Ik welquote:Op donderdag 4 september 2014 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Gaan jullie vannacht Monfils-Federer kijken?
Zo bijzonder is dat niet hoor. Serena kan zomaar hetzelfde overkomen.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:47 schreef Marcoss het volgende:
Set 2 naar Cilic.
Kan zomaar gebeuren dat Cilic op plek 16 de hoogst geplaatste speler op de wereldranglijst is die Federer tegenkomt voor de finale. En als Nishikori van Djokovic wint, kan Federer het toernooi winnen zonder een speler uit de top-10 tegen te zijn gekomen
Williams kan niet eens meer een top-10 speelster tegenkomen, zie ik. Maar bij de vrouwen verwacht ik dat iets eerder eigenlijk..quote:Op donderdag 4 september 2014 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet hoor. Serena kan zomaar hetzelfde overkomen.
Wozniacki nogquote:Op donderdag 4 september 2014 21:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Williams kan niet eens meer een top-10 speelster tegenkomen, zie ik. Maar bij de vrouwen verwacht ik dat iets eerder eigenlijk..
Vind het maar een beetje dom gelul. Nikishori gaat gewoon verliezen van Djokoquote:Op donderdag 4 september 2014 21:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Williams kan niet eens meer een top-10 speelster tegenkomen, zie ik. Maar bij de vrouwen verwacht ik dat iets eerder eigenlijk..
Oké, ik ga het ok proberen maar denk dat ik pas rond 04.00 uur de tv aanzet om te kijken hoe het dan staat.quote:
Ja, inderdaad.quote:Berdych staat echt waardeloos te spelen trouwens.
Ben je werkloos of zoquote:Op donderdag 4 september 2014 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik ga het ok proberen maar denk dat ik pas rond 04.00 uur de tv aanzet om te kijken hoe het dan staat.
[..]
Ja, inderdaad.
Nee, waarom vraag je dat?quote:
Waarom moet je daarvoor werkloos zijn? Gewoon van 4 tot 7 kijken (of korter als het eerder klaar is) en dan naar je werk.quote:
Ja, ik vond de vraag ook een beetje gek. Juist als je werkt, ligt het voor de hand dat je zo'n partij niet helemaal kijkt omdat je de dag daarna nog een beetje uitgerust moet zijn.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor werkloos zijn? Gewoon van 4 tot 7 kijken (of korter als het eerder klaar is) en dan naar je werk.
De bal die Berdych moest slaan stuiterde twee keer. Dus de umpire gaf het punt aan Cilic. Berdych protesteerde met quasigrappige opmerkingen maar hij had het gewoon mis.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gekke bal. Wat gebeurde er nu precies?
En daarna ging de bal over het net en kwam ie uit zichzelf weer terug of zo?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De bal die Berdych moest slaan stuiterde twee keer. Dus de umpire gaf het punt aan Cilic. Berdych protesteerde met quasigrappige opmerkingen maar hij had het gewoon mis.
Ja, maar dat deed er dus niks meer toe.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En daarna ging de bal over het net en kwam ie uit zichzelf weer terug of zo?
Maakt het wel verwarrenderquote:Op donderdag 4 september 2014 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed er dus niks meer toe.
Federer als winnaar uiteraardquote:Op donderdag 4 september 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die iets anders verwachten dan een finale Djokovic-Federer met Dokovic als winnaar?
Uh, nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:39 schreef 1239758715981 het volgende:
Dit is de belangrijkste tiebreak uit de carrière van Cilic
quote:Op donderdag 4 september 2014 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die iets anders verwachten dan een finale Djokovic-Federer met Dokovic als winnaar?
Dit dus. Het enige juiste antwoord.quote:
En dat is onmogelijk als hij dezequote:Op donderdag 4 september 2014 22:43 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Wel waar. Halve finale USO nog nooit bereikt
Als hij de TB had verloren en er kwam een 4e set TB, dan was die nog belangrijker geweestquote:Op donderdag 4 september 2014 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat is onmogelijk als hij deze
tie-break verliest? Dacht het niet.
2MP.
Live Score Tennis is de beste. Gebruik ik ook. Inlusief notifications als je dit wil en je kunt zelf aangeven welke toernooien je wilt volgen. Daarnaast kun je je favorieten tenniser ook instellen. Dan krijg je alleen notificaties als hij speelt. Je kunt de notificaties per game/set etc instellen zelfs. Heel handige app.Alle draws zijn te zien. Live of al geweest kun je zien. Werkt een beetje als Forza (de voetbalapp ) is volgens mij van dezelfde makers.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:34 schreef 1239758715981 het volgende:
ik wil gewoon de scores live volgen met een beetje stats erbij en eventueel de draws. Ik hoef geen nieuws, foto's achtergronden, etc
Ohja die is heel goed!! Ik had die altijd, maar was de naam vergeten.....na de GS haal ik die er dan weer afquote:Op donderdag 4 september 2014 23:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Live Score Tennis is de beste. Gebruik ik ook. Inlusief notifications als je dit wil en je kunt zelf aangeven welke toernooien je wilt volgen. Daarnaast kun je je favorieten tenniser ook instellen. Dan krijg je alleen notificaties als hij speelt. Je kunt de notificaties per game/set etc instellen zelfs. Heel handige app.Alle draws zijn te zien. Live of al geweest kun je zien. Werkt een beetje als Forza (de voetbalapp ) is volgens mij van dezelfde makers.
Ik weet niet of hij er voor android is. Ik gebruik em op de iPhone: http://www.addictivetips.(...)ates-app-for-iphone/
Soms staan er ook videos bij met een samenvatting. Ideaal. En hij is heel overzichtelijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja die is heel goed!! Ik had die altijd, maar was de naam vergeten.....na de GS haal ik die er dan weer af
Zelfs een geblesseerde Rafa had van Berdych gewonnen.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:42 schreef 1239758715981 het volgende:
Zou Berdych ooit een grand slam winnen? Als hij op de AO Wawrinka had verslagen in de halve finale had hij waarschijnlijk daar gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |