quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:54 schreef Heliotrope het volgende:
Het spijt me*stukje appeltaart geef en goed maakt*
Naar de trein rennen was niet al te slim, harde buik en alsnog trein gemist
over stront? In je slaapkamer?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik flikker er dan gewoon een dweil overheen en laat t liggen voor mn meneer
erg hè?
Dit is nou zo'n moment om de 'je-kan-mij-aaaaaaaltijd-bellen' vriendin te bellen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Oooh kut, de poets heeft de kat op de slaapkamer opgesloten![]()
Twee plassen kots en een plas diarree![]()
om even tegenaan te vloeken? Daar heb ik FOK toch voorquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit is nou zo'n moment om de 'je-kan-mij-aaaaaaaltijd-bellen' vriendin te bellen.
En dat ben ik niet overigens.
ehm, ja, want poep...quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over stront? In je slaapkamer?![]()
gelegenheidsfeminist dat ge zijtquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ehm, ja, want poep...ik doe de deur dicht... denk ik. althans, dat heb ik die ene keer gedaan toen er ergens in huis gescheten was...
doe ik straks met de baby ook
oh zeker. hij heeft net de afwas gedaan en aardappelen geschild terwijl ik stofjes zat te bestellenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelegenheidsfeminist dat ge zijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |