook niet. Jij maakt het er van. Je probeert het nu belachelijk te maken. Typerend.quote:Houd jij ervan om mensen tegen te spreken? Denk jij dat ook maar 1% van de wereldbevolking in staat is om iemand te onthoofden?
Dat de shots op bepaalde momenten er gekunsteld uitzien is duidelijk te zien, waarbij belichting en contrast niet kloppen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ja jij claimt van alles zonder enig bewijs er achter. Aluhoedjes theorieen. Zeggen dat het filmpje nep is of in scene is gezet omdat je de daadwerkelijke onthoofding niet ziet slaat nergens op. Vooral met ISIS verleden dat ze nooit onthoofdingen volledig laten zien. Toch claimen mensen dat dit niet ISIS stijl is.
Dat hebben ze altijd gedaan met een onthoofding.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:06 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Dat de shots op bepaalde momenten er gekunsteld uitzien is duidelijk te zien, waarbij belichting en contrast niet kloppen.
En een levensecht hoofd namaken is zeer eenvoudig , niemand zal het verschil ooit zien. Waarom zou een extremistische IS een dergelijke handeling censureren ? dat is totaal ongeloofwaardig.
Ah zo, nee... natuurlijk denk ik dat niet. Gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrijwel niemand, over de wereld populatie.
Of wil jij serieus zeggen dat die gekke terroristen een behoorlijke meerderheid vormen?
Er zit echt een ziek groot verschil tussen iemand doodschieten of onthoofden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah zo, nee... natuurlijk denk ik dat niet. Gelukkig niet zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |