Ik weet het ook niet, maar ik vind het dus ook vaag.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Zouden ze dat nummer kunnen gebruiken om zelf op een gestolen fiets te zetten ofzo?
Ik vind het wel een dubieuze vraag in ieder geval, maar ik weet ook niet goed hoe ze er iets mee zouden kunnen.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:06 schreef Piger het volgende:
Misschien denkt ze dat het haar gestolen fiets is.
Inderdaad. Maar ik vind het hele verhaal gewoon vaag. Misschien willen ze niks met het framenummer, maar willen ze gewoon serieus overkomen, snel het adres krijgen en hopla.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:12 schreef pionnetje het volgende:
ja wat zou iemand nu ooooit kunnen doen met zomaar een frame nummer? ik kan toch ook op straat gaan lopen en dan een dure fiets spotten en dan het frame nummer noteren , maar daar kan ik toch helemaal nix mee?
Ik denk dat dat het is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef pionnetje het volgende:
je hebt ook mensen die geloven in nummerologie, en mischien wil ze dan aan de hand van de getallen kijken of de fiets haar geluk gaat brengen?
Dit. Vertel dit aan potentiële koper, TS, en kijk wat de reactie is,quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Geen enkele verzekering heeft een framenummer nodig om te kijken of een fiets te verzekeren valt. Dit nummer is pas nodig bij de daadwerkelijke aanmelding bij een verzekeraar.
Want je gaat ook echt een gestolen fiets via Marktplaats verkopen... Alleen domme mensen doen zoiets.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:26 schreef Storneren het volgende:
Je kunt hier zoeken op o.a. framenummer of een fiets gestolen is.
https://fdr.rdw.nl/
Misschien wil ze dat nagaan.
Er zijn dan ook genoeg domme mensen op deze wereld.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Want je gaat ook echt een gestolen fiets via Marktplaats verkopen... Alleen domme mensen doen zoiets.
Dit zegt toch genoeg? Niet vertrouwen en deze persoon negeren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:05 schreef Verbal het volgende:
Biedt ruim boven de originele vraagprijs, en nog ruimer boven de inmiddels aangepaste prijs.
Shit dat ik dit niet heb bedachtquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:13 schreef babipangang het volgende:
Misschien wil diegene wel aangifte van diefstal faken oid en zeggen dat het zijn/haar fiets is op marktplaats
of undercover politie die wil controleren of de fiets gestolen is...
Een vooraf doorgegeven nummer zou ik nooit vertrouwen, een vergissing tussen 3 of 8 is snel gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:55 schreef the85mc het volgende:
Is niet zo raar. Met de stopheling-app kun je controleren of iets met dat nummer als gestolen gemeld staat bij de politie. Zo check ik zelf buitenboordmotoren en boten die ik koop. Anders zou ik nooit kunnen achterhalen of het gestolen is.
Dat krijg je dit. http://www.gelderlander.n(...)arktplaats-1.4508831quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef M1stral het volgende:
Ja. En dan een framenummer doorgeven wat lichtelijk afwijkt van het echte en vervolgens opmerken dat het framenummer wat jij versierd hebt daadwerkelijk geregistreerd staat als gestolen.
En dan....quote:Op woensdag 3 september 2014 00:27 schreef M1stral het volgende:
Nee.
Dan krijg je iemand die denkt dat het zijn/haar fiets is, omdat de verkoper een afwijkend framenummer doorgegeven heeft.
Zo heb ik een van mij gestolen meetinstrument teruggevonden. Serienummer staat geregistreert op mijn naam. Politie gevraagd of ze iemand mee konden sturen in burger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:37 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Want je gaat ook echt een gestolen fiets via Marktplaats verkopen... Alleen domme mensen doen zoiets.
En?quote:Op woensdag 3 september 2014 02:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo heb ik een van mij gestolen meetinstrument teruggevonden. Serienummer staat geregistreert op mijn naam. Politie gevraagd of ze iemand mee konden sturen in burger.
Ze zagen het in eerste instantie niet zitten, maar toen ik ze vertelde over die registratie in het KWS-register wilden ze wel. Ik m'n meter terug en die gast door de politie ingerekend. Best een strakke aktie.quote:
Vreemd, ik had een keer neppe pakketbezorger die bakstenen onder rembours kwam bezorgen op een presenteerblaadje voor ze maar deden er niets mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 04:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze zagen het in eerste instantie niet zitten, maar toen ik ze vertelde over die registratie in het KWS-register wilden ze wel. Ik m'n meter terug en die gast door de politie ingerekend. Best een strakke aktie.
Even wat toegevoegd in de quote hierbovenquote:Op woensdag 3 september 2014 02:16 schreef Rnnz het volgende:
Dit is toch zo simpel: ga op je intuïtie af en trap hier niet in. Alle tekenen zijn aanwezig:
- Koper is sinds kort actief op MP --> zegt helemaal niets.
- Koper biedt ruim meer dan gevraagd; --> dat is wel behoorlijk vaag
- Koper vraagt framenummer waarmee de fiets te identificeren is. Dat is volstrekt onnodig voor de verzekering.--> smoesje om geen argwaan te wekken om het framenummer te krijgen
Ja maar V. is een man en wat wanneer het een herenfiets is?quote:Op woensdag 3 september 2014 04:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk denk, is dat de fiets van mevrouw gejat is en van exact hetzelfde type is als het type dat jij aanbiedt. Een hoog bod om eventuele andere geinteresseerden af te houden.
Dan kan die hele naam van de vrouwspersoon verzonnen zijn door een manspersoon.quote:Op woensdag 3 september 2014 04:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar V. is een man en wat wanneer het een herenfiets is?
Dat is redelijk standaard op MP, je denkt dat er vrouw langskomt en dan komt de rest van de familie ook mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:01 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dan kan die hele naam van de vrouwspersoon verzonnen zijn door een manspersoon.
Ik heb hier ook een naam die niet kloppend is en ook het vrouwspersoontje ernaast klopt ook al niet.
Of dat je verwacht bij een tokkie Anita langs te gaan en dat er een hoofddoekje open doetquote:Op woensdag 3 september 2014 05:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is redelijk standaard op MP, je denkt dat er vrouw langskomt en dan komt de rest van de familie ook mee.
Wanneer de spullen ok zijn dan is dat voor mij geen enkel probleem, ik doe alleen mijn schoenen niet uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:05 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Of dat je verwacht bij een tokkie Anita langs te gaan en dat er een hoofddoekje open doet
Dat voordeel van de twijfel had ik haar dus ook gegeven, totdat ik in de auto dacht "kom, laat ik toch maar even m'n simkaart proberen". Stond gelukkig nog voor de deur.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer de spullen ok zijn dan is dat voor mij geen enkel probleem, ik doe alleen mijn schoenen niet uit.
Altijd uitproberen met schoenen aan voordat je betaald hebt.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat voordeel van de twijfel had ik haar dus ook gegeven, totdat ik in de auto dacht "kom, laat ik toch maar even m'n simkaart proberen". Stond gelukkig nog voor de deur.
Mocht niet eens binnen komen, maar aan de deur liet ze zien dat die telefoon werkte. Alleen bellen deed hij dus nietquote:Op woensdag 3 september 2014 05:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd uitproberen met schoenen aan voordat je betaald hebt.
Gelijk lager bieden dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Mocht niet eens binnen komen, maar aan de deur liet ze zien dat die telefoon werkte. Alleen bellen deed hij dus niet
Gelijk terug gebracht en mn geld weer terug. Wat moet je nou met een mobiel waarmee je niet kan bellen.. Wel een kuteind voor niets gereden.quote:
Wanneer het beetje vaag is ga ik nooit ver rijden. In de buurt is het altijd wel lachen, zo heb ik keer toch goedkope uitlaat onder mijn auto geregeldquote:Op woensdag 3 september 2014 05:24 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gelijk terug gebracht en mn geld weer terug. Wat moet je nou met een mobiel waarmee je niet kan bellen.. Wel een kuteind voor niets gereden.
Tsjah, al doende leert men, was ook maar 1 van de weinige slechte ervaringen. En meestal zoek ik ook heel specifieke dingen waar oplichters geen brood in zien.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het beetje vaag is ga ik nooit ver rijden. In de buurt is het altijd wel lachen, zo heb ik keer toch goedkope uitlaat onder mijn auto geregeld
Ik verkoop ook regelmatig wat op MP en meestal zijn het OK mensen, soms gaat er nog iemand poging doen om af te dingen maar daar ben ik snel klaar mee.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:33 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tsjah, al doende leert men, was ook maar 1 van de weinige slechte ervaringen. En meestal zoek ik ook heel specifieke dingen waar oplichters geen brood in zien.
Heb nooit zoveel om te verkopen, maar de laatste paar keer (compressor en heggenschaar) ook geen klachten over. Troep verkoop ik sowieso nooit, dus ook geen reden om af te dingen. Altijd schappelijke vraagprijs waarmee ik nog eerder mezelf naai dan de verkoper.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verkoop ook regelmatig wat op MP en meestal zijn het OK mensen, soms gaat er nog iemand poging doen om af te dingen maar daar ben ik snel klaar mee.
Daarom, wanneer die vrouw framenummer wil hebben kan ze dat ter plekke checken of anders een andere fiets zoeken.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb nooit zoveel om te verkopen, maar de laatste paar keer (compressor en heggenschaar) ook geen klachten over. Troep verkoop ik sowieso nooit, dus ook geen reden om af te dingen. Altijd schappelijke vraagprijs waarmee ik nog eerder mezelf naai dan de verkoper.
Ik zou in het geval van TS gewoon het nummer sturen, maar dan nét iets anders. Altijd spannend wat ze ermee wilt. En in geval van valse aangifte heeft ze geen poot om op te staan aangezien het framenummer niet klopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarom, wanneer die vrouw framenummer wil hebben kan ze dat ter plekke checken of anders een andere fiets zoeken.
Een 8 maak je 3 van en omgekeerd, de 5 verwissel je met de 2, staan die er niet in dan de 6 naar 9.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik zou in het geval van TS gewoon het nummer sturen, maar dan nét iets anders. Altijd spannend wat ze ermee wilt. En in geval van valse aangifte heeft ze geen poot om op te staan aangezien het framenummer niet klopt.
En eerst even zelf controleren of het foute nummer wat je gaat doorgeven niet als gestolen geregistreerd staat.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een 8 maak je 3 van en omgekeerd, de 5 verwissel je met de 2, staan die er niet in dan de 6 naar 9.
Dat is me teveel moeite voor een fiets. Ze komt maar langs die muts, kan ze het zelf checken met de smartphone.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En eerst even zelf controleren of het foute nummer wat je gaat doorgeven niet als gestolen geregistreerd staat.
Dat dus.. Even een aankoopbon maken van een jaar geleden met zijn framenummer. Aangifte doen en ophalen die fiets.quote:Op woensdag 3 september 2014 06:54 schreef Maraca het volgende:
Maar je weet tegenwoordig maar nooit wat ze kunnen fabriceren op de computer aan documentatie
Dan had diegene het bod op MP moeten doen, en niet per mail.quote:Op woensdag 3 september 2014 04:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Een hoog bod om eventuele andere geinteresseerden af te houden.
Dat is vreemd op MP.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan had diegene het bod op MP moeten doen, en niet per mail.
Bod is 50 euro boven originele vraagprijs, 75 euro boven nieuwe vraagprijs en 150 euro boven hoogste bod bij advertentie.
V.
Dan is het dus de vraag of TS alle oorspronkelijke documenten nog heeft (aankoopbon en eventueel bankafschrift) zodat hij kan bewijzen dat deze niet gestolen is. Maar aan de andere kant: is het echt het geld waard? Volgens mij kan dit alleen maar gezeik opleveren.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat dus.. Even een aankoopbon maken van een jaar geleden met zijn framenummer. Aangifte doen en ophalen die fiets.
Heb deze fiets zelf tweedehands gekocht, maar bevalt niet, dus weer in de verkoop. Heb wel de mailcorrespondentie met de vorige eigenaar nog, dus ik kan genoegzaam aantonen dat ik geen boefje ben.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is het dus de vraag of TS alle oorspronkelijke documenten nog heeft (aankoopbon en eventueel bankafschrift) zodat hij kan bewijzen dat deze niet gestolen is.
Theoretisch gezien kan het natuurlijk wel zijn dat de vorige eigenaar de fiets gestolen heeft.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb deze fiets zelf tweedehands gekocht, maar bevalt niet, dus weer in de verkoop. Heb wel de mailcorrespondentie met de vorige eigenaar nog, dus ik kan genoegzaam aantonen dat ik geen boefje ben.
V.
Dat weet ik niet 100% zeker, maar zou mij gezien de mensen van wie ik hem heb gekocht bijzonder verbazen. Zal straks voor de volledigheid de framenr-check zelf doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan het natuurlijk wel zijn dat de vorige eigenaar de fiets gestolen heeft.Weet je zeker dat hij de rechtmatige eigenaar was?
Een nette mail terugsturen dat je slechtziend bent en de letters van framenummer te klein zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:24 schreef Verbal het volgende:
Ben zelf al jaaaaren actief op MP, heb voldoende zaken gekocht en verkocht, heb alle soorten types meegemaakt, van normaal tot toch wel maf, maar hier gaat mijn bullshitradar van piepen.
V.
Vooralsnog geen enkele reactie. En dat voor iemand die snel wil dealen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:22 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dit. Vertel dit aan potentiële koper, TS, en kijk wat de reactie is,
Nou ja, theoretisch gezien kunnen zij ook een gestolen fiets gekocht hebben zonder het te wetenquote:Op woensdag 3 september 2014 07:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet 100% zeker, maar zou mij gezien de mensen van wie ik hem heb gekocht bijzonder verbazen. Zal straks voor de volledigheid de framenr-check zelf doen.
V.
Wat was je reactie?quote:Op woensdag 3 september 2014 07:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vooralsnog geen enkele reactie. En dat voor iemand die snel wil dealen.
V.
Wat ik mij afvraag: is het voor de politie logisch dat pas aangifte wordt gedaan nadat correspondentie heeft plaatsgevonden met een verkopende partij? Bedoel, je doet toch aangifte op het moment dat je fiets gestolen is?quote:Op woensdag 3 september 2014 07:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of ze hebben dezelfde fiets en dan ff omkatten. Of ze gaan 'm als gestolen opgeven.
Wanneer je framenummer hebt dan geef je 'm op als gestolen, dan verkoper wat aan het lijntje houden totdat ie systeem staat.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag: is het voor de politie logisch dat pas aangifte wordt gedaan nadat correspondentie heeft plaatsgevonden met een verkopende partij? Bedoel, je doet toch aangifte op het moment dat je fiets gestolen is?
Pff.. dan krijg je dus het kip en ei verhaalquote:Op woensdag 3 september 2014 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je framenummer hebt dan geef je 'm op als gestolen, dan verkoper wat aan het lijntje houden totdat ie systeem staat.
De truc die ik zelf heb meegemaakt is wat kopen met verzenden dat rekken en ondertussen iemand anders laten betalen door zelfde aan te bieden.quote:Op woensdag 3 september 2014 07:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. dan krijg je dus het kip en ei verhaal
Dat je voor een check of je een fiets kunt verzekeren geen framenummer nodig hebt.quote:
En toen was het stil?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat je voor een check of je een fiets kunt verzekeren geen framenummer nodig hebt.
V.
Wat voor truc daar nu weer erachter zit kan ik nog niet helemaal plaatsen maar blijkbaar is er iets met fietsen.quote:
Hoe oud is de fiets?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:26 schreef Verbal het volgende:
Op drie manieren gecheckt in systeem (volledig nummer, eerst vijf cijfers, laatste vijf cijfers). Komt niet voor.
V.
Ik bied ook altijd per mail. Anders gun ik de ander iets, wat ik graag wil hebben en weten die precies wat jij biedt. Slapende honden moet je niet wakker maken.quote:Op woensdag 3 september 2014 05:44 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb nooit zoveel om te verkopen, maar de laatste paar keer (compressor en heggenschaar) ook geen klachten over. Troep verkoop ik sowieso nooit, dus ook geen reden om af te dingen. Altijd schappelijke vraagprijs waarmee ik nog eerder mezelf naai dan de verkoper.
Alleen een hekel aan mensen die per mail gaan zitten bieden waardoor ze een ander geen kans gunnen.
Maar je misgun ook de verkoper een eerlijke prijs als iemand anders er meer voor over zou hebben en die weet niet wat jij achter zijn rug om hebt geboden en denkt dat hij het hoogste bod heeft.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik bied ook altijd per mail. Anders gun ik de ander iets, wat ik graag wil hebben en weten die precies wat jij biedt. Slapende honden moet je niet wakker maken.
Ja klopt, ik bied ook alleen per mail. Juist om prijsopdrijvend effect te voorkomen. En als vraagprijs al erg laag ligt direct bellen en deal sluiten.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar je misgun ook de verkoper een eerlijke prijs als iemand anders er meer voor over zou hebben en die weet niet wat jij achter zijn rug om hebt geboden en denkt dat hij het hoogste bod heeft.
Nee hoor. De verkoper mag helemaal zelf bepalen of ie akkoord gaat met mijn bod. Gaat ie akkoord, dan is ie tevreden met de prijs. Gaat ie niet akkoord, even goede vrienden. Misschien krijgt ie inderdaad een hoger bod.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar je misgun ook de verkoper een eerlijke prijs als iemand anders er meer voor over zou hebben en die weet niet wat jij achter zijn rug om hebt geboden en denkt dat hij het hoogste bod heeft.
misschien willen ze jou met neppe 50 euro biljetten betalen?quote:Op donderdag 4 september 2014 06:53 schreef Verbal het volgende:
Update:
Ik heb het gevoel dat mijn intuïtie klopt. Van deze MP-gebruiker is nu een advertentie opgedoken waarin precies zo'n fiets voor een letterlijke habbekrats wordt aangeboden. "eenmalige kans", mazzeltje door inruil, goedkoopste op Marktplaats, bij onzinbiedingen wordt de sitebeheerder gewaarschuwd.
Zoals gezegd: vaag. Want waarom zou je 750 euro bieden voor een fiets waar je zelf een van hebt met zo te zien minder gebruikssporen, die je voor 500 euro aanbiedt een dag nadat je dat gekke bod hebt gedaan?
V.
Ik heb het vermoeden dat daar het framenummer niet door de check komt.quote:Op donderdag 4 september 2014 06:53 schreef Verbal het volgende:
Update:
Ik heb het gevoel dat mijn intuïtie klopt. Van deze MP-gebruiker is nu een advertentie opgedoken waarin precies zo'n fiets voor een letterlijke habbekrats wordt aangeboden. "eenmalige kans", mazzeltje door inruil, goedkoopste op Marktplaats, bij onzinbiedingen wordt de sitebeheerder gewaarschuwd.
V.
Doe een bodquote:Op donderdag 4 september 2014 06:53 schreef Verbal het volgende:
Update:
Zoals gezegd: vaag. Want waarom zou je 750 euro bieden voor een fiets waar je zelf een van hebt met zo te zien minder gebruikssporen, die je voor 500 euro aanbiedt een dag nadat je dat gekke bod hebt gedaan?
V.
Dat is wel goede tip met ander mailadres uiteraard.quote:Op donderdag 4 september 2014 07:31 schreef dikke_donder het volgende:
Vraag het framenummer om te controleren of die te verzekeren valt
Haha, was ook het eerste dat ik zeiquote:Op donderdag 4 september 2014 07:31 schreef dikke_donder het volgende:
Vraag het framenummer om te controleren of die te verzekeren valt
Ik gek genoeg ook niet. Ik ga deze wel even doorgeven aan MP dat ze hem in de gaten gaan houden.quote:Op donderdag 4 september 2014 07:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat daar het framenummer niet door de check komt.
Jawel joh. Koopje!quote:Op donderdag 4 september 2014 09:39 schreef Maraca het volgende:
Ik neem aan dat je geen zaken meer gaat doen met deze persoon?
Een andere (gestolen) fiets aanbieden met een onverdacht framenummer.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar wat wil ze dan met jouw framenummer? Dat snap ik even niet..
Laten overmaken via ideal en versturen.:pquote:Op donderdag 4 september 2014 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
als mensen op marktplaats boven de vraagprijs bieden gaat er bij mij al een loeihard rood alarm af. 99,999999% kans dat het een oplichter is.
Wanneer het herenfiets is dan wordt dat een lastig verhaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:53 schreef gewoonmeppen het volgende:
Met het framenummer, merk, type, kleur en een beschrijving van de fiets kan de vrouw aangifte doen van diefstal van de fiets.
Vervolgens belt ze de politie om te zeggen dat ze haar fiets heeft gezien op marktplaats.
Dan kun jij je fiets gratis afgeven en je verantwoorden voor 'diefstal'.
Oplichters zijn meestal mannen, dus wellicht zit hier ook gewoon een man achter.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het herenfiets is dan wordt dat een lastig verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |