Nouja, jij bent ook nog niet verder gekomen dan dat die edit van de onthoofding zelf vaag is en het mes een beetje klein.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen kun je beter negeren. Die gasten slopen zo elke discussie.
Stuur me daar 1 van. Van de officiele mediatak van ISIS dan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat er hele gore onthoofdingsvideo's van IS op het net zwerven. In FULL detail.
Die zijn volgens mij van Taliban of Al-Qaida.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat er hele gore onthoofdingsvideo's van IS op het net zwerven. In FULL detail.
Oh. Dan lees jij mijn posts niet. Maar ik nok met de discussie. Denk er allemaal gewoon van wat je wilt. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, jij bent ook nog niet verder gekomen dan dat die edit van de onthoofding zelf vaag is en het mes een beetje klein.
Zijn ook van IS, maar gewoon gedaan zodat om angst te zaaien bij de bevolking en gefilmd met mobieltjes zonder boodschap. Dit zijn echt executies gefilmd voor het westen, niets voor niets dat een brit het doet en er een boodschap bij zit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij van Taliban of Al-Qaida.
IS heeft wel gefilmde executies maar die zijn vooral met geweren.
http://www.liveleak.com/view?i=ccd_1407931049quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Stuur me daar 1 van. Van de officiele mediatak van ISIS dan.
Alstjeblieft, 1 full-detail onthoofding.
Ja dit is dus niet afkomstig van ISIS zijn media-tak. En dus bevestigd dit jouw standpunt niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=ccd_1407931049
Aan het eind.
En wat the fuck is de officiële media tak van IS? Je bedoelt dat wapperende vlaggetje boven in beeld?
Is er een keurmerk voor?
Boehoehoe... jullie aluhoedjes? Schei toch lekker uit man.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef ChanceThePepper het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=efe_1403037495
Kijk vanaf minuut 52 naar een onthoofding. Je ziet alleen het moment dat ze beginnen en het moment dat de kop er al af is.
Weet je waarom jullie aluhoedjes mij frustreren? Jullie ontkennen wat er werkelijk aan de hand is en komen met complotten zoals De VS zit er achter, de CIA, de Mossad etc. Hiermee kan je werkelijk niks. Jullie instelling is typisch een vorm van het slavenmoraal. Jullie bouwen de werkelijk om, om de onmacht aan te tonen in de situatie. In plaats van de waarheid te achterhalen en de confrontatie aan te gaan met de problemen die er zijn, lullen jullie er een leuke verhaal omheen dat enkel jullie onrealistische wereldbeeld bevestigd.
Kan je ook nog inhoudelijk reageren?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Boehoehoe... jullie aluhoedjes? Schei toch lekker uit man.
Wat is nou ISIS zijn media tak? Vertel mij dat nu eens even.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ja dit is dus niet afkomstig van ISIS zijn media-tak. En dus bevestigd dit jouw standpunt niet.
Daarop niet nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan je ook nog inhoudelijk reageren?
Ze hebben ook genoeg suicide filmpjes speciaal gemaakt enz, of zijn die ook fake.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=ccd_1407931049
Aan het eind.
En wat the fuck is de officiële media tak van IS? Je bedoelt dat wapperende vlaggetje boven in beeld?
Is er een keurmerk voor?
Ze publiceren het zelf met logotje erbij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is nou ISIS zijn media tak? Vertel mij dat nu eens even.
Dus als ik nu een wapperend logo'tje in die video die ik zojuist postte zet, dan is het ineens een officieel filmpje van de ISIS media-tak. Whatever that might be.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze publiceren het zelf met logotje erbij.
Kijk uit, want ze drukken je meteen in het gekke complothoekje van de aluhoedjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de blue screen shots in oudere films.
Ik zeg nergens "Media tak". Alleen ISIS publiceert wel zelf filmpjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus als ik nu een wapperend logo'tje in die video die ik zojuist postte zet, dan is het ineens een officieel filmpje van de ISIS media-tak. Whatever that might be.
Whatever jongen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een ordinaire troll.
Klopt, en daarin zie je ook echte moorden. Gruwelijke zaken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens "Media tak". Alleen ISIS publiceert wel zelf filmpjes.
Maar die zijn niet aan het westen gericht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, en daarin zie je ook echte moorden. Gruwelijke zaken.
Juist wel. De video's zijn gericht aan moslims wereldwijd... en ook aan het westen dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die zijn niet aan het westen gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |