Kaart ziet er nog goed uit zo op t 1e gezicht. Jammer dat ik er zelf niet 1tje hebquote:
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kaart ziet er nog goed uit zo op t 1e gezicht. Jammer dat ik er zelf niet 1tje hebdie dingen waren echt moeilijk om te vinden
![]()
Ja maar als je pech hebt, vang je minder (als er toevallig geen kopers zijn oid) en je moet al goeie feedback hebben, anders kopen ze of niet van je, of ze gaan lager biedenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.
Een in box versie op ebay 400 dollar, dan moet ik toch wel de helft kunnen vangen denk ik
Ach, ik was niet van plan hem te verkopen. En mocht ik dat wel doen geef ik fokkers eerst een kans natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar als je pech hebt, vang je minder (als er toevallig geen kopers zijn oid) en je moet al goeie feedback hebben, anders kopen ze of niet van je, of ze gaan lager bieden
Tweakers.net zou je kunnen proberen, zijn daar wel een aantal die altijd op zoek zijn naar oud spulquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gekocht op een beurs, hij was idd niet overal te koop.
Een in box versie op ebay 400 dollar, dan moet ik toch wel de helft kunnen vangen denk ik
Stuur je mij dan ook even een dm?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik was niet van plan hem te verkopen. En mocht ik dat wel doen geef ik fokkers eerst een kans natuurlijk
Al vraag ik me af wie er zit te wachten op 20 jaar oude tech.
owquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
Nou, huisje kijken ging niet door. Morgen nieuwe kans
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproeptquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stuur je mij dan ook even een dm?![]()
Ik weet alleen niet of ik ervoor kan betalen wat ie eigenlijk waard is(serieus, ik ben een armoezaaier
![]()
)
Serieus, zijn aardig wat mensen die als hobby het bouwen van oude computers hebben, die zijn altijd op zoek naar interessant oud spul, waaronder ook GUS kaarten en 3dfx uiteraard
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproept
He bahquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
20 jaar oud spul zorgt voor een stormlooptopicquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
De ene een nog grotere verzameling dan de ander
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Barbusse het volgende:
O en trouwens, aangezien het animo relatief laag is voor dit soort mensen (zijn er toch wel vrij werinig), zitten ze vaak op engelstalige (internationale) fora, maar ben zelf ook wel benieuwd wat voor reacties er komen, dus doen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik doen. Misschien post ik het fototje straks even in pc stukje van fok. Puur om te kijken wat voor reacties het oproept
De jaren 90's, "the golden age of gaming"quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
20 jaar oud spul zorgt voor een stormlooptopic
Ja pff, maar goed, zo goed kende je haar toch ook niet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, gisteravond afgesproken met vriendin die ik al een tijd niet meer gezien had. Ze is de ex van de beste vriend van mijn exBlijkt dus opeens dat mijn ex zich voordeed als een goede vriendin maar haar achter haar rug om keihard heeft lopen backstabben. Dingen die in vertrouwen zijn verteld direct aan hem doorgeven toen ze relatieproblemen hadden. Dergelijk bitcherig gedrag had ik niet van haar verwacht. De trut
Goed dat je er vanaf bent hequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, gisteravond afgesproken met vriendin die ik al een tijd niet meer gezien had. Ze is de ex van de beste vriend van mijn exBlijkt dus opeens dat mijn ex zich voordeed als een goede vriendin maar haar achter haar rug om keihard heeft lopen backstabben. Dingen die in vertrouwen zijn verteld direct aan hem doorgeven toen ze relatieproblemen hadden. Dergelijk bitcherig gedrag had ik niet van haar verwacht. De trut
Erm....we hadden bijna 4 jaar wat met elkaar hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja pff, maar goed, zo goed kende je haar toch ook niet?
Gesprekken doorvertellen, whatsapp conversaties een op een kopieren en naar hem doorsturen.... Als ik dit eerder had geweten had ik haar echt op d'r lazer gegeven.quote:
Maar speelde dit al tijdens jullie relatie dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
Gesprekken doorvertellen, whatsapp conversaties een op een kopieren en naar hem doorsturen.... Als ik dit eerder had geweten had ik haar echt op d;r lazer gegeven.
Ja, dit gebeurde afgelopen winter.....quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar speelde dit al tijdens jullie relatie dan?
Kan het zijn dat die twee (jouw ex en die vriend) er samen vandoor gaan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
Ja, dit gebeurde afgelopen winter.....
Grote vooruitgang dan voor d'r, tis een beroepswerkloze die 24/7 aan het blowen isquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan het zijn dat die twee (jouw ex en die vriend) er samen vandoor gaan?
Tenminste.. zo gaat het vaak bij dit soort zaken, als ze voor jullie tenminste niet al geklooid hebben met elkaar![]()
Hopen dat ze met jullie gesprekken wat zorgvuldiger om gaat.. maar ben er bang voor
Hehe, ja zo gaat dat verwerkingsproces wel snellerquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grote vooruitgang dan voor d'r, tis een beroepswerkloze die 24/7 aan het blowen is![]()
Weet je wat? Het doet me niks meer, ben blij dat ik ervan af ben. Nu nog een eigen plekje vinden en alles is weer peachy. Oh ja, en flirten en zulks met leuke dames. Want dat is leuk
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja zo gaat dat verwerkingsproces wel sneller
quote:
"Mothers, lock up your daughters."quote:
Thats the right attitude!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Mothers, lock up your daughters."
sounds like some solid advicequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Mothers, lock up your daughters."
ja hallo, zeg dat dan ook niet!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan juist niet doen he
Enkel autisten nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hallo, zeg dat dan ook niet!![]()
Snapt toch niemand zo
kut...quote:
Je moet seks met der hebben omdat je dat graag wil. Niet enkel om haar te ziekenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan d'r natuurlijk gaan zieken door haar collega uit te vragen. Die had al een oogje op me zei ze een tijd terug, en het is een lekker ding. Zo dom als het maar kan, maar daar voel je niks van.
Als alles tussen jullie afgehandeld is zou ik zeggen doen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan d'r natuurlijk gaan zieken door haar collega uit te vragen. Die had al een oogje op me zei ze een tijd terug, en het is een lekker ding. Zo dom als het maar kan, maar daar voel je niks van.
Het is een lekker ding zegt hij toch al? Dan is het 95% van de keren wel leuk hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet seks met der hebben omdat je dat graag wil. Niet enkel om haar te zieken![]()
Eerste seks na je relatie moet wel beetje leuk zijn
Eerste paar woorden "om haar te zieken" dus hele andere redenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef Belsezar het volgende:
Het is een lekker ding zegt hij toch al? Dan is het 95% van de keren wel leuk hoor
als je het niet probeert weet je zeker dat het niet leuk is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een lekker ding zegt hij toch al? Dan is het 95% van de keren wel leuk hoor
Ze is lekker EN hij heeft nog een reden om haar te doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerste paar woorden "om haar te zieken" dus hele andere reden
Heb ik al gezegd dat het een bijzonder lekker ding is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet seks met der hebben omdat je dat graag wil. Niet enkel om haar te zieken![]()
Eerste seks na je relatie moet wel beetje leuk zijn
Tja, ik zou het niet snel doen om zo'n reden. Als het toevallig zo loopt dan is het een tweede, maar dan is de insteek leuke avond ipv evt iemand kunnen zieken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:32 schreef Belsezar het volgende:
Ze is lekker EN hij heeft nog een reden om haar te doen.
Prima toch
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je het niet probeert weet je zeker dat het niet leuk is.![]()
of zoiets
Ja dus?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
Heb ik al gezegd dat het een bijzonder lekker ding is?
die stoere mannenpraat is niet zo mijn ding. ziet er op m'n scherm net zo namaak uit als het klinktquote:
De insteek is ALTIJD het hebben van een leuke avond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik zou het niet snel doen om zo'n reden. Als het toevallig zo loopt dan is het een tweede, maar dan is de insteek leuke avond ipv evt iemand kunnen zieken.
Ach, voor een avondje/nachtje. Tis in ieder geval zeker geen relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus?
Tja ben geen man. Ben minder op uiterlijk gericht
Dan had je het anders moeten verwoorden die eerstequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De insteek is ALTIJD het hebben van een leuke avond.
Hopen dat zij er dan ook zo over denktquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, voor een avondje/nachtje. Tis in ieder geval zeker geen relatiemateriaal.
Dat zou wel zo leuk zijn jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopen dat zij er dan ook zo over denkt
Ja maar.. ze is keilekkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
Seks met iemand om een ander te zieken lijkt me recept voor drama
En het helpt je totaal niet
ja dat is ze over een half jaar, als je het een en ander hebt verwerkt, ook nog welquote:
En dan heeft ze opeens een vriend.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is ze over een half jaar, als je het een en ander hebt verwerkt, ook nog wel
Dat had je allang 20x kunnen doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
Maar ok, ok. Geen drama dan. Mag ik mijn super cute Franse collega dan wel uitvragen?
Rhutje en Cue zijn wijvenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan heeft ze opeens een vriend.C'mon people, I'M ON A CLOCK HERE!
Had ie het niet moeten vragen/zeggen, krijgt ie mooi commentaar, ook van wijvenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje en Cue zijn wijven
Jij niet, dus is ze lekker en gewillig gewoon doen! Zoals het hoort!
Om een of andere reden klap ik dicht iedere keer dat ik dat wil doenquote:
Daar is dit topic toch voor? Zeiken op eventueel datemateriaal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje en Cue zijn wijven
Jij niet, dus is ze lekker en gewillig gewoon doen! Zoals het hoort!
Ga toch weg. Volgens jou is 2 zinnen anders in volgorde zetten al een verschil. Big deal...quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ie het niet moeten vragen/zeggen, krijgt ie mooi commentaar, ook van wijven
Dat of opscheppen over je veroveringen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor? Zeiken op eventueel datemateriaal.
Dat was idd wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:58 schreef Belsezar het volgende:
Ga toch weg. Volgens jou is 2 zinnen anders in volgorde zetten al een verschil. Big deal...
Je eigen woorden:quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je het anders moeten verwoorden die eerste
"he zou ik haar doen, vet lekker wijf, lijkt me best leuk eens te doen.
Bijkomend voordeel......"
Dat vind ik dus miereneukerij, essentie van het verhaal blijft hetzelfde.quote:
ging mij meer om de hoofdreden om haar te willen doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus miereneukerij, essentie van het verhaal blijft hetzelfde.
De hoofdreden lijkt me sowieso dat ze lekker is. Je gaat tenslotte geen afschuwelijk zwijn neuken om je ex te zieken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ging mij meer om de hoofdreden om haar te willen doen
Of ze lekker is.. of om iemand te zieken. Vind ik nogal een verschil
Je mag meebitchen hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we bitchen als ik er niet ben?.
Maar ik zou ook geen seks hebben (ook al ie uber lekker) enkel om iemand te fucken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De hoofdreden lijkt me sowieso dat ze lekker is. Je gaat tenslotte geen afschuwelijk zwijn neuken om je ex te zieken.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Gaan we bitchen als ik er niet ben?.
Ik ventileer slechts mijn meningquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen? Ik heb al besloten het niet te doen, dus stopt u maar
Ik heb niet zoveel te bitchen eigenlijkquote:
Dat zei ik toch of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik zou ook geen seks hebben (ook al ie uber lekker) enkel om iemand te fucken.
Dan is de hoofdreden dat ik diegene toch al wou doen. En dat dat een bijzaak is. Ja misschien leuk als bijzaak.
Maar ik vond dat babs dat dus niet zeiquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Belsezar het volgende:
Dat zei ik toch of ben ik nou gek?
Ik zei dat ze lekker is EN hij daarnaast zijn ex ziekt.
Zucht...quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik vond dat babs dat dus niet zei
Sommige exen verdienen het om geziekt te worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
Zolang 'ex zieken' op wat voor manier ook mee speelt noet je het gewoon niet doen
Och, dat kan soms best een mooie bijkomstigheid zijn natuurlijikquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
Zolang 'ex zieken' op wat voor manier ook mee speelt noet je het gewoon niet doen
Maar niet door middel van seksquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Belsezar het volgende:
Sommige exen verdienen om geziekt te worden.
Niet als het over mij gaatquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mogen we geen discussie meer hebben?
Omdat die niet alleen maar lekker is en domquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef Barbusse het volgende:
En waarom ben ik opeens te verlegen als ik die Franse dame uit wil vragen?
ja maar je maakt het jezelf ook alleen maar lastigerquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zucht...
[..]
Sommige exen verdienen het om geziekt te worden.
Als ik 1 bepaalde ex had kunnen zieken door sex had ik het gedaan hoor.quote:
Tja, zou mezelf dan gebruikt voelen door mezelf ofzo danquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:16 schreef Belsezar het volgende:
Als ik 1 bepaalde ex had kunnen zieken door sex had ik het gedaan hoor.
Nee, dat is een intelligente dame. En das best een turn-onquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat die niet alleen maar lekker is en dom.
Ok, ga maar lekker door danquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat alleen niet meer specifiek om jou
intelligentie is super heet!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is een intelligente dame. En das best een turn-on
Dat, en een geweldige glimlach. Plus ze heeft sproetjesquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
intelligentie is super heet!!
Domheid een mega afknapper
Ach, in mijn geval was ze een jaar oid vreemd gegaan. Dat was voor mij reden genoeg, maar nogmaals het is nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, zou mezelf dan gebruikt voelen door mezelf ofzo dan![]()
Bedoel ik heb ook wel eens seks gehad en als ik m'n ex dat vertelt had hem daar ook wel mee kunnen zieken. Nooit gedaan. Geen idee of ie het weet.
Als het de "goede" soort sproetjes zijn is dat heel sexyquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat, en een geweldige glimlach. Plus ze heeft sproetjes
Vreemdgaanquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, in mijn geval was ze een jaar oid vreemd gegaan. Dat was voor mij reden genoeg, maar nogmaals het is nooit gebeurd.
Ach ik het is toen naar buiten gekomen en het hele dorp keek haar een aantal jaar met de nek aan. Ik denk dat ze toen wel door had dat ze fout zatquote:
Vind domheid geen afknapper.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
intelligentie is super heet!!
Domheid een mega afknapper
dat komt omdat je zelf ook niet zo snugger bentquote:
Nee hoor dom ben ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat komt omdat je zelf ook niet zo snugger bent
Serves her rightquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ik het is toen naar buiten gekomen en het hele dorp keek haar een aantal jaar met de nek aan. Ik denk dat ze toen wel door had dat ze fout zat
oké. Ga je nu terug naar je eigen reeks?quote:
Nee?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oké. Ga je nu terug naar je eigen reeks?
Wat is er interessant aan ons?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:46 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee?
Ik blijf deze reeks volgen want ik vind het interessant.
It did indeedquote:
ok iedereen doe even saaiquote:
Dat kan niet he, wij zijn de laatste van de legendarische Singlesquote:
Ik weet het niet vind het gewoon leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom? En hoelang gluur je al mee?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het niet vind het gewoon leuk.
quote:
Tering. Er zijn serieus mensen die dit doen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zo on en off denk paar weken niet erg intensief ofzo kijk wel soms.
ditquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb dat nooit gesnapt.. Gluren in een SC.. hoe saai
In een normaal topic snap ik het. Maar in een SC. Af en toe is het best oke om te lezen, maar dan krijg je toch de neiging om mee t doen? Enkel lezen is geen reet aan danquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tering. Er zijn serieus mensen die dit doen?
Nee ik post dan meestal mee ik ben het niet echt het volgen ik bedoel zo elke paar dagen kijk ik wel effe mee en post ik een reactie als ik het interessant vind.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In een normaal topic snap ik het. Maar in een SC. Af en toe is het best oke om te lezen, maar dan krijg je toch de neiging om mee t doen? Enkel lezen is geen reet aan dan
Dat is toch wat we ook zeggen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef hmmmmmmm het volgende:
Zo interessant zijn jullie ook weer niet
De Parisienne met de sproetjesquote:
Dat bedoel ik. Normale topics lees ik ook nog wel eens gewoon door, vooral van die r&p en wgr topics, voor De leedvermaakquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In een normaal topic snap ik het. Maar in een SC. Af en toe is het best oke om te lezen, maar dan krijg je toch de neiging om mee t doen? Enkel lezen is geen reet aan dan
Nu ben ik nerveusquote:
Je hebt ook al een tijdje niet gedate hequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu ben ik nerveusDat heb ik nog nooit gehad
Voor het leedvermaakquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Normale topics lees ik ook nog wel eens gewoon door, vooral van die r&p en wgr topics, voor De leedvermaak
Kan er een andere reden zijn dan om mee te lezen in R&P?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Voor het leedvermaak![]()
![]()
Ik lees er ook best veel door maar niet voor leedvermaak.
Nerveus zijn voor een date is een goed teken. Dan zie je dr zitten!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu ben ik nerveusDat heb ik nog nooit gehad
Nee meer voor de literaire hoogstaande discussies?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Voor het leedvermaak![]()
![]()
Ik lees er ook best veel door maar niet voor leedvermaak.
zíjn date ging dus niet door.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef Cue_ het volgende:
Mijn 'date' ging niet door vanavond omdat ik ziek ben
Ja of om advies te geven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee meer voor de literaire hoogstaande discussies?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jij kunt advies geven zonder te reageren?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het toch niet verleerd zijn? Mijn playerskilzzquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt ook al een tijdje niet gedate he
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal het toch niet verleerd zijn? Mijn playerskilzz
ja dat wilde ik laatst doen. 2xquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik nietKom je zaterdag wel achter
Je had misschien beter eerst kunnen proefdaten met een minder leuk persoon : P
Af. Niet voor jou. Van mijquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik nietKom je zaterdag wel achter
Je had misschien beter eerst kunnen proefdaten met een minder leuk persoon : P
Dat is wel kutquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat wilde ik laatst doen. 2x
Ze zeiden allebei af
Auw mijn ego
Ja toch. Ze lacht zo leukquote:
Ouchquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zeiden allebei af
Auw mijn ego
Leuk voor jequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:17 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, zaterdag dus. *heavy breathing
Wish me luckquote:
Nou ja zeg, wat denk je wel niet van mij?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik tegen die tijd wel![]()
Heb zo'n gevoel dat ik nog vaak genoeg die mogleijkheid krijg
Datgene wat ik denk van de meesten van ons. Dat we leven in cirkelsquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat denk je wel niet van mij?
Alles is zinloosquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Datgene wat ik denk van de meesten van ons. Dat we leven in cirkels
Die verdomde flakers ook altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zeiden allebei af
Auw mijn ego
ach het lag niet aan henquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die verdomde flakers ook altijd
SCORE!!!quote:
Relax, komt goed, niet zenuwachtig zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal het toch niet verleerd zijn? Mijn playerskilzz
Niet zo negatief denken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach het lag niet aan hen
Ik ben gewoon niet leuk![]()
Thanksquote:
Daar heb jij inderdaad geen flauw idee vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken.
Je bent hartstikke leuk
Nooit goed hé?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar heb jij inderdaad geen flauw idee van
En het was niet bepaald de indruk die ik jou wilde geven
You are back on the horse!quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ThanksEerst maar even het verloop van de date afwachten he?
Ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nooit goed hé?![]()
En ik had het nog wel over je persoonlijkheid.![]()
Dus jij zou daar naar aanleiding van die paar post daten?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:52 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oh je bent best leuk op dit forum hoor dat is wat ik bedoel
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You are back on the horse!
Hmm, meisjes met een frans accent
Ik moet ook maar weer eens gaan daten denk ikquote:
Wat let je?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet ook maar weer eens gaan daten denk ik
Ik leer niet meer zo vaak nieuwe mensen kennen en vrijwel al mijn vrienden wonen samenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik leer niet meer zo vaak nieuwe mensen kennen en vrijwel al mijn vrienden wonen samen
En de leukste fokkers heb je al gemeet/gedate/gesekstquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik leer niet meer zo vaak nieuwe mensen kennen en vrijwel al mijn vrienden wonen samen
Huh? Ben je gebanned van Tinder dan ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De meeste zijn druk bezig met kids of kids krijgen, dus hun sociale leven is ook niet je van het meerquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En de vriendinnen van de vriendinnen van je vrienden?
Ik wou dat ik dat kon ontkennen maar kan ik nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de leukste fokkers heb je al gemeet/gedate/gesekst
Pff, op de een of andere manier werkt dat niet voor mij, ik heb er denk ik 3 maanden mee gespeeld en welgeteld 2 matchesquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Huh? Ben je gebanned van Tinder dan ofzo?
Hehequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:17 schreef Belsezar het volgende:
Ik wou dat ik dat kon ontkennen maar kan ik niet
Jaja, ik was een fok sletje vroegerquote:
Dat weet ik tochquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, ik was een fok sletje vroeger
Dan moet je maar hiernaartoe komen. Zat nieuwe mensen om te leren kennenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De meeste zijn druk bezig met kids of kids krijgen, dus hun sociale leven is ook niet je van het meer
Zo ging dat nou eenmaal in Singlesquote:
Barneyquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je maar hiernaartoe komen. Zat nieuwe mensen om te leren kennen![]()
[ afbeelding ]
Hier past maar 1 woord: Nicequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Barney
Ja dat is waar veranderen van locatie doet goed
Mijn moeder vertrekt over 2 maanden voor een half jaar naar brazilie, wie weet heeft ze nog wat vrienden die wat kunnen betekenen qua baan voor me en anders ga ik sowieso in februari zelf een maand.
Ik kreeg vandaag nog te horen dat het buurmeisje daar de laatste keer wel wat met mij wilde. Normaal ben ik niet zo van de 21 jarige meisjes maar voor een maandje
Mijn mond viel eigenlijk best open toen ik het hoorde, de woorden die ze gebruikt had nadat ik was vertrokken waren: Bels weet niet wat hij heeft gemist.quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn mond viel eigenlijk best open toen ik het hoorde, de woorden die ze gebruikt had nadat ik was vertrokken waren: Bels weet niet wat hij heeft gemist.
Dat moet ik even corrigeren natuurlijk![]()
En 14 februari begint carnaval daar, dat gaat weer gigantisch feesten worden
Al duurt het nog 5 maanden, het is een leuk vooruitzichtquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Al duurt het nog 5 maanden, het is een leuk vooruitzicht
Maar eerst moeten we jou natuurlijk klaarstomen voor je date!!
Zal wel loslopenquote:
Maar ze is echt leuk and I don't wanna fuck it upquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal wel loslopen
Enne, die zenuwen waar je het over had verdwijnen vanzelf als gezellig aan het kletsen bent
Neem haar mee naar een plek die je kent en waar je je op je gemak voelt. Doe de kleding aan waar jij je het relaxed in voelt. Vroeg naar bed de dag ervoor. En veel kletsen in het begin, dan sta je er niet zo bij stil in je hoofdquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ze is echt leuk and I don't wanna fuck it up
Hmmm...... Dit was mijn idee: http://chophouse.com.mt/gastro-bar/.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neem haar mee naar een plek die je kent en waar je je op je gemak voelt. Doe de kleding aan waar jij je het relaxed in voelt. Vroeg naar bed de dag ervoor. En veel kletsen in het begin, dan sta je er niet zo bij stil in je hoofd
Gezellig, niet te steriel/chique, mooi ingericht, mooie locatie. Lijkt me een prima keuzequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...... Dit was mijn idee: http://chophouse.com.mt/gastro-bar/.
Ja, en ik hoop echt dat het wat goeds oplevert.quote:
Beetje klaar met mijn gezeik?quote:
Ok danquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok dan![]()
Er is kans dat er meer komt hoor
Ze wilt gewoon een vakantieadresje hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok dan![]()
Er is kans dat er meer komt hoor
Eerst komende jaar ga ik toch niet op vakantiequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon een vakantieadresje hebben
En komt goed, zaterdag. Weet ik zeker
Slim, dan heeft Barb genoeg tijd om te settlenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst komende jaar ga ik toch niet op vakantie
Mits vrijgezelquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slim, dan heeft Barb genoeg tijd om te settlen
Damn you, womanquote:
Is toch niet raar?quote:
Die heft ze al hoor, zodra ik een plek voor mezelf heb. Jij ook trouwens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze wilt gewoon een vakantieadresje hebben
En komt goed, zaterdag. Weet ik zeker
Ik zie het positief in hoor Barb!quote:
Thanks, en jij ook in het zuiden van Braziliequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die heft ze al hoor, zodra ik een plek voor mezelf heb. Jij ook trouwens.
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks, en jij ook in het zuiden van Brazilie
quote:
Leg eens uit?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Reden 1 om daar niet heen te gaanOf een ander zomers land
Natuurlijk wel, er lopen ook mannen rond hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 00:18 schreef Cue_ het volgende:
Reden 1 om daar niet heen te gaanOf een ander zomers land
Ik ga niet ergens in m'n bikini rondlopen (sowieso al) laat staan als dat er allemaal rondlooptquote:
Ja echt he, als ik ooit de kans krijg om te gaan wonen in Rio of een voorstadje, hell yes! Het hele jaar door elk weekend op het strand doorbrengenquote:
Waarom niet? Wat doen die anderen ertoe?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga niet ergens in m'n bikini rondlopen (sowieso al) laat staan als dat er allemaal rondloopt
Holy shit, ik doe mee!quote:Op woensdag 3 september 2014 00:31 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb hier een tijdje gezeten, voorstadje van Rio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm alles? Voel ik me nog vaker lelijk / lelijker dan ik al doe, daarbij te grote concurrentiequote:Op woensdag 3 september 2014 00:39 schreef Barbusse het volgende:
Waarom niet? Wat doen die anderen ertoe?
Jij bent heul nie lelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 00:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm alles? Voel ik me nog vaker lelijk / lelijker dan ik al doe, daarbij te grote concurrentie
Ja was een goed plekje, niet de drukte van de grote stad en wel de natuur en omgeving. En wilde je naar de stad, 45 minuutjes rijden. En het was toen retegoedkoop, een medium villa met apart gastverblijf, sauna en ruime tuin in een omheinde wijk was 80.000 euroquote:Op woensdag 3 september 2014 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat doen die anderen ertoe?
[..]
Holy shit, ik doe mee!
Over een week zit ik in Japan.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, aanstaande februari of zo...
Oh, en in oktober een lang weekend.
Iemand wenste mij gisteren 'fijn weekend'quote:
Glow-in-the-dark beer?quote:Op woensdag 3 september 2014 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoop dat je veel Fukushima-bier drinkt
In m'n studentenhuis kreeg ik dat maandag smorgens al te horen.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:59 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand wenste mij gisteren 'fijn weekend'
Die vond ik een beetje prematuur
Ik ben weer aan de slagquote:
In een werkomgeving waar de meeste mensen ploegendienst draaien hoor je dat op de raarste momenten.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In m'n studentenhuis kreeg ik dat maandag smorgens al te horen.
Dat is natuurlijk iets andersquote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In een werkomgeving waar de meeste mensen ploegendienst draaien hoor je dat op de raarste momenten.
En het tweede was het aanrecht dweilen?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben weer aan de slag
Maar om nou te zeggen dat het al geweldig gaat, neuh dat ook weer niet.
Eerste wat ik deed was een kop thee halen en m'n bekertje onder t koffieding zetten
Nee, der stond gelukkig een bekertje onder zo'n afdruipdngquote:Op woensdag 3 september 2014 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En het tweede was het aanrecht dweilen?
Hoe lang mag je daar wel niet mee wachten?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet inderdaad een stapel pakketten terug brengen
ligt aan de webwinkelquote:Op woensdag 3 september 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoe lang mag je daar wel niet mee wachten?
Je kunt weer een dagje in het glorieuze A'dam besteden, dat maakt alles goed natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben weer aan de slag
Maar om nou te zeggen dat het al geweldig gaat, neuh dat ook weer niet.
Dat overkomt ook mensen die niet ziek zijn, dus wat dat betreftquote:Eerste wat ik deed was een kop thee halen en m'n bekertje onder t koffieding zetten
Lunchen dan maar?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:27 schreef STING het volgende:
Je kunt weer een dagje in het glorieuze A'dam besteden, dat maakt alles goed natuurlijk
Dit was mijn eerste keerquote:Dat overkomt ook mensen die niet ziek zijn, dus wat dat betreft
beetje te ver weg voor even op en neer na m'n werkquote:
Je mag van afstand hailen hoorquote:Op woensdag 3 september 2014 09:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
beetje te ver weg voor even op en neer na m'n werk
Fuck Amsterdam, wij hebben nu ook kogeldoorzevingen in Zwolle, we hebben jullie niet meer nodigquote:
Je maakt wat mee he?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck Amsterdam, wij hebben nu ook kogeldoorzevingen in Zwolle, we hebben jullie niet meer nodig
Oh, hier loop je eigenlijk gewoon even een blokje om, dit zie je 4-5 keer per dag ofzo.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het niet meegemaakt maar gewoon in het nieuws gelezen
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, hier loop je eigenlijk gewoon even een blokje om, dit zie je 4-5 keer per dag ofzo.
Nou ok, wellicht nietquote:
Jammer dat het van die beroerde schutters zijn, gezien het grote aantal Amsterdammers dat nog steeds rondloopt ondanks al die schietpartijen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Oh, hier loop je eigenlijk gewoon even een blokje om, dit zie je 4-5 keer per dag ofzo.
Ik nog nooit en ik woon nog wel al ~16 jaar in de befaamde Bijlmerquote:Op woensdag 3 september 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, wellicht niet.
Heb eigenlijk ook nog nooit live een schietpartij meegemaakt, wel achteraf gezien oid.
We hebben in Zwolle wel vaker een schietpartij gehad, maar 15 kogels door een auto in de vroege ochtend is wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, wellicht niet.
Heb eigenlijk ook nog nooit live een schietpartij meegemaakt, wel achteraf gezien oid.
We targetten natuurlijk alleen provincialenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat het van die beroerde schutters zijn, gezien het grote aantal Amsterdammers dat nog steeds rondloopt ondanks al die schietpartijen.
Excuse me?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We targetten natuurlijk alleen provincialen.
Jij bent veilig, zo'n dun doelwit is niet te raken manquote:
Je zegt t alsof je er trots op zou moeten zijnquote:Op woensdag 3 september 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uit de provincie idd, dat zie je direct.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent veilig, zo'n dun doelwit is niet te raken man.
Pff.. saaiquote:Op woensdag 3 september 2014 09:50 schreef STING het volgende:
Als je nou m'n buurvrouw was geweest hier
Veel te beweeglijk ookquote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent veilig, zo'n dun doelwit is niet te raken man.
zal ik dan maar gaan protesteren tegen deze aantijging?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enkel als je je aangesproken voelt natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:53 schreef clevy het volgende:
zal ik dan maar gaan protesteren tegen deze aantijging?
We zijn niet allemaal van die losbandige consultants die er gewoon even een paar uur tussenuit glippenquote:
oh, dan moet ik eerst teruglezen waar t over gingquote:Op woensdag 3 september 2014 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je je aangesproken voelt natuurlijk.
Zo ver weg zit je toch niet?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:55 schreef STING het volgende:
We zijn niet allemaal van die losbandige consultants die er gewoon even een paar uur tussenuit glippen
Dat wordt wel wat zo te zienquote:Op woensdag 3 september 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Omsamenhangend zooitje zo, maar het gaat om het geluid straks.
Jezus, waar is t design?! Ze vloeken!quote:Op woensdag 3 september 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Omsamenhangend zooitje zo, maar het gaat om het geluid straks.
Nou, scoren dan!quote:Op woensdag 3 september 2014 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Er werkt sinds deze week een FOK!ster recht tegenover me aan het Vondelpark kwam ik pas achter.
Nou ja, het zijn nu van die hele standaard halve liter melkpakjes :quote:Op woensdag 3 september 2014 10:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat wordt wel wat zo te zien.
Gedverdemme. Nee zoiets zou ik nooit in huis willen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn nu van die hele standaard halve liter melkpakjes :
[ afbeelding ]
Zoiets dus, dat gaat wel even anders klinken denk ik.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 3 september 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus, waar is t design?! Ze vloeken!
Ach, het voldoet zeg maar, kreeg ze bij de (overigens wel hele goeie Extreme Standard) versterker, maar nu dus met deze echte, full size speakers als surround ga ik er wel even wat op vooruit.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gedverdemme. Nee zoiets zou ik nooit in huis willen.
Ja, zo werkt het met alles en iedereenquote:
Zelfs ik heb boxjesquote:
Vind t niet nodig. Teveel gedoe met kabels.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
Zelfs ik heb boxjesDie zitten vast aan mijn stereo. En dan via een kabeltje soms aan de tv of laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |